Alri hyperdrive 3.0 of Gaspari Mitropin???

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Alri hyperdrive 3.0 of Gaspari Mitropin???

Ben al flink veel afgevallen en ben weer aan het cutten om egt nog droger tewoorden (zit op de 12 % en wil naar de 8)
    Mijn voeding is wel in orde,maar nou wil ik als extra steuntje in de rug en maybe sneller fatloss een fatburner erbij gebruiken..(ook voor de extra energy boost die je krijgt).

Nu twijfel ik tusen hyperdrive 3.0 en Mitropin, heb over bijde positieve dingen gelezen,alleen zeggen sommige mensen dat door de aanpasing van de formule van hyperdrive deze niemeer lekker werkt omdat er geen Hoodia ofzo meer inzit...terwijl mijn voorkeur er wel naar uit gaat omdat ik dan maar 1/2 tabletjes hoef tenemen in de ochtend en niet een 30 dagen kuur als bij Mitropin..

Iemand A.U.B advies of ervaring met bijde of andere beter alternatief? Zit egt te twijfelen..en wil maandag gaan bestellen en ermee beginnen..en indien intresse wil ik mijn ervaring dan ook delen met geintreseerde want is echt eerste keer da ik zo iets ga gebruiken...Greedz Benji!

Halve tab gaat met de venom niet werken, zijn caps. Ik vind ze beide goed, maar uit principe zou ik eerder voor de Venom gaan dan voor de Mitotropin, gewoon omdat de Venom van de markt gaat.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Gen, ik denk dat TS met 1/2 1 à 2 bedoelt en niet een halve .

@TS: Ik heb zowel Mitotropin als Hyperdrive geprobeerd. Ik persoonlijk heb het idee dat Hyperdrive beter werkt dan Mitotropin qua vetverbranding. Ik merk alleen ook andere effecten, die sommigen wellicht willen vermijden. Denk aan soms licht in het hoofd, trillerig, etcetera. Dat had ik met Mitotropin niet.
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Hihi ik bedoelde inderdaat 1 a 2 caps...Dan ga ik denk ik toch voor de hyperdrive denk ik...maakt het dan uit of ik de Venom neem of de 3.0?ik heb nog wel ergens de venom zien staan op een internetshop maar is wel moeilijk verkrijgbaar...Of ik er ook trillerig van woor ofzo da zie ik dan wel,(mensen zeggen dat dat door de caffeine komt)drink bijna elke dag 5 koppen koffie enzo en ben der nie egt gevoelig voor..Dus ik ben benieuwd! Tanks!

Comment

Succes man.
          Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Ik heb vandaag die hyperdrive 3.0 binnen gekregen ...ben benieuwd of het een beetje werkt ...besteld bij bodyenfitshop.nl

Comment

Tof je je ff voorstelt.
              Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Hey Sinister..stel je even voor!En ben benieuwd naar jouw ervaring ermee...ik wil em maandag gaan bestellen..had je em snel binnen?

Comment

Zo,even voorgesteld...wist niet dat het moest!

Had het donderdag avond besteld en zaterdagmiddag in huis. Vanmiddag 1 pil genomen maar nog niet echt gevoel gehad dat ik extra energie heb . Hiervoor had ik stackers4 geprobeerd maar daar kreeg ik ook niet extra energie van.
                  Drink ook aardig wat koffie op een dag dus misschien dat ik daardoor het verschil niet merk.

Ik hou je wel op de hoogte van de vorderingen

Comment

Oke dat is goed!je voeding en training goed in orde?en doe je cardio erbij?ben egt benieuwd hoeveel harder ik er op zal gaan dan alleen men cut schema..en men cardio...maar ik zal het volgende week wel merken...heb ook gezien dat lipo6 ook goeie is..pff al die verschillende subs...probeer toch eerst hyperdrive 3.0

Comment

Voeding is vrij goed denk ik , cardio elke dag ...20 min s ochtends en 30 min s avonds...om de dag fitness...Ik heb weining geduld dus vandaar dat ik een hulpje nodig heb in dit geval dus hyper!

Comment

Ik heb vandaag pot hyperdrive besteld...hoop echt dat ie meteen morgen binnen is..ben egt benieuwd!kan ik mooi woensdag beginnen...

Comment

Nou vemorgen men eerste pilletje (hyperdrive) genomen...merk er egt bijna niks van,wat een teleurstelling.Voelde me wel beetje anders dan anders(beter focus ofzo?)maar stond verder nie tespringen van de energy of tezweten als een otter,dus smiddags toch maar kop koffie nog gepakt...

Morgen ochtend neem ik er meteen 2 of is dit sterk afteraden?!?!?!Het etiket geeft aan 1 week tot 9 dagen 1 pil om tekijken of je er wel tegen kan...maar als ik niks merk van 1 pil?
                          Advies!??!?!?

Comment

wat verwacht je er van, dat het xtc of cocaine is?

ik zou gewoon kijken wat het doet met betrekking tot je bf.
                            Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
                              wat verwacht je er van, dat het xtc of cocaine is?

ik zou gewoon kijken wat het doet met betrekking tot je bf.

Als dat zo is ga ik ook een potje halen
                              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X