Welk merk Whey-eiwit?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Posseltje View Post
    als je whey klontert moet je gewoon nog ff schudden,
    Uiteraard, of gewoon nog even laten staan! En bovendien mij hoor je niet klagen hoor!
    30 jr / 185 cm / 80,6 kg / BF: 15,3% @ onderhoud

Comment

Of een staafmixer kopen
      Me whey delicious is gewoon een milkshake tegenwoordig, maar dan op waterbasis
      Groeten

Comment

Ik gebruik nu de Whey Elite van Dymatize, smaak berry blast.
        Smaakt goed met water en lost goed op.

Gebruik meestal vanille omdat je daar van alles doorheen kunt gooien (o.a. fruit, limonade, pindakaas enzzz)
        Nutrition4you: Voedingssupplementen voor sport, dieet en gezondheid.

Comment

Op de sportschool drink ik vaak shakes van: M Double You protein
          Ik neem altijd Cocos smaak, die is echt heerlijk!
          20jr 1,92m 85,2kg 11,3%

DL: 6x 100 - SQ: 8x 100 - BP: 7x 80

Comment

Oja, nog een vraagje... Welke Whey kan ik het beste nemen tijdens het Cutten? dan koop ik gewoon zo'n pot voor thuis in plaats van af en toe die losse shakejes op de sportschool
            20jr 1,92m 85,2kg 11,3%

DL: 6x 100 - SQ: 8x 100 - BP: 7x 80

Comment

Originally posted by Bolie View Post
              Oja, nog een vraagje... Welke Whey kan ik het beste nemen tijdens het Cutten? dan koop ik gewoon zo'n pot voor thuis in plaats van af en toe die losse shakejes op de sportschool
              maakt niks uit of je cut of bulkt, tenzij je weightgainers mee rekent.
              Groeten

Comment

ik heb net een pot whey isolaat besteld in de smaak chocolade van XXL. Is dit een goede?

k kan het niet zo snel vinden maar volgens mij zit er toch geen aspartaam in?

en is er nog verschil tussen protein en isolaat? zo ja wat dan? of stel ik nu hele rare vragen?!

Comment

Originally posted by manu76 View Post
                  ik heb net een pot whey isolaat besteld in de smaak chocolade van XXL. Is dit een goede?

k kan het niet zo snel vinden maar volgens mij zit er toch geen aspartaam in?

en is er nog verschil tussen protein en isolaat? zo ja wat dan? of stel ik nu hele rare vragen?!
                  Er staat een vreemde vraag tussen ja .

Je hebt proteĂ¯ne concentraat en isolaat.
                  Dus er is geen verschil tussen protein en isolaat
                  De verschillen zoek je zelf maar dan onthoud je het het beste .
                  Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Ik gebruik nu iso-100 van dymatize.
                    28g per serving waarvan 25g eiwit dit is echt veel . nog niet eerder zo hoog gezien 91% eiwit, en 0mg cholesterol.
                    Alleen 1 nadeel ik heb de smaak vanilla gourmet deze is echt zo goor niet normaal.
                    heeft iemand anders de andere smaken misschien geprobeert?
                    De nieuwe van optimum, whey platinum ziet er ook wel goed uit 30g eiwit per serving van 38g en 0mg cholesterol.
                    Mind is everything.

Comment

Originally posted by laurann View Post
                      Er staat een vreemde vraag tussen ja .

Je hebt proteĂ¯ne concentraat en isolaat.
                      Dus er is geen verschil tussen protein en isolaat
                      De verschillen zoek je zelf maar dan onthoud je het het beste .
                      Heb het opgezocht en heb al een paar verschillen gevonden.
                      je hebt gelijk wat betreft dat zelf opzoeken je het meeste oplevert.

Comment

welk merk eiwit

persoonlijk vind ik optimum nutrition de aller beste whey voor na de training!! De shake wordt supersnel opgenomen door je lichaam perfect dus voor snel herstel!!

dit komt omdat in hun 100% whey gold standart
                        5.5 gram BCCA's zitten en 4 Gram glutamine!! dit is allemaal voor een super snel en goed herstel..

voor overdag is syntha 6 idd een goeie shake dit omdat deze eiwitten veel langzamer worden opgenomen..kan ook voor het slapen worden genomen..

interactive heeft ook goeie whey proteine goeie kwaliteit en zeker niet duur!!
                        deze eiwit heet whey pro xl en je betaal voor 2300 rond de 35 a 40 euro

deze stoffen zorgen er voor dat deze whey zo goed wordt opgenomen!!

Aminozymeâ„¢ : Dit planten enzym wordt beschouwd als het meest geavanceerde ingrediĂ«nt voor de vertering en opname van eiwitten. Aminozymeâ„¢ zorgt ervoor dat elke shake Whey Pro XL optimaal verteerd en door het lichaam gebruikt wordt!

BIOPERINE® : Dit gepatenteerde zwarte peper extract bevordert de opnamen van voedingsstoffen en eiwitten met 30-60%!

Comment

allemaal lekker dure shakes! ik neem zelf al een jaar exclusive whey van body en fitshop

50 euro voor 4.5kg, goed in kwaliteit
                          ik denk niet dat er iemand een goeikopere zal vinden?
                          onderweg naar 90kg bij 10% BF

Comment

Originally posted by powertrainer2007 View Post
                            allemaal lekker dure shakes! ik neem zelf al een jaar exclusive whey van body en fitshop

50 euro voor 4.5kg, goed in kwaliteit
                            ik denk niet dat er iemand een goeikopere zal vinden?
                            bulkpowders shit in 20kg bulk kopen
                            Groeten

Comment

Het is zeer lastig om als consument te bepalen wat de beste whey is. Je hebt nu eenmaal te weinig gegevens daarvoor tot je beschikking. De voedingswaarden zeggen zeker niet alles. Het is ook een kwestie van vertrouwen wat je moeten hebben in een fabrikant. We krijgen regelmatig echt goedkope partijen whey aangeboden met schijnbaar goede specs, vaak lost deze whey slecht op en schuimt het ook behoorlijk.. ik begin er niet aan. We kopen gegarandeerde kwaliteit van een gerenomeerde producent. Ook de manier filtering is belangrijk voor de kwaliteit, hoe is er met de whey omgegaan, is deze verhit geweest.. en nog zoveel meer.
                              René
                              XXL Nutrition
                              www.xxlnutrition.nl

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X