MET-Rx Supreme Whey

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Je hebt er zo veel bro... Ik haal al mijn spullen hier, maar ongetwijfeld dat er mensen zijn die het goedkoper kunnen halen zonder aan kwaliteit in te hoeven boeten.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Naja voorlopig ga ik gewoon verder met Met-rx supreme,als het in de toekomst weinig of geen resultaten gaat boeken,dan kan ik altijd nog kijken voor een ander alternatief.
      Alsnog bedankt GeneralIx voor de link,ik zal zeker een kijkje nemen op die site.

I just want to do, what I like to do!
      Be far from reality, 'cause I can't stand society!

Comment

Originally posted by Jvdhas View Post
        Naja voorlopig ga ik gewoon verder met Met-rx supreme,als het in de toekomst weinig of geen resultaten gaat boeken,dan kan ik altijd nog kijken voor een ander alternatief.
        Alsnog bedankt GeneralIx voor de link,ik zal zeker een kijkje nemen op die site.

Waarom vragen om advies dan als je toch al in je kop had om daarmee door te gaan?

Comment

Originally posted by Jvdhas View Post

Wat verwacht je eigenlijk wat een whey voor jouw gaat doen?
          Niet sarcastisch bedoelt!
          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
            Wat verwacht je eigenlijk wat een whey voor jouw gaat doen?
            Niet sarcastisch bedoelt!
            Versnelde spieropbouw.
            I just want to do, what I like to do!
            Be far from reality, 'cause I can't stand society!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X