Caffeinepillen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Caffeinepillen

De laatste tijd heb ik nogal weinig energie en ben vaak moe enzo dus ik wilde wat caffeine kopen, ik had deze pilletjes gezien: XXL no nonsense nutrition

Maar ik vroeg me af of daar dan 200mg pure caffeine in zit, want er staat dat het Cafeine Anhydrous is. En zo niet, waar kan ik dan pure caffeine kopen?

Ik heb lipotrex caffeine altijd gebruikt, en werk prima.
    No Pain No Gain

Comment

ik zou het eerst in je slaappatroon/ voedingspatroon zoeken voor je aan caffeine supps begint. VOor je t weet ben je er geestelijk afhankelijk van.
      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
      Go heavy or go home!

Comment

en als je creatine mono gebruikt en wilt blijven gebruiken dan moet je er al helemaal niet aan beginnen.
        Post Exercise Carbohydrates May Be Counter-Productive by Dr. Mauro DiPasquale
        http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-voeding/28728-post-exercise-carbohydrates-may-be-counter.html

Comment

Caffeine om je mood gedurende de dag op te kirkken is niet echt aan te raden, net voor het trainen is wel lekker dat doe ik zelf.

Over creatine, mensen kom op ik hoor nou al paar dagen onzin, mythes, niet onderbouwde statements en gaat me beetje te ver, als je foute of zwaar betwistbare dingen neer gaat zetten zet er dan bij dat het een mythe is zodat niemand er aandacht aan besteed. Nu wordt alles voor waarheid aangenomen en het hele forum zit daar nu mee, net als die gozer die 20 gram crea laad en zweer dat 3gram per dag geen effect zou hebben terwijl er niet alleen op dit forum al bewijs te vinden is dat dit onzin is, als je beetje verder kijkt dan je neus lang is dan zul je ook genoeg onderzoeken vinden die deze theory wegblazen.

Voor caffeine, een pilletje is over algemeen 200mg, dus zit je net over de daily common dose heen. Dus enigszins tegenwerken van creatine is in minimale hoeveelheden te verwachten. Maar om te zeggen da tje het moet vermijden zoals hierboven mij is beetje flink overdreven

Stukje, lees het leer het

Common Creatine Concerns: Cycling and CaffeineOne of the most commonly asked questions about creatine is whether it needs to be cycled or not. This question arose when researchers fed rats more creatine than humans could consume and noted a decrease in creatine transporter molecules. This may not be a realistic scenario, as human research with common dosages has shown no effect on creatine transporter.
          Some people make it standard practice to cycle supplements every 12 weeks, but I don't cycle creatine. This is because I use the 3g post-workout protocol, as outlined in the Dangerous Creatine article, and thus maintain my elevated creatine levels rather than constantly overloading my body. This means I consume a maximum of 20g of supplemental creatine per week. Some people use this each day! In other words, creatine doesn't need to be cycled unless it's overused.
          A final question involves the use of caffeine and its ability to impair the ergogenic effects of creatine (28). This study used relatively high doses of caffeine. Clear counteraction conclusion: Concurrent consumption of a couple cups of coffee or cans of Coke can't create or cause creatine complications. Of course, if you're already overusing caffeine then you have bigger problems than the impaired effects of a supplement.

Bottom Line: You don't need to cycle creatine, and common doses of caffeine (i.e. 100-150mg) will minimally affect the strength enhancing effects of this supplement.

28. Vandenberghe K, Gillis N, Van Leemputte M, Van Hecke P, Vanstapel F, Hespel P.. Caffeine counteracts the ergogenic action of muscle creatine loading. J Appl Physiol. 1996 Feb;80(2):452-7.
          Last edited by Yawgmoth; 22-07-2009, 10:22.
          The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
            Over creatine, mensen kom op ik hoor nou al paar dagen onzin, mythes, niet onderbouwde statements en gaat me beetje te ver, als je foute of zwaar betwistbare dingen neer gaat zetten zet er dan bij dat het een mythe is zodat niemand er aandacht aan besteed. Nu wordt alles voor waarheid aangenomen en het hele forum zit daar nu mee, net als die gozer die 20 gram crea laad en zweer dat 3gram per dag geen effect zou hebben terwijl er niet alleen op dit forum al bewijs te vinden is dat dit onzin is, als je beetje verder kijkt dan je neus lang is dan zul je ook genoeg onderzoeken vinden die deze theory wegblazen.
            Oei ...lees dit nu toevallig maar zou eerst toch maar even lezen wat ik nu echt neerzet ipv lukraak dit soort statements te plaatsen. (nooit gezegd dat andere manieren niet werken, alleen wat ervaring uitwijst)

Comment

ik neem ze altijd uur voor het trainen en merk het wel.
              Ik neem maar 200mg want als ik 400 neem zit ik 4 keer op de wc in dat uur tot diarree aan toe en voel me dan ook beetje raar. Effe teveel voor mij dus 200 is perfekt voor mij. Dus zou er rustig aan mee doen.
              eat eat eat and look like a freak!

Comment

Ik haal mijn cafeine altijd online hier, is betrouwbaar snelle levering.
                Heeft zowel poeder als pillen
                Last edited by GeneralIx; 10-10-2011, 10:59.

Comment

@ De Gekko
                  Tering wat een dure shop. 50*200mg voor €17,50? Bulkverpakking is dan wel weer heel goedkoop, maar dat is doorgaans toch minder praktisch. Verder zit je niet op het supplierdeel, dus heb je reclame even verwijderd.

@ Topic
                  Heb daar ook de cafeïne van, is prima. Die van XXL zelf zijn echter 250mg de stuk. Prima spul, maar gebruik het niet te vaak.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X