Mammoth 2500

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Daarom was mijn keuze ook serious mass vanwege de suikers.. en hij smaakte ook (logisch) stuk minder zoet. ben beniwud wat je ervan vind. heb hier nog restand staan dus zal soon ook ff review schrijven

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
      Daarom was mijn keuze ook serious mass vanwege de suikers.. en hij smaakte ook (logisch) stuk minder zoet. ben beniwud wat je ervan vind. heb hier nog restand staan dus zal soon ook ff review schrijven
      Vind hem tot nu toe wel ok, alleen heb ik moeite om hem om 7 uur in de ochtend weg te krijgen doe dan ook 4 scoops met 525 ml volle melk.
      Morgen denk maar wat minder doen in de ochtend

Comment

Ben wel benieuwt, zit er ook aan te denken om deze te gaan proberen
        Mind is everything.

Comment

Originally posted by Yves View Post
          Vind hem tot nu toe wel ok, alleen heb ik moeite om hem om 7 uur in de ochtend weg te krijgen doe dan ook 4 scoops met 525 ml volle melk.
          Morgen denk maar wat minder doen in de ochtend
          dan doe je 3 scoops zit je rond de 90 gram met je melk erbij is het alsnog een 500-600 kcal shake als ik goed heb..

Comment

Supreme Gainer 4000g

Ben ik altijd tevreden over geweest en goeie prijs bij aankoop van meerdere
            No means Try Again

Comment

Dit hoort ook niet onder review omdat hij het product daadwerkelijk nog niet gebruikt heeft... dus in voedingssuplementen hoort deze thuis
              The mighty broom is correct
              The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X