Help

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Help

HAllo,

ik heb een probleem ik gebruik nu twee producten no explode en whey van bodystore eigen merk.

Hier voor had ik wel eens wat pukkels maar die waren na een paar week wel weg.
    Nu heb ik ze al een keer bijde een maand laten staan maar het werd even minder voor me gevoel maar ze zijn nooit echt goed weg gegaan.
    Was elke avond al me gezicht heb nu een soort lotion ben der al mee bezig schijnt wel te helpen maar word echter alleen minder rood die pukkels voor al op me voorhoofd en rond me kin maar echt weg gaan ze niet.
    zou het aan de producten kunnen liggen of moet me lichaam gewoon wennen.

Ps:Als een foto handig is hoor iik het wel dan post ik een.

alvast bedankt

Hoeveel procent eiwit is de whey die je hebt? Mijn geld staat er namelijk op dat dat het probleem is.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Biergist schijnt bij sommigen goed te helpen.
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Neem een wei isolaat en geen concentraat. Dat helpt in 7 van de 10 gevallen. Eventueel zinc voor het slapen gaan nemen 30mg

En biergist is inderdaad ook een optie.

Ik raad bij mij altijd ON whey aan in deze gevallen

Sports Nutrition :: Eiwitten :: Optimum nutrition - 100% whey gold standard
        De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

wat SN hierboven zegt..en ik zou zonnebankje en sauna eens in de week nemen
          You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Allemaal hardstikke bedankt.

ik ga zo snel mogelijk wel een andere whey bestellen.denk bij SNbedankt voor je link.
            Maar het ligt dus niet aan NO Explode.

Maar ik had die whey al een keer een maand niet gebruik en nog had ik het of duur het wel lang voor dat zo iets uit je lichaam is.
            Last edited by robq2; 09-06-2009, 21:22. Reason: typ fout

Comment

zonnebank helpt als heel goed of gewone zon ook. ik heb zelf ook last van puisten maar alleen op mijn rug schouders. ik heb ook biergist geprobeert maar ik had niet de mentaliteit om dat elke dag in te nemen. zelf helpt de zon goed bij mij.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X