Wie heeft ervaring met de volgende Supp

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wie heeft ervaring met de volgende Supp

Ik wil de volgende voedingssupplementen gaan kopen,

B100 Complex
    L-Arginine
    C-1000 with rose Hips
    L-Carnitine Tartraat XXL
    BCAA Mega Caps XXL
    Kre-Alkalyn XXL

Wie o wie heeft er ervaring met deze supp.
    Last edited by SoloWarrior; 28-08-2009, 18:30.

ik denk dat je wilt afvallen.. heb geen individuele ervaring met producten maar arginine komt in veel no producten voor werkt wel redelijk.

Comment

Originally posted by SoloWarrior View Post
      Ik wil de volgende voedingssupplementen gaan kopen,

B100 Complex NOW Foods

L-Arginine " "
      C-1000 with rose Hips " "
      L-Carnitine Tartraat XXL Xxlnutrition
      BCAA Mega Caps XXL " "
      Kre-Alkalyn XXL " "

Wie o wie heeft er ervaring met deze supp.
      ik wil inderdaad afvallen ik ben nu 3 weken geleden begonnen met trainen 4/5 dagen in de week kracht en cardio. en dacht misschien helpen deze supp mij een handje, om sneller mij doel te kunnen bereiken

ik let op mijn voeding,ik wil graag weten of iemand ervaring heeft met deze producten zoals van now foods Xxl.

Comment

Je begint net, juist in het begin groei je meestal het hardst. Heb je je voeding en dergelijke allemaal al op orde? Voeding, training, rust etc. Zo niet, dan hebben supplementen geen nut, want het zijn toevoegingen en geen vervangers.

EN verder, is het niet verstandig eerst lekker te gaan trainen en resultaten te boeken en dan pas supplementen te gebruiken? Je begint net.
        Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

Originally posted by SoloWarrior View Post
          ik wil inderdaad afvallen ik ben nu 3 weken geleden begonnen met trainen 4/5 dagen in de week kracht en cardio. en dacht misschien helpen deze supp mij een handje, om sneller mij doel te kunnen bereiken

ik let op mijn voeding,ik wil graag weten of iemand ervaring heeft met deze producten zoals van now foods Xxl.
          Na 3 weken heb jij nog helemaal geen sups nodig. En als je ze wilt blijf dan gewoon bij multi vitaminen&mineralen, visolie capsules en wat whey. De rest van je vooruitgang moet je zoeken in je eet- en sportpatroon. Val je niet af dan moet je of harder sporten of je moet anders eten.

Comment

al zou ik multi vit persoonlijk laten vallen. Teveel tegenstrijdige berichten en gewoon 3 stuks fruit en 300 gr groente per dag

Comment

Heb je ook niet perse nodig.. Als je voldoende groeten eet, ik eet zelf een hele struik brocoli, tomaten, en fruit. Dat is mijn multi vit

Comment

Als je net begint met trainen kun je zonder supplementen veel resultaat behalen.
                De basis is, goed trainen, goed rusten en goed eten.

Enkele opmerkingen m.b.t. de door jouw gekozen supplementen:

Van L-arginine heb je ongeveer 9 gram per dag nodig voor resultaat. L-arginine wordt slecht door het lichaam opgenomen.

Van L-carnitine heb je minimaal 2 gram nodig voor resultaat.

BCAA, 5 gram voor, 5 gram tijdens en 5 gram na de training.

Als je besluit creatine te nemen, kies dan voor de Monohydraat.
                Nutrition4you: Voedingssupplementen voor sport, dieet en gezondheid.

Comment

Originally posted by Nutrition4you View Post

Als je besluit creatine te nemen, kies dan voor de Monohydraat.

Waarom monohydraat?

Comment

Originally posted by Lukas View Post
                    Waarom monohydraat?
                    Dit is een citaat uit het boek voedingssupplementen; "Er zijn talloze vormen van creatine verkrijgbaar. Alleen creatinemonohydraat is wetenschappelijk onderzocht. Beweringen dat andere vormen van creatine beter zouden zijn dan monohydraat kunnen beter worden beschouwd als een vorm van marketing dan als wetenschappelijk argument".

Creatinemonohydraat is tevens een stuk goedkoper dan Kre-Alkalyn.
                    Nutrition4you: Voedingssupplementen voor sport, dieet en gezondheid.

Comment

Creatine word creatinine. Tijdens die omzet behoud monohydraat kwalitatief het meeste creatinine. Creatines gebaseerd op esters en andere zooi verliezen enorm veel en hebben een zwakkere werking.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                        Creatine word creatinine. Tijdens die omzet behoud monohydraat kwalitatief het meeste creatinine. Creatines gebaseerd op esters en andere zooi verliezen enorm veel en hebben een zwakkere werking.
                        en dan nog maar te zwijgen over de teringzureranzige smaak van CEE
                        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                        Go heavy or go home!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X