Creatine vraag.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Creatine vraag.

hee,

ben nu een half jaar aan het fitnissen , heb hiervoor al een jaar gefitnist.
    Toen ben ik daar tussen een half jaar gestopt ivm. drukte op het werk en dat soort dingen.

nu ben ik dan weer aan half jaar bezig en zat te denken aan creatine, ben op het moment nog niet droog en heb nog wel wat vet op mn buik zitten.

dus was me vraag , zou ik van creatine meer vet krijgen want dat was eigenlijk niet mn bedoeling om meer vet te krijgen.

fitniss 4 keer per week zn anderhalf uur per keer.

hoop dat iemand antwoord heeft op mn vraag.

Rick.

Geen vet, maar de kans bestaat wel dat je er wat gezetter uit gaat zien. Door je creatine gehalte in je spieren te verhogen, vergroot je de vochtopname in je spieren.

Comment

hoe zorg ik ervoor dat het dan droger word? want inprincipe word het dalijk gewoon dus wel groter de spiermassa ,maar word er niet droger van.

inprincipe na een tijd zal het wel droog worden. voordat ik stopte was het ook redenlijk droog.

zou het door creatine langer duren voor dat het droog is of is dat niet?

rick

Comment

Zou ff wat research doen en sticky's lezen want volgens mij snap je er niet veel van.
        Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by jordy View Post
          Zou ff wat research doen en sticky's lezen want volgens mij snap je er niet veel van.

Begin pas aan supplementen wanneer je wat meer kennis er van hebt en je voeding etc. in orde is.

Comment

Creatine verhoogt de uithouding van je spieren. Net dat tandje extra wat voor meer spiergroei zorgt.
            Bij sommige vormen van creatine houd je vocht vast( geen spier dus) Hierdoor lijk je iets voller dan zonder.
            Als je stopt zal het vocht(grotendeels) weggaan, ook afhankelijk van je voeding( veel zout/koolhydraten)

Creatine is niet iets wat je moet nemen als je voeding niet goed is, dan is het zonde. Zorg dus eerst voor een goed voedingsschema en voeg dan creatine toe.
            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
            Go heavy or go home!

Comment

zet even je voedingsschema in de juiste subforum
              onderweg naar 90kg bij 10% BF

Comment

en ook welkom btw.
                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                  Bij sommige vormen van creatine houd je vocht vast( geen spier dus) Hierdoor lijk je iets voller dan zonder.
                  Als je stopt zal het vocht(grotendeels) weggaan, ook afhankelijk van je voeding( veel zout/koolhydraten)
                  Alle vormen van creatine binden intracellulair water (5moleculen water op 1 molecuul creatine). Dat is gewoon een eigenschap van creatine.

Verschillende vormen die claimen geen water te binden hebben het over extracellulair water (buiten de cel), of maken geen gebruik van transoprteurs die extra water binden (dextrose ed)

Originally posted by Shredmaster View Post
                  Creatine is niet iets wat je moet nemen als je voeding niet goed is, dan is het zonde. Zorg dus eerst voor een goed voedingsschema en voeg dan creatine toe.
                  Hoe zou iemand z'n voedingschema eruit moeten zijn wil hij/zij voldoene creatine op het juiste tijdstip binnen krijgen.

Ik denk dat je wat eiwit ed wel uit kan gaan van een goed voedingsschema (uitgezonderd peri workout) maar creatine is een ander verhaal.
                  As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
                  Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
                  Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X