hoeveel scheppen serieus mass

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hoeveel scheppen serieus mass

hallo,kweeg 69 kg,en zou een stuk zwaarder willen zijn,dus hoeveel scheppen serieus mass moet ik doen? en hoeveel keren per dag? bedankt alvast groetjes

Dat bepaal je aan de hand van je voedingsschema, ik neem het zelf alleen s'ochtend 1 volle schep met 300 ml halfvolle melk, dan krijg je al redelijk wat calorien binnen.
    " Failure is not an option "

Comment

Ik gebruik ook seriouss mass en ik doe het alleen sochtens met 300-400ml melk
      met water is echt niet te drinken met melk gaat het wel
      verder doe ik het alleen als ik niet genoeg heb gegete op een dag of ipv een maaltijd als ik geen tijd heb maar dat gebeurt zelde

Comment

afhankelijk van je behoefte inderdaad, sommige nemen het tot 3 maal daags. kijk wat je behoefte is wat je er onder zit en vul zonodig aan met een weightganer..

aangezien je de laatste maand al kilo bent aangekomen was je al redelijk op weg.. hoop dat je inmiddels de "zomersticky" hebt gevonden en je hebt ingelezen over een goede en gezonde voeding. want zonder een gezonde basis kan je je scheel drinken aan supplementen maar helpt geen drol

succes

Comment

Ik moet hier gewoon van huilen. Snap je dan HELEMAAL niks van het begrip: "calorieën"???
          22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by twezz View Post
            hallo,kweeg 69 kg,en zou een stuk zwaarder willen zijn,dus hoeveel scheppen serieus mass moet ik doen? en hoeveel keren per dag? bedankt alvast groetjes
            Is de rest van je voeding wel goed? Anders kun je wel even wachten met die serious mass, is serious zonde van je geld dan
            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
            Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
              want zonder een gezonde basis kan je je scheel drinken aan supplementen maar helpt geen drol
              Denk dat hij genoeg aankomt als hij met behulp van veel weightgainer shakes ver boven zijn behoefte komt, hoef je echt geen groente en goede vezels voor te eten.
              Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
                Denk dat hij genoeg aankomt als hij met behulp van veel weightgainer shakes ver boven zijn behoefte komt, hoef je echt geen groente en goede vezels voor te eten.
                in dat geval kan jij beter niet denken, shakes kunnen niet op tegen een goede voeding met vezels en zelfs groente.

Comment

Zeker sarcastisch bedoelt, if not
                  ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Ik vind dat ze al op de goede weg zijn om hier op het forum te kijken, en een vraag te stellen. Je kunt natuurlijk een onzin antwoord terug geven.
                    Maar je kunt deze jongen ook opweg helpen en advies geven.

De mensen die hier elke dag al jaren misschien op het forum lezen weten dit allemaal wel. En het is begrijpelijk dat je je dan gaat irriteren aan dit soort vragen omdat er zoveel voorbij komen. Maar als iemand de stap neemt om wat meer informatie te gaan verzamelen moet je dat wel respecteren en een goed antwoord geven. Er zijn er genoeg die kuren en spuiten enz enz en nieteens weten wat ze nemen...... DAT is een goede reden om zo te reageren zoals velen hier doen de laatste tijd.

ontopic: lees wat rond hier en kijk vooral in de voeding sectie daar kom je vanalles te weten over hoe je het best tot je doelstelling komt.
                    Serious mass is een gainer, je moet zelf bepalen hoeveel call je extra nodig hebt om aan te komen. Begin met 1 shake per dag naast je voeding, en indien gewenst neem je er 2... 3 lijkt me erg veel als je al goed eet
                    De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                      in dat geval kan jij beter niet denken, shakes kunnen niet op tegen een goede voeding met vezels en zelfs groente.
                      Wil niet heel vervelend zijn, maar het gaat hier om aankomen. Als jij 10 500kcal shakes naar binnen werkt per dag zal je echt wel aankomen. Van een krop sla en wat spruiten zal je geen spieren winnen.
                      Ik wil hier ook weer niet mee zeggen dat hij dit niet moet doen, maar het is onzin om te zeggen dat die shit niet werkt als verder de rest van ze voeding niet perfect is.
                      Groeten

Comment

Wil niet heel vervelend zijn, maar het gaat hier om aankomen. Als jij 10 500kcal shakes naar binnen werkt per dag zal je echt wel aankomen.
                        Denk je dat ik een debiel ben dat ik niet snap dat weightganers zijn om aan te komen?..
                        tuurlijk kom je van 10 shakes aan.. maar je komt ook aan van 6 bic tasty bacon.. zijn beetje loze hoeveel heden. het is gewoon een feit dat je een goede voeding als basis nodig hebt om te gainen. en nee vna alleen sla en spruiten kom je niet aan maar krijg je geen vitamines binne wil ik wel zien hoelang jij het uithoud. je gewoon bepaalde essentiele voedingsmiddelen nodig.

maar prima houd jij je maar aan je standpunt vast.. ik weet wel beter

Comment

ok boys jullie begrijpen allebei hoe het zit!

voor onze gainer-shake-vriend: LEES, alle antwoorden op deze vraag staan op dit forum! ik heb ook al mijn antwoorden gevonden zonder vragen te stellen!
                          Benen trainen hoeft niet in Spanje, daar voetballen ze allemaal

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X