mass stack bsn

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• mass stack bsn

Iemand ervaring met deze stack?
    Van no-explode nitrix en cellmass?

Alvast bedankt

Ik ben wel bruut hard gegaan de tijd dat ik dit gebruikte. Was wel een beginner tho.

Is wel een hele omstreden stack die je hebt uitgezocht: rechtzaken over dat er niet inzit wat de fabrikant beweerd, te weinig waar voor je geld en schijnbaar weinig resultaat.

Ik denk dat ik namens 90% van het board spreek als ik zeg dat je beter een andere stack kan nemen.

Zelf ben ik heel tevreden over Gaspari nutrition (Sizeon -> crea, en superpump250 -> pre workout NO product) en de stack hyperdrol X2 en Mass FX
    22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

ik ben er over het algemeen wel tevreden over moet ik zeggen al vind ik het wel aan de prijsige kant en vind ik de no explode no te kotsen zo vies maar het werkt wel. ik zou het niet nog eens bestellen

Comment

Nitrix is hierbij overbodig.... en de rechtzaken die hieruit voort zijn gevloeid hebben betrekking op de oude variant hiervan. de CEM3 versie...

de nieuwe AVPT versies zijn wel betrouwbaar kwa ingredienten inhoud

als je no explode orange neemt, of fruitpunch dan is hij best te drinken.
        Cellmass artic berry is zelfs wel lekker vind ik

Gr Robert
        Sports-nutrition.nl
        De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

Originally posted by Sports-Nutrition View Post
          Nitrix is hierbij overbodig.... en de rechtzaken die hieruit voort zijn gevloeid hebben betrekking op de oude variant hiervan. de CEM3 versie...

de nieuwe AVPT versies zijn wel betrouwbaar kwa ingredienten inhoud

als je no explode orange neemt, of fruitpunch dan is hij best te drinken.
          Cellmass artic berry is zelfs wel lekker vind ik

Gr Robert
          Sports-nutrition.nl
          Zijn Noxplode en cellmass qua smaak eigenlijk hetzelfde, als je bijv allebei fruit punch hebt?
          Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
            Zijn Noxplode en cellmass qua smaak eigenlijk hetzelfde, als je bijv allebei fruit punch hebt?
            Ik neem aan van niet, maar weet het niet zeker.
            Ik heb van Celmass alleen nog maar artic berry gehad
            omdat ik hier zeker weet dat hij best lekker is.
            De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

Cool, dan neem ik die denk ook, hoewel bij dat soort dingen de smaak me eigenlijk gestolen kan worden.
              Heb nu BBEX XPA orange, maar vind het vrij smerig.
              Groeten

Comment

Ik ben wel bruut hard gegaan de tijd dat ik dit gebruikte. Was wel een beginner tho.
                Dit soort zinnen kom je hier dus overal tegen maar wat word hier nou mee bedoeld, ben je ineens een stuk sterker geworden of wat?

Comment

Originally posted by ukkie View Post
                  Dit soort zinnen kom je hier dus overal tegen maar wat word hier nou mee bedoeld, ben je ineens een stuk sterker geworden of wat?
                  Het heet een mass stack, dus waarschijnlijk massa gepakt he
                  Groeten

Comment

Originally posted by ukkie View Post
                    Vooral massa gepakt Dat was ook altijd mn main goal eerst. En natuurlijk had ik ook wat meer kracht.

Maarja, in hoeverre dit nou wat zegt bij een beginner... Weet niet hoe ik eraan toe was als ik het niet gebruikte
                    22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X