Creatine starters keuze

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by GeneralIx View Post
    @ Haring88

Het is bullshit dat de wetenschap het er over eens is dat je creatine moet gebruiken in cycli. In tegendeel, het is juist redelijk recent nog bewezen dat ook bij gebruik van een jaar er niets gebeurde met de creatine-aanmaak.
    Dat staat toch echt in het sticky topic van Voedingssuplementen->Creatine

maar waarom is het handiger om beide gescheiden in te nemen? Ik meende te lezen dat whey en creatine geen effect op elkaar hebben wanneer gemengd worden

Comment

Ik zeg nergens wat over scheiden of niet?

En als dat in de sticky staat moet ik die eens gaan verbeteren.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

sticky's zijn af en toe enigzins een beetje misschien verouderd....
        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
        Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Tjaaaa View Post
          Hier heb ik nog nooit van gehoord.. wel dat sommige mensen enigzins bijwerkingen krijgen.. maar dat is dan van creatine in het algemeen. De creatine die je voorheen gebruikte was ook een Ester? of gewoon mono?
          Normaal heb ik de monohydraat, de ester capsules heb ik voor het eerst. Bijwerkingen heb ik nooit gehad, ook geen vocht. Ik heb er ook nooit van gehoord dus ik dacht vraag het even hier of er meerdere zijn.

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
            Ik zeg nergens wat over scheiden of niet?

En als dat in de sticky staat moet ik die eens gaan verbeteren.

nee sorry , ik doelde op deze reactie

Originally posted by Tjaaaa View Post
            De 1 neemt het voor de trainen en de ander erna... ik zou gewoon 5 gram na het trainen nemen, zal het appart innemen en niet mixen door je whey.

Comment

Ah. Nee, je kunt het best bij elkaar keilen hoor.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

ik heb nu dus 2 producten staan ,Xpand Dymatize New en een pot gewone Creatine Monohydraat , wat raden jullie mij aan? eerst Xpand proberen of eerst een kuur Monohydraat? , of kun je ze zelfs beide innemen? heb al wel eerder monohydraat kuurtje afgemaakt ,en heb nu 4 weken pauze gehad. Bij voorbaat dan voor antwoord

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X