Mammoth 2500

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mammoth 2500

Vandaag een pot gekocht van 4,4 kg beetje rare inhoud eigenlijk maak er dan 4,5 van
    Moet zeggen dat die shake net heerlijk smaakte als je hem goed mixed.
    Ben benieuwd naar het resultaat en vraag me af of mensen met dit product al goede resultaten hebben geboekt?

mwoa gaat verder los van dat ik er misselijk van werd na paar maanden werk het product prima

Comment

Er zijn veel betere voor dezelfde prijs dan mammoth. Mammoth is heel erg overrated
      22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

omdat er in mammoth superveel suikers zitten. en je hebt betere gainers.

Comment

Ik gebruik al een tijdje mammoth, ga er binnenkort wel mee stoppen omdat je echt veel vet aankomt van dit product.
          Als je broodmager bent is dit een ideaal suppliment.
          Zo niet zal ik het gwoon bij een eiwit shake houden suc6
          Mind is everything.

Comment

Ik gebruik het nu 2 maanden maar ga ook opzoek naar een andere gainer, teveel suikers.
            " Failure is not an option "

Comment

serious mass vond ik wel goed.. alleen mijn lichaam heeft beetje afkeer tegen weightganers dus ik houd het bij brinta

Comment

Originally posted by Flexer View Post
                Ik gebruik het nu 2 maanden maar ga ook opzoek naar een andere gainer, teveel suikers.
                Hmm kan bij mij denk geen kwaad eet bijna nooit zoet dus komt denk best uit voor mij

Comment

gaat erom dat je niet echt vele aan die suikers hebt. klap gewoon bord brinta weg werkt beter

Comment

tjaa weightgainer moet je nie kope voor de eiwitte.. er zit wel veel calorien in hoor (doorde suikers ) en koolhydraten. Voor mij was het denk ik ook iets te... ik ga binnekort ook weer wat supps kopen en ik wil dan toch een andere weightgainer gaan proberen.

welke raden jullie btw aan ?
                    on the road to get huge

Comment

Wil geen spelbreker zijn, maar dit forumgedeelte is voor suppliers die hun producten kunnen aanprijzen. Voor revieuws hebben we een ander gedeelte
                      The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Verplaatst.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

ok dan bied ik hierbij mijn welgemeende excuse aan voor het ongemak

Comment

Originally posted by Sancho View Post
                            Wil geen spelbreker zijn, maar dit forumgedeelte is voor suppliers die hun producten kunnen aanprijzen. Voor revieuws hebben we een ander gedeelte
                            Dit hoort ook niet onder review omdat hij het product daadwerkelijk nog niet gebruikt heeft... dus in voedingssuplementen hoort deze thuis

Comment

Als de pot Mammoth leeg is ga ik Serious mass proberen, zitten in ieder geval geen toegevoegde suikers in. Bij mammoth is ruim de helft van het aantal koolhydraten suikers.
                              " Failure is not an option "

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X