Natuurlijke Sup's

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Natuurlijke Sup's

Hallo BN'ers,

Ben momenteel in de cut, ben behoorlijk wat vet kwijt. Ik wil in de aankomende wintermaanden gaan bulken en ben op zoek naar een goede natuurlijke supplement.

Ben op het net gaan surfen en ik ben echt honderden supplementen tegen gekomen bijv. van nutrition XXL of Revolutions.

Wat ik wil is mijn spiergroei bevorderen, maar wil geen AS gebruiken. Ik gebruik momenten whey isolaat, maar dit valt niet 'egt' onder spier groei bevorderend. Ik vroeg ma af welke natuurlijke sup's er nou goed zijn voor het bevorderen van de groei.

Semmetje............

wat zijn tegenwoordig nog echt natuurlijke supplementen ? en wat bedoel je er eigenlijk mee ?

maar je moet misschien ff goed rondkijken op het forum, er zijn genoeg stickies en treads over dit soort dingen, sowieso voedingschema zodat mensen je daar op kunnen helpen en kunnen kijken wat er toegevoegd moet worden etc

maar anders heb je dingen als :
    visolie
    creatine
    en vast nog een miljoen dingen

dus succes
    je kan trainen voor een sixpack, of neem een sixpack voor een bierbuik...

Comment

creatine is denk een goede aanvulling op je voeding als je wilt groeien, verder kan je nog denken aan een pre workout booster, voorzover je dat nodig acht...
      en ja visolie/multivitamine, maar dat heeft niet echt heel veel betrekking op spiergroei.
      Groeten

Comment

Wat bedoel je met 'natuurlijk'? Overhyped woord als je het mij vraagt...
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

gwn creatine nemen met een goeie shake zodat je aan je voedingsbehoefte per dag komt
          en een emmertje geduld is ook altijd nodig in deze sport
          onderweg naar 90kg bij 10% BF

Comment

Originally posted by Semmetje View Post
            Hallo BN'ers,

Ben momenteel in de cut, ben behoorlijk wat vet kwijt. Ik wil in de aankomende wintermaanden gaan bulken en ben op zoek naar een goede natuurlijke supplement.

Ben op het net gaan surfen en ik ben echt honderden supplementen tegen gekomen bijv. van nutrition XXL of Revolutions.

Wat ik wil is mijn spiergroei bevorderen, maar wil geen AS gebruiken. Ik gebruik momenten whey isolaat, maar dit valt niet 'egt' onder spier groei bevorderend. Ik vroeg ma af welke natuurlijke sup's er nou goed zijn voor het bevorderen van de groei.

Semmetje............

Als je natuurlijke ingredienten wilt moet je het bij je dagelijkse eten houden, en zelfs dan is het nooit (bijna) 100% natuurlijk

Verder als antwoord op je vraag:
            Creatine
            Whey
            Omega 3
            De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X