heeft nitrix een oplaadfase nodig of werkt het normaal direct ?
nitrix van BSN
Collapse
X
-
Heb het zelf 6 weken gebruikt.. 0,0 van gemerkt.. daarna in combi met cellmass en No explode het nog een keer gebruikt, hier wel zeker wat op gegained.. Volgens mij raden ze ook specifiek aan die 2 supps erbij te stacken.. Stand alone nitrix heb ik nog nooit goede berichten over gehoord.
Comment
-
Onzin....... je kunt het gewoon iedere dag nemen... al zou ik dat niet doen
Alleen op trainingsdagen een uur voor de training
Ten eerste zou ik het samen nemen met cellmass van BSN
Nitrix is een NO-booster... als je er cellmass bij neemt heb je zoiets als no explode maar dan met meer creatine
Nitrix opzichzelf is inderdaad niet wonderbaarlijk lijkt me
Alleen extra pomp tijdens de trainingDe beste supplementen tegen de scherpste prijzen!
Check ook onze FACEBOOK pagina
Comment
-
ik denk ook niet dat je er nog wat van gaat voele , ten slotte je moet niet zoon hoge verwachtingen hebben van zulke producten ... het is geen a.s he
ik dacht voorheen ook van ooowww sups jaja en groeie maar .. ja niet dus ..
Beter op men eten gaan letten en meer gestructureerd gaan trainen en ja hoor .. GROEIE MAARShut the Fuck up and TRAIN !!!
Comment
-
flauw product imo, heb het geprobeert maar het beste eraan is de beschrijving van wat het zou moeten doen. En los daarvan je moet het drie keer per dag innemen op een nuchtere maag...... bij het opstaan ok maar combineer dat maar eens s'middags en s'avonds met een bodybuilding dieet.....Only those who risk going too far can possibly find out how far one can go - George Eliot
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
2 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
20 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
23 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment