Hghbooster

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hghbooster

HEEFT ER HIER IEMAND ERVARING MET HUMANGROWEHORMO-
    ONBOOSTERD DIE ZOUDEN NAAR HET SCHIJNT OOK FANTASTISCH GOED ZIJN VOOR TE GROEIEN

is dat niet zo produkt wat je groeihormon spiegel omhoog moet brengen!?
    Volgens mij zijn dat soort produkten erg duur van welk merk is het??
    eat eat eat and look like a freak!

Comment

GABA schijnt te werken... Moet je vlak voor het slapen nemen, je schijnt er ook suf van te worden.

Het was enkele jaren terug nog gewoon in supplementen-shops te verkrijgen, maar nu is het verboden.

Over een tijdje schijnt het in de apotheek wel te verkrijgen zijn.
      Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Ja maar volgens mij heeft hij het over een ander produkt eentje die veel sterker zou zijn stond vroeger in het boekje van j-tech onder een ander merk. Maar kan niet meer op de naam komen zal wel effe probveren op te zoeken of giant help ons een beetje
        eat eat eat and look like a freak!

Comment

JE HEBT ER VERSCHILLENDE IK BESTEL MEN SUPPLEMENTEN IN AMERICA VEEL GOEDKOPER DE BEKENSTE PROMINOPLUS
          MEGATROPIN ,PROHGH IN NEDERLAND KOSTEN ZE HET DUBBELE GABA IS NOG ALTIJD ZEER MAKKELIJK VERKRIJGBAAR
          OOK AL IS HET VERBODEN EN IK MOET SOMMIGE MENSEN HIER GELIJK GEVEN 1 AD EN ANDERE MIDDELEN IN DIETREND WERKEN LANGS GEEN KANTEN PURE AFZUIP
          TOT BINNENKORT

Comment

Ik heb de verscheidende GH boosters gebruikt waaronder tribulus,avena sativa,GH releaser en GABA.

Geen van die stoffen heeft echt gewerkt. Met tribulus leek het zelfs of ik meer kracht kreeg toen ik dr mee gestopt was, heb t maand of 4 gebruikt. Avena heeft alleen n beetje positief effect op je geestelijk welzijn.

GABA schijnt het sterkst te werken maar ik heb dr geen positief effect van ondervonden in mn groei. Misschien komt dat nog....Je wordt er idd suf van en ik krijg tintelingen in mn hoofd en lichaam,verder wat lam gevoel in de benen en je slaapt als n roos en vast als n rots.

Je kunt het overigens nog steeds legaal krijgen via bv www.gotic.nl

let wel op de grote onderlinge prijsverschillen als je n zoekmachine gebruikt. Gotic is 1 van de goedkoopste ermee.

gr lev
            -_>Sweat blood,bleed iron<_-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X