rpm op je 16?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• rpm op je 16?

hallo,

Ik heb een vraagje:
    Zou het voor mijn lichaam schadelijke gevolgen kunnen hebben als je je 16de RPM pillen neemt?

(16 jaar, 63 kg en ben 1m80 groot.
    Ik train al een jaar zwaar en let vooral op men voeding.)

alvast bedankt

je traint al een jaar?

je weegt 63kg dat is lichtgewicht eerste klas ik ben net zo groot en weeg 70kg nu en vind me zelf nog erg ligt!

Ga eerst je voedingschema posten en daarna trainingsschema denk dat het daaraan ligt.
    je kan veel meer massa nog pakken hoor minstens 20kg duurt wel even maar met hard je bestdoen gaat het lukken!
    Calisthenics / Street workout

Comment

De auteur kan niet aansprakelijk worden gesteld voor typ en of schrijf fouten.

Comment

Ik denk van niet. Aan de andere kant denk ik ook niet dat je al RPM nodig hebt.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

zal geen schadelijke gevolgen hebben en tevens weinig nut je bent jong hersteld snel genoeg.. en je kan toch nog niet te zwaar gana op die leeftijd is mijn mening.. zou dus lekker simpele creatine nemen scheelt ook een klap geld. en kan evengoed werken..

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
            en je kan toch nog niet te zwaar gana op die leeftijd is mijn mening..
            Echt wel.
            Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by jordy View Post
              Echt wel.
              ja en nee.. ben je al flink volwassen oke.. maar je hebt gasten die zijn nog freaking jong..

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                ja en nee.. ben je al flink volwassen oke.. maar je hebt gasten die zijn nog freaking jong..
                Opa Possel,.....

De auteur kan niet aansprakelijk worden gesteld voor typ en of schrijf fouten.

Comment

Voor kinderen tot 12 jaar:

- werk met uitsluitend zeer lichte gewichten
                  - weerstand moet langer dan 10 seconden vol te houden zijn en er moeten zeker 8 herhalingen mee gemaakt kunnen worden
                  - training op techniek dient de focus te hebben. Deze training moet leuk zijn.
                  - Kies voor variatie. Laat ze bijv met dobbelstenen gooien om te kijken hoeveel herhalingen ze mogen doen.
                  - 5 – 20 minuten weerstandsoefeningen twee maal per week is meer dan voldoende

Voor jongeren ouder dan 12:

-gewichten mogen relatief wat zwaarder zijn

-training mag bestaan uit 20-40 minuten weerstand, incl. rust kan een training dus ruim een uur duren.

-blijf focussen op techniek. Dit geldt voor elke krachttrainer hoe ervaren ook.

-Kies voor een lange periodisering

Globale weerstandsbelasting

12- 13 jaar
                  40-60% van een gewicht dat 6 maal correct kan worden uitgevoerd.
                  13-14 jaar
                  60-80 % van een gewicht dat 4 maal correct kan worden uitgevoerd.
                  14-15 jaar
                  70-90 % van het gewicht waarmee men 3 correcte herhalingen kan maken
                  15-16 jaar
                  90 > % van het gewicht waarmee men 3 correcte herhalingen kan maken.

Rechtstreeks gekopieerd uit de tienerbb sticky.
                  Owner of the Iron Playground.

Comment

Als je meer hierover wilt lezen:
                    http://forum.bodynet.nl/trainingssch...ybuilding.html
                    Calisthenics / Street workout

Comment

blijf erbij dat de meeste kiddo's kan adviseren om niet te zwaar gaan omdat ze dat toch wel doen en voor hun onmogelijke gewichten gaan pakken en alleen maar cheatcurls gaan doen. vervolgens hun hele rug naar de kk helpen en armen die als lucifer stokjes blijven

Comment

koop ipv creatine melk, kwark en tonijn en begin eindelijk eens te eten.
                        the one and only tabata overlord

Comment

Zou voorlopig alleen de basis supplementen nemen. Wat proteine shakes, multi vitaminen&mineralen en visolie capsules. De rest heb je niet nodig. Je zit midden in de puberteit en je testosteron aanmaak ligt hoog. Eet goed, train goed, rust goed en je zal de komende 3-4 jaar groeien als kool. Ga geen geld verkwisten aan andere supplementen dan de basis drie. Steek het geld liever in goed en veel eten.

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
                            koop ipv creatine melk, kwark en tonijn en begin eindelijk eens te eten.
                            x2

And squat
                            The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
                              x2

And squat
                              Zeker gaan squaten, zou met jou gewicht gewoon zwaar gaan aangezien je wss al ripped bent.

Squats, deadlifts, benchpress etc.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X