rpm op je 16?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• rpm op je 16?

hallo,

Ik heb een vraagje:
    Zou het voor mijn lichaam schadelijke gevolgen kunnen hebben als je je 16de RPM pillen neemt?

(16 jaar, 63 kg en ben 1m80 groot.
    Ik train al een jaar zwaar en let vooral op men voeding.)

alvast bedankt

je traint al een jaar?

je weegt 63kg dat is lichtgewicht eerste klas ik ben net zo groot en weeg 70kg nu en vind me zelf nog erg ligt!

Ga eerst je voedingschema posten en daarna trainingsschema denk dat het daaraan ligt.
    je kan veel meer massa nog pakken hoor minstens 20kg duurt wel even maar met hard je bestdoen gaat het lukken!
    Calisthenics / Street workout

Comment

De auteur kan niet aansprakelijk worden gesteld voor typ en of schrijf fouten.

Comment

Ik denk van niet. Aan de andere kant denk ik ook niet dat je al RPM nodig hebt.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

zal geen schadelijke gevolgen hebben en tevens weinig nut je bent jong hersteld snel genoeg.. en je kan toch nog niet te zwaar gana op die leeftijd is mijn mening.. zou dus lekker simpele creatine nemen scheelt ook een klap geld. en kan evengoed werken..

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
            en je kan toch nog niet te zwaar gana op die leeftijd is mijn mening..
            Echt wel.
            Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by jordy View Post
              Echt wel.
              ja en nee.. ben je al flink volwassen oke.. maar je hebt gasten die zijn nog freaking jong..

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                ja en nee.. ben je al flink volwassen oke.. maar je hebt gasten die zijn nog freaking jong..
                Opa Possel,.....

De auteur kan niet aansprakelijk worden gesteld voor typ en of schrijf fouten.