Creatine, acne vorming

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Creatine, acne vorming

Beste Allemaal,

Ik ben op dit moment veel aan het trainen met verschillende hardloopschema's.
    Loop al jaren maar probeer doormiddel van een loopgroep etc. wat meer uit mijn techniek etc. te halen.

Meer trainen betekend meer spierpijn,last en kleine blessures...

Nu train ik op de niet harloop dagen regelmatig (kan meer maar toch) op de fitnessclub....en doe een veredelde full-body workout.

Om het herstel etc. wat meer te bevorderen wordt wil ik weer wat creatine gaan proberen. Heb dat vroeger ook wel periodes van 6 weken gedaan, dat ging prima...en haalde er goede resultaten mee.
    Wat ik als probleem had is dat ik er behoorlijke acne van kreeg...

Het laatste merk was volgens mij American Sports, 99 % pure creatine...

Heeft iemand een ander merk waarbij deze bijverschijnselen, minimaal zijn?

MikeG

creatine bevorderd je herstel niet, wel je uithoudingsvermogen.

Herstellen doe je door goede voeding.
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

Ok, dank

En als ik toch wat zou willen nemen ter bevordering van het uithoudingsvermogen? Dat komt mijn training op de sportschool en mijn hardlopen ook ten goede...

Zijn er al merken die bij mede sporten geen verschijnselen van acne etc. opleveren...?

Gr,

MikeG

Comment

Creatine is creatine en zal per merk weinig verschil uitmaken.
        Omdat je duursporter bent zou ik eens kijken naar beta alanine

Sports Nutrition voedings supplementen :: Aminozuren :: Interactive nutrition - Beta alanine 200 caps
        De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

Of eventueel purple wraath

Comment

ik heb nog nooit iemand gehoord die van reatine Acne kreeg, wel kán het dat je van sommige soorten vocht vasthoudt(monohydraat vooral) en soms krampen krijgt maar dit is met extra magnesium goed op te lossen
            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
            Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by MikeG View Post
              Ok, dank

En als ik toch wat zou willen nemen ter bevordering van het uithoudingsvermogen? Dat komt mijn training op de sportschool en mijn hardlopen ook ten goede...

Zijn er al merken die bij mede sporten geen verschijnselen van acne etc. opleveren...?

Gr,

MikeG
              heb hier zelf ook last van. vooral bij de creatine monohydraat. bij de creatine ester heb ik hier stukken minder last van. probeer eens deze No Excuses - MDY (M Double You)

Comment

Ik hoor het idd ook vaker... met mono

Met cellmass en green bulge e.d. weer niet

Comment

Thanks, for the tips!

Ik ga eens kijken op internet naar de "No Excuses - MDY (M Double You)"

Wat ik toen gebruikte was ook monohydraat, dus dat zou wel eens een boosdoener voor mij kunnen zijn. Kan zijn dat het bij de een minder is dan bij de ander.

Merci!

Comment

Creatine zou je herstel wel moeten bespoedigen. Is naar voren gekomen uit een paar studies. Ik merk er overigens niks van, maar ik merk hoe dan ook geen barst van creatine.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                      Creatine zou je herstel wel moeten bespoedigen. Is naar voren gekomen uit een paar studies. Ik merk er overigens niks van, maar ik merk hoe dan ook geen barst van creatine.

Ik hoop ook op een sneller herstel. Tis niet dat ik elke 2 dagen een marathon loop maar elk herstel is in zware weken wel lekker.

En natuurlijk wil ik wat meer groeien met het fitnessen, maar dat blijft moeilijk combineren met hardlopen.
                      Loop ik veel, val ik kilo's af...train ik wat maanden meer fitness gericht, vliegen ze er weer aan. En dat maakt het weer wat zwaarder qua hardlopen...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X