Maximize Thermo Stack +

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Maximize Thermo Stack +

Heeft iemand ervaring met die product?

Werking ziet er uit zoals vele andere burners:
    - Onderdrukken van hongergevoel
    - Verhogen van thermogenese
    - Energie

Maar ik kan er niet veel over vinden. Idem over Beta Burner van Maximize.

Dus als iemand een review heeft, let me know

Edit: ondertussen de inhoud gevonden:

Ingredienten:
    schietwilgextract, guarana extract, bittere oranjeappel, kolanoot extract, bindmiddel: maltodextrine, verdikkingsmiddel: MCC, smeermiddel: magnesium stearaat.
    The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Denk dat beta burner er beter zou uitkomen als burner

Ingredienten:
    100% ephedra vrij, 100% dopingvrij
    • Krachtige plantenextracten en mineralen.
    • Groene thee extract, Yerba Mate, guarana extract bevatten allen cafeine specifieke antioxidanten en andere ingredienten welke de vetverbranding beinvloeden. * Gemberwortel normaliseert het suikermetabolisme in het lichaam door het stabiliseren van de bloedsuikerspiegel. * Calcium helpt bij het regelen van een normaal lichaamsgewicht en compositie!
    • Golden seal verlengt de activiteit van de thermogene substanties in Maximize Beta Burner waardoor dit supplement langer en efficienter werkt.
    • Dille verbetert de spijsvertering en is een mild stimulerend plantenextract.

Comment

ziet er uit als een standaard fatburner, caffeine white willow bark etc. Mis alleen de groene thee extract

Zal vast prima zijn werk doen maar ik prefereer toch gewoon losse caffeine pillen en groene thee(capsules+ thee zelf)
      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
      Go heavy or go home!

Comment

Crap is dat geen losse caffeine tabs vind hier

En nee, ik heb geen zin om online te bestellen. Wil eens werken met wat ik hier in de winkel vind

Comment

ik heb ze zelf online besteld, caffeine is caffeine .
          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
          Go heavy or go home!

Comment

Same here, caffeine is al duur genoeg 10 eur voor 200 caps, waarom nog extra betalen in de winkel
            The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Ik denk dat ze in de winkel goedkoper zullen zijn aangezien ik dan geen verzendingskosten moet betalen? Maar in welke winkel zou je dat dan kunnen vinden? (wel in België)

Ben al naar zo een BIOSHOP gegaan, maar daar hadden ze niks Enkel guarana

Comment

Drogist in de buurt moet toch wel lukken ?
                " Failure is not an option "

Comment

Ik vrees dat we dat niet kennen hier in België... Of ik moet er altijd al naast gekeken hebben

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
                    Same here, caffeine is al duur genoeg 10 eur voor 200 caps, waarom nog extra betalen in de winkel
                    Dat betaal ik ook in de winkel. Eigenlijk nog iets minder. Spotgoedkoop.

Overigens, die eerste burner ziet er niet bepaald daverend uit. Zou gewoon via het internet bestellen, je bent al zo lang bezig met die onzin dat je het per sé fysiek wilt kunnen aanschaffen...
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Nja, het is niet dat ik het zo persé wil gebruiken. Maar ik wil eens rondkijken wat ik hier kan vinden

Ben toch eerst nog even van plan om eerst op voeding te werken, kzal eens verderzien voor die caffeine tabs. En misschien opnieuw greentea tabs.

Toch bedankt...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X