Supps uit de VS

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Supps uit de VS

Ik sta op het punt om supps uit te VS te bestellen, maar je moet kiezen tussen International Postal Service(7-14 days) en International Express Courrier (2-5 days) als shippers.
    Nou las ik op dbb ergens vaag dat je bij IPS geen invoerrechten/btw hoeft na te betalen en bij IEC wel.

Heeft iemand hier ervaring mee en weet je dan welke ik moet kiezen?
    Groeten

Wat ga je bestellen?

Verder kan ik je vraag niet beantwoorden sorry.
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
      Wat ga je bestellen?

Verder kan ik je vraag niet beantwoorden sorry.
      Subtotaal bedrag van ongeveer 220 dollar, RPM(big box 240), drive ook big box, noxplode 2,25lbs, wat visolie, animal pump en een lading samples

is overigens niet allemaal voor mij
      Groeten

Comment

Scheelt het zoveel in prijs?? kan je niet beter supps bestellen die hier niet te krijgen zijn

Comment

Originally posted by Tjaaaa View Post
          Scheelt het zoveel in prijs?? kan je niet beter supps bestellen die hier niet te krijgen zijn
          ja het scheelt heel veel
          Deze order zou hier tegen de 300 euro zijn en dat is bijna 450 dollar
          Last edited by Revius; 09-10-2009, 15:07.
          Groeten

Comment

Ok chill.. maar als je pakket door de douane word tegengehouden moet je toch alsnog invoerkosten betalen??

Comment

Onder 150 euro hoef je geen 12,5% (douanerechten) extra te betalen. Met de huidige koers zit je subtotaal op 149,65 euro. De verzendkosten rekenen ze vaak ook mee, dus dan zit je boven de 150 euro. Daarnaast is het afwachten of de douane ook de juiste koers rekent, vaak niet het geval. Totaal kom je dus uit op 178 euro inclusief douanerechten en btw. Dit is echter wel exclusief de verzendkosten, waar ze ook douanerechten en btw over rekenen.

Bij de lange verzendmethode heb je de kleinste kans dat ze de factuur controleren.
              AlphaMuscles.com - Dé Goedkoopste webshop voor Bodybuilders!

Comment

Originally posted by AlphaMuscles View Post
                Onder 150 euro hoef je geen 12,5% (douanerechten) extra te betalen. Met de huidige koers zit je subtotaal op 149,65 euro. De verzendkosten rekenen ze vaak ook mee, dus dan zit je boven de 150 euro. Daarnaast is het afwachten of de douane ook de juiste koers rekent, vaak niet het geval. Totaal kom je dus uit op 178 euro inclusief douanerechten en btw. Dit is echter wel exclusief de verzendkosten, waar ze ook douanerechten en btw over rekenen.

Bij de lange verzendmethode heb je de kleinste kans dat ze de factuur controleren.
                Bedankt voor je reply, ik las dat inderdaad dat dat steekproefgewijs gaat, dat ongeveer 10% wordt gecontroleerd, maar dat risico wil ik wel lopen
                Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
                  Bedankt voor je reply, ik las dat inderdaad dat dat steekproefgewijs gaat, dat ongeveer 10% wordt gecontroleerd, maar dat risico wil ik wel lopen
                  De snelle fedex service wordt sowieso gecontroleerd, zelf nog nooit zonder naheffing iets ontvangen. 10% voor de 7-14 (ga maar van 14 uit ) is wel erg laag geschat, maar goed die gok kun je wel nemen.
                  AlphaMuscles.com - Dé Goedkoopste webshop voor Bodybuilders!

Comment

Revius wil je even laten weten of je bestelling goed gegaan is??
                    Want dat schelt wel veel.. als het goed gaat wil ik ook wel van us bestellen.
                    Alvast bedankt

Comment

Originally posted by Taron View Post
                      Revius wil je even laten weten of je bestelling goed gegaan is??
                      Want dat schelt wel veel.. als het goed gaat wil ik ook wel van us bestellen.
                      Alvast bedankt
                      Wat bedoel je met goed gaan, of de site betrouwbaar is of dat je naheffingen krijgt??
                      Groeten

Comment

beide zijn we wel benieuwd naar

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                          beide zijn we wel benieuwd naar
                          Naheffingen ben ik ook wel benieuwd naar, ik twijfel er verder niet over dat bodybuilding.com betrouwbaar is.
                          Groeten

Comment

Naheffing bedoel ik, maar ook wel de site...
                            En met welke betaal methoden kun je betalen??
                            zit bij de keuze ook PayPal bij?

Comment

Originally posted by Taron View Post
                              Naheffing bedoel ik, maar ook wel de site...
                              En met welke betaal methoden kun je betalen??
                              zit bij de keuze ook PayPal bij?
                              Yes, paypal is mogelijk. Dat is bij een aantal andere supp sites niet het geval, waar de producten wel iets goedkoper zijn. Maar ja dit verschil is ook te verwaarlozen.
                              Groeten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X