Superpump 250

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Superpump 250

Hey,

Sinds kort verkopen ze bij mijn sportschool Superpump 250. Het schijnt dat je door dit product meer energie hebt waardoor je meer kan tillen etc. Ikzelf neem dit product soms.

Wat vinden jullie van dit product, is het crap, wat zijn de negatieve kanten aan dit product, wat is anders een beter product wat dezelfde werking heeft?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden.

Misschien moet je de ''zoekfunctie'' eens proberen
    <------ BB Gun doet auw!

Comment

Want? Ik vraag jullie mening, en het is fijn als die meningen rescent zijn.

Comment

http://forum.bodynet.nl/voedingssupp...ump-250-a.html

Hoe recent wil je het hebben?
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

auch.. touché

btw bekijk de prijs is en of het niet verstandiger is om het product gewoon zelf aan te schaffen. sportscholen maken altijd winst omdat ze er nog wat marge bovenopdrukken

Comment

Ik had een gratis potje, en vond het ruk.

Het placebo-effect van de aanschaf enzo had ik niet.
            Ik drink geen koffie of cola, dus had geen tolerantieniveau om u tegen te zeggen ofzo.
            http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Ik gebruik het op dit moment.
              Kan niet zeggen dat het wat met me doet.
              Ik neem het met water een half uurtje voor de training.
              Daar ik een grote pot heb aangeschaft zal ik het daarom nog wel ff gebruiken. Daarna ga ik wat anders proberen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X