Welk merk Whey-eiwit?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welk merk Whey-eiwit?

Welk merk Whey eiwit kan je het beste qua prijs/kwaliteit verhouding kopen?

Dit moment gebruik ik Revolutions Whey eiwit smaak Vanille.. Maar ik had net in de supplementen revieuws gelezen dat het toch niet zo'n heel goede keus is..

Graag jullie reacties!
    Status: Cutten..

Ik gebruik nu Whey Protein Instant van XXL Nutrition.
    Ik had al veel goede dingen gehoord over deze whey, dus heb ik deze gekocht.
    Ik train nog maar 3 weken dus ik kan ni echt een uitgebreid verslag geven.

Ik kan wel zeggen dat ze lekker smaakt(banaan) en goed oplost.

Comment

Ik gebruik american sports Hard body bevalt me wel weet niet of andere beter zijn heb nooit andere gebruikt namelijk
      Blijf echt zoals blijf jezelf

Comment

ze geven aan dat je in verhouding teweinig eiwit tov koolydraten vetten krijgt.
        Zelf de whey van xxl nutrition choco gehad, alphamuscle vanille ijs. elite(dymatize) orange en vanille en over alle 3 tevreden al was de orange ff super wennen

Comment

Ik vind zelf die van dymatize het lekkerst... vanille ijs
          De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

De RAW IRON doet het erg goed.
            Zit goed in elkaar met 84% eiwit per 100 gram en een zeer laag vetpercentage.
            Er zit 56% Isolaat in en 44% Concentraat waardoor een deel heel snel wordt opgenomen na de training en een deel nog navoedt een tijdje na de training.
            Door de samenstelling ligt het aminozuur profiel ook hoog.
            www.sportfood.nl

Comment

Whey Protein Instant van XXL
              Choco

Comment

optimum nutrition, ben er wel tevreden over ma ga over na scirec nutrition 100% whey kijk wat dat is .
                Mind is everything.

Comment

Ik blijf bij mijn favoriet: de isolaat van Power Supplements. 90% eiwit voor een goede prijs, goede oplosbaarheid en goede smaak.
                  "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Nicky1986 View Post
                    Welk merk Whey eiwit kan je het beste qua prijs/kwaliteit verhouding kopen?

Dit moment gebruik ik Revolutions Whey eiwit smaak Vanille.. Maar ik had net in de supplementen revieuws gelezen dat het toch niet zo'n heel goede keus is..

Graag jullie reacties!
                    Je zou eens naar AlphaProtein kunnen kijken. Verhouding tussen isolaat en concentraat is 50% / 50%. Prijzen van 18 tot 14 euro per kilo.
                    AlphaMuscles.com - Dé Goedkoopste webshop voor Bodybuilders!

Comment

Ik gebruik neutrale isolaat van Power Supplements; nette prijs, goede voedingswaarden.

Comment

Ik heb verschillende staan.. syntha 6 is heel lekker maar een erg dure eiwit.
                        Daarbij heb ik de alpha protein ook gehad en deze is goed qua prijs/kwaliteit verhouding maar je hebt op de site van www.bodyenfitshop.nl een emmer exclusive whey proteine.. dit is een emmer van 4.5 kg voor €50,- dus dat lijkt me een goede prijs..
                        Heb hem overigens NOG niet geprobeerd.

Comment

Ik heb ook isolaat en caseine van powersupplement, de caseine stuift een beetje , maar is allebij goed te doen, en betaalbaar.

Comment

Ik heb een poosje die van revolutions gebruikt, whey. Relatief goedkope eiwitten met goede smaak en goede prijs/kwaliteit verhouding.

nu gebruik ik het eigen merk van Body en fit shop, 4,5 kg voor 50 euro, en ga hier goed op.
                            grtz bram
                            NIET ZEUREN, MAAR BEUREN!!

Comment

whey van de body en fitshop is goedkoop, iets minder eiwit dan normaal maar wat wil je voor die prijs.
                              Heb nu dymatize choco whey, de lekkerste ever .
                              Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                              Go heavy or go home!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X