Creatine nemen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Creatine nemen

creatine in de vorm van capsules: daar moet je er een voor de training en een na de training. maar als je na je krachttraining nog pak een half uurtje cardio doet? hoe werkt het dan. evengoed de creatine nemen na de volledige training of na je krachttraining en voor je cardio. of gewoon helemaal niet nemen op dagen dat je cardio doet?

zou gewoon creatine monohydraat poeder nemen, hoe het werkt staat op de verpakking
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
      zou gewoon creatine monohydraat poeder nemen, hoe het werkt staat op de verpakking

Gewoon poeder vorm creatine nemen.Werk tenminste zeker.
      Creatine kun je gewoon elke dag nemen, of je nou traint of niet.
      De 1 adviseerd voor de training de ander erna.
      Volgens mij maakt het niet zoveel uit.
      Genoeg water drinken is het belangrijkste!

Comment

en zink helpt ook wel tegen de kramp
        Go heavy or go home!

Comment

Meestal gebruik je het 4 weken achterelkaar en dan 4 weken een periode van rust. Creatine wordt namelijk ook in je lever geproduceerd, als je hier teveel van gaat consumeren gedurende een lange periode word je lever lui en kan het je eigen creatineproductie in je lichaam beinvloeden.
          "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

rustperiodes bij creatine zijn volgens mij achterhaald .
            Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Rubeltje View Post
              Meestal gebruik je het 4 weken achterelkaar en dan 4 weken een periode van rust. Creatine wordt namelijk ook in je lever geproduceerd, als je hier teveel van gaat consumeren gedurende een lange periode word je lever lui en kan het je eigen creatineproductie in je lichaam beinvloeden.
              uhm.....nee

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                uhm.....nee
                cool het werd mij verteld op de sportschool
                "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

Ijzer helpt tegen kramp, voor een betere opname van creatine kun je er water met dextrose bij drinken of iets dergelijks.

Het is me alleen niet helemaal duidelijk hoe het nu staat in relatie tot caffeine.
                  He who keeps silent consents.

Comment

cool het werd mij verteld op de sportschool

Door een 'instructeur'? of een 'sportschool-type'?..

Comment

Originally posted by Broes View Post
                      Door een 'instructeur'? of een 'sportschool-type'?..
                      Het werd mij verteld door een instructeur, maar hij sprak gebrekkig nederlandsch. Het klonk naar mijn oren een logisch verhaal maar heb net ff gegoogled en er klopt niks van...

Kan iemand mij vertellen waarom instructeurs dan adviseren om een " rustperiode" in te lassen

Comment

Het werd mij verteld door een instructeur, maar hij sprak gebrekkig nederlandsch. Het klonk naar mijn oren een logisch verhaal maar heb net ff gegoogled en er klopt niks van...

Kan iemand mij vertellen waarom instructeurs dan adviseren om een " rustperiode" in te lassen
                        Instructeurs die iets adviseren....

Comment

Ze maken een logisch klinkende guestimate van wat random theorietjes de ze gehoord hebben.

Comment

Door gewenning van de stof zou je eigen creatine aanmaak still komen te liggen. Het staat nog steeds op de meeste potjes dat je rustperiodes in moet lassen
                            He who keeps silent consents.

Comment

Misschien omdat je het niet altijd nodig hebt? Creatine kan je gebruiken als je even geen vooruitgang meer boekt, om door een plateau te breken dus.

Weet er zelf ook niet veel van, heb het maar 1 keer gebruikt en toen wist ik niet eens waarom... dus ik laat het nu nog even aan de kant staan, maak toch genoeg vooruitgang zonder
                              @ ketIF

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X