Creatine

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Creatine

Beste Mensen,

Ik ben al uren aan het lezen hier op het forum. Ik ben al heel wat weizer geworden. Heb beetje mijn eigen eetschema gemaakt. Ik zal het in de komende dagen vertonenn hier. Ik lees nu aantal dingen over creatine en eiwitshake. Ik ben dus begineling. Wat voor creatine raden jullie mij aan? Zo te lezen heb je capsules en in poeder vorm. Zijn er nog speciale merken waar jullie ervaring mee hebben.

Tot zover heb ik al een eet en trainingschema voor mij zelf gemaakt. Ik begin met Bulken, dus echt eten wat ik eten kan. Ik heb me moeder al een waslijst met boodschappen meegegeven wat ze morgen gaat halen. Ik hoor het graag.

laters

Gewoon normale creatine zoals die van interactive...
    genoeg inhoud en niet duur....

whey ligt erg verdeeld, de een gaat voor isolaat en de ander voor een goedkoper casseine... (en sommige ook voor hydrolisaat, maar dat is weer een stuk duurder) Ikzelf gebruik altijd een isolaat blend van dymatize of ON....

Ook aan te raden als beginneling zijn:
    vitamines
    omega 3

Succes ermee!
    De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

crea is overbodig als beginneling man

het eerste jaar boek je de meeste russeltaten, daar heb je geen crea voor nodig

pas als je denkt ik sta wat stil, ik blijf op die 6 setjes zitten en je wil 8 doen

dan pas ga je aan de crea om die laaste 2 setjes eruit te halen

wat heb je nu al aan dat ene kleine beetje kracht

dus lekker bij je eiwitten blijfen en vitamines en omega 3
      Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X