Strakker worden maar ook gespierder?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Strakker worden maar ook gespierder?

Beste ik zit nu op 94Kg en ben 1m96 groot en ik train nu al 4 maanden... Ik gebruik amino 2700 van universal , EXTREM(fatburner) en ANIMAL PUMP voor te fitnessen ik zou willen weten of ik met deze 3 producten kan strakker worden (dus vet verliezen met behulp van vetverbrander) maar ook tegelijk dikker in de zin van meer spiermassa (niet dat een schriel /dun ventje wordt) want ik was vroeger breed (enigzins ook doordat ik dik was :P) maar dus is mijn vraag kan ik strak maar dik gespierd zijn tegelijk ? If so welke producten moet ik dan eventueel erbij nemen?

Greetz Doménique

je hebt echt nog veel meer supplementen nodig, zou kijken naar test boosters, post workout shakes, vitamine, visolie, casseine, whey, dextro, beta alanine, l arginine, creatine mono + ethyl ester stack.
    Groeten

Comment

op het moment dat je vet% daalt, krijg je meer defenitie, en zul je er gespierder uitzien. Maar je krijgt niet meer spiermassa.

Het is moeilijk/onmogelijk om spiermassa aan te zetten en toch ondertussen strakker te worden.

je gebruikt een boost product, waardoor je als het goed is wat meer zin en enrgie hebt om te trainen. dit gaat je dus niet gespierder maken of minder vet.

je gebruikt een fatburner, deze zal zorgen dat het afvallen/minder vet worden gemakkelijker gaat. Dit komt doordat je door een fatburner meer calorien verbrand als normaal. Mits je voeding goed is natuurlijk zul je iets sneller afvallen als normaal gesproken, maar verwacht geen wonderen.

dan gebruik je amino 2700, hiervan ga je niet gespierd worden. meer spieren krijg je als je goed traint/rust, en als je meer eet dan je lichaam nodig heeft.
      als je dit echter doet dan doe je het tegenovergestelde van wat je moet doen om minder vet te worden. (en zo zorg je dat de fatburner dus ook overbodig is.)

dus kort gezegd: voeding is belangrijker als suppementen. zoek niet je heil in sups, maar in een slim voedingspatroon.
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by Revius View Post
        je hebt echt nog veel meer supplementen nodig, zou kijken naar test boosters, post workout shakes, vitamine, visolie, casseine, whey, dextro, beta alanine, l arginine, creatine mono + ethyl ester stack.

Why??
        http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Originally posted by Osterich View Post
          Why??

Sarcastisch bedoeld....
          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Kudt.
            Ik ben daar heel slecht in.

Hij geeft geen antwoord op de vraag namelijk...
            http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Kan het dan niet door gezond te eten en mijn spieren te voeden met eiwitten dat ik ook niet spiermassa bijkom terwijl ik vet verbrand?

Comment

Dat kan inderdaad niet niet.

Het resultaat is echter minimaal.
                Focus je op 1 doel, en daarna pas het andere.

Comment

Originally posted by Domenique View Post
                  Kan het dan niet door gezond te eten en mijn spieren te voeden met eiwitten dat ik ook niet spiermassa bijkom terwijl ik vet verbrand?

Door hard te trainen zul je misschien wel wat vet verbranden en wat spier aankomen als je nog geen jaar bezig bent. Wat de meeste bedoelen hier is:

Ga eerst een paar jaar goed trainen en op je eten letten en begin dan met supplementen. Echter sluit ik whey hier niet van uit.... dat is toch wel een belangrijk deel van je voeding, eventueel met creatine en omega 3

Maar alle shiny producten als animal pump enz zou ik niet aan beginnen.

Neem bijv creatine van interactive... 14,95 voor 600 gram
                  omega 3 van NOW is ook niet de duurste 9.50
                  De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

Originally posted by Domenique View Post
                    Lees Zomersticky. Lees het stuk over Vet en Spiermassa. Lees hoe het komt dat je vet verliest. Dan weet je ook meteen waarom het onmogelijk is wat jij wilt. Het is het 1 of het ander. en nu is het seizoen om vetter te worden en spiermassa te bouwen. In het voorjaar het seizoen om kcal te kort te creeeren zodat je vet, en ook wat spier, verliest.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X