Wat moet ik doen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat moet ik doen?

Heey mensen,

Ik was net bij de bodyshop waar ik altijd naar toe ga om superpump250 te halen.
    Ik legde uit dat ik van Revolution Crack niks voelde en superpump250 wou proberen.
    Toen zei de werknemer tegen mij dat superpump250 ook niet zal helpen, omdat mijn cellen deze stoffen niet zouden opnemen
    Crack was namelijk sterker en beter dan superpump250.

Nu weet ik niet wat ik moet doen?

Of het gewoon proberen of iets anders zoeken of eens een keer zonder dit soort shizzle trainen?
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Ok maar ik bedoel, is het waar wat ze zegt of is het bullshit en werken andere pre-workout supplementen wel?

Comment

hoe lang heb je getraind zonder dit soort supps? In het begin is voeding alles wat je nodig hebt.
        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
        Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by mischa1991 View Post
          Ok maar ik bedoel, is het waar wat ze zegt of is het bullshit en werken andere pre-workout supplementen wel?

Dat is altijd maar de vraag.... de één gaat hard op no explode en de ander alleen op superpump

Velen zweren ook bij supercharge van Labrada

Geen URL's in het niet-daarvoor bestemde gedeelte bro.
          Last edited by GeneralIx; 17-07-2009, 00:55.
          De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

Heb iets meer dan 4 maanden zonder getraind.
            Voeding heb ik al in orde nu door jullie hulp

Comment

Goed eet schema en chocomel. Meer heb je eigenlijk niet nodig
              Af en toe wat whey voor het gemak en wat smaak aan wat kwark toevoegen
              Wat multivitaminen&mineralen op zijn tijd met visolie capsules

Dan heb je alles wat je nodig hebt voor kracht en massa.

Comment

Volledig met falstyr eens. Voeding is voldoende zeker als je pas 4 maanden traint dan heb je nog helemaal geen aanvullende supps nodig.
                Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                Go heavy or go home!

Comment

Gewoon caffeine pilletje 200mg voor de training, als je echt uberklote voelt kun je 200mg 20 min van tevoren en 200mg net voor je naar binnen loopt. Vind lekkerder dan die pump troep en je weet tenminste wat werkt

Niks mis met pre-workout stuff maar tis verrukte duur en in bijna alle gevallen ben je beter en veel goedkoper af met crea + caffeine pilletje, zowiezo na 4 maanden heb je echt nog geen behoefte aan pre-workouts je moet ook nog leren jezelf te pushen als je keertje down bent of futloos. Iedereen kan naar de gym als ze zich goed voelen, mensen die zich kut voelen en toch een kijhard trainen zijn few and far between
                  The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

90 % van je prestatie zit toch tussen je oren ...en anders gewoon een x proberen.

Comment

voeding is het belangrijkste. supplementen kunnen je helpen.. maar is je motivatie er niet kan je net zo goed de supplementen in de kast laten staan.. ga je normaal al tot utierste. zou een supplement je kunnen helpen om net 1 hh meer te kunnen doen, zodat je op de duur je gewicht kunt verhogen.

Comment

Originally posted by Sports-Nutrition View Post
                        D
                        Velen zweren ook bij supercharge van Labrada
                        Een zweerder hier
                        Evolution, development, curiousity and improving you tax

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X