Wanneer welke suplementen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by ajpimp View Post
    seriouss mass geeft ook aan creatine te bevatte? dit is iets wat ik liever niet gebruik..
    of is het zo weinig dat het niet zo erg uitmaakt?
    ik heb gehoord dat als je jong ben en je creatine gebruikt of van die kuren neemt je lichaam geen creatine zelf meer aanmaakt als je stopt met creatine innemen...

Creatine Monohydrate 500 mg per serving , dat is heel erg weinig . Dus te verwaarlozen d8t ik zo.
    Als je bv 6 weken gebruikt vervolgens 4/6 weken weer niet, is er nix aan de hand lijkt me (wat ik zelf doe). ik zou niet gelijk met creatine kuur beginnen als "beginner"
    Ps Er zijn hier ook mensen die nog nooit gestopt zijn met creatine.
    Mind is everything.

Comment

Originally posted by Ashley View Post
      Wat eigenlijk gewoon kut is als je aan het bulken bent.
      Precies ! Omdat ik in de bulk zit vind ik het ideaal om tussen de maaltijden een gainer shake te nemen. + dat het prima z'n werk doet. En een beetje vet op je lichaam kan geen kwaad (in mijn geval, want daar zat geen vet op )
      Maar dat is ieder voor zich. Blijft het een feit dat je die voedingstoffen (betere) gewoon uit goede voeding kunt halen , maar dat inderdaad langer een verzadigd gevoel geeft.

Ik eet om de 2 a 3 uur. Dus voor mij is het ideaal.
      Bulken sinds 12-10-2009 - 82 kilo 10,2 % Doel 95+
      25/11/09 - 89,6 Kilo BF ----- %
      "Where others see trouble.. I see opportunities"

Comment

Originally posted by resike View Post
        Creatine Monohydrate 500 mg per serving , dat is heel erg weinig . Dus te verwaarlozen d8t ik zo.
        Als je bv 6 weken gebruikt vervolgens 4/6 weken weer niet, is er nix aan de hand lijkt me (wat ik zelf doe). ik zou niet gelijk met creatine kuur beginnen als "beginner"
        Ps Er zijn hier ook mensen die nog nooit gestopt zijn met creatine.
        Oke, zat er ook niet echt aan te denken om te nemen hoor..
        Maar een kuur van 6 weken is dus niet schadelijk?

Comment

Als je de kuren volgt volgens het etiket van de pot is creatine niet schadelijk, alleen zijn er enkele lichte bijwerkingen
          Creatine via een supp binnenkrijgen kan gewoon alleen moet je na een bepaalde tijd een tijdje geen crea meer pakken zodat je lichaam het weer zelf aan gaat maken.

Comment

jezus het is geen kuur.
            een halve gram creatine in je shake wooooo.
            via een gemiddelde voeding krijg je ook 2-3 gram creatine binnen per dag.
            wat denk je dat die halve gram extra gaat doen?

van 5 gram creatine voor en 5 gram na training merk je zelfs vrij weinig.
            daarbij is het bullshit dat je eigen productie plat komt te liggen, er zijn dan ook genoeg mensen die het gewoon jaar in jaar uit voor en na training nemen. en leeftijd heeft daar naar mijn weten geen hol mee te maken.

succes
            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
              jezus het is geen kuur.
              een halve gram creatine in je shake wooooo.
              via een gemiddelde voeding krijg je ook 2-3 gram creatine binnen per dag.
              wat denk je dat die halve gram extra gaat doen?

van 5 gram creatine voor en 5 gram na training merk je zelfs vrij weinig.
              daarbij is het bullshit dat je eigen productie plat komt te liggen, er zijn dan ook genoeg mensen die het gewoon jaar in jaar uit voor en na training nemen. en leeftijd heeft daar naar mijn weten geen hol mee te maken.

succes
              sorry, ik wist niet dat je boos werd

Comment

ben niet boos, alleen geirriteerd
                More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                  ben niet boos, alleen geirriteerd
                  Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                  Go heavy or go home!

Comment

Vandaag de serious mass binnen gehad, had hem 3 dagen geleden besteld bij bodyenfitshop
                    maar was iets fout gegaan dus heb 5kilo gekrege ipv 2 voor 22 eu
                    Er staat nergens wanneer ik het in moet nemen, dus zoals eerder gezegd in dit topic denk ik dat ik het alleen na mijn brinta neem.. elke dag
                    want het smaakt niet zo heel lekker (misschien moet ik er ff aan wennen net als wheyshakes)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X