Solgar omnium bestellen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Solgar omnium bestellen?

Ik ga solgar omnium bestellen. Ze bevallen me erg goed.

In nederland 180 euro voor 180 pillen. Via usa shipping 58 euro per 180 pillen.
    Invoerrecht risico durf ik wel te nemen.
    Aangezien ik sowieso shipping kosten betaal kan ik net zo goed meer potjes bestellen.
    Dus als iemand ook potje wil;..reply ff en bestel ik m
    You can not become LEGenDArY without Legday

Doe mij ook maar een pot.
    Ik hoor wel over het hoe en wat.
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

ik bestel ze woensdag
      als er meer m ensen pot willen ;....reply maar

Comment

Via deze site : Amazon.com: Omnium Tablets 180 tabs: Health & Personal Care

Kost het $59.99 (= ong. 42 euro) per 180 pillen, shipping kost $39.99 + per item $8.99.
        Als je daar voor de eerste keer besteld en je visa aan je account koppelt krijg je $30 dollar terug gestort op je visa.

zoiets.......

vrijstelling invoerrechten tot 150 euro, daarna ong. 4% van aankoop plus 19%BTW, steekproefgewijs dus acceptabel.

Maximaal en bij voldoende animo (delen in shipp. kosten) zou een potje van 180 pillen ong. 60-63 euro kunnen gaan kosten, mocht het toch door de douane glippen, dan ong. 50-52 euro.......ik vind het wel wat, schrijf mij in voor 2 potjes.
        .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
        There is no failure except in no longer trying

Comment

amazon bezorgt niet in nederland, dus andere shop nodig

Comment

Nederland staat wel in de lijst waar ze naar verzenden, dus dat is wel raar, maar goed, ik zag net dat de 30 dollar refund alleen geldt als je een amazon visacard aanvraag......dus dat gaat niet op met een bestaande kaart.
            wel jammer..
            .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
            There is no failure except in no longer trying

Comment

het kan stukken beter en nog goedkoper ook

Rolls Royce? Nou, die Omnium haalt het dus in de verte niet bij deze: Vitaminecompleet > Multivitamine > Overzicht ingredinten

Omnium bevat geen vitamine K2, geen p-5-p variant B6 (goedkopere), geen vetoplosbare C, geen D3 (goedkopere D2), geen 8 soorten natuurlijke vit E, veel lagere doseringen van de duurdere grondstoffen, soms erg (amerikaans) hoog andere enz enz. (en dan nog niet eens gehad over de 10+ exclusieve extra's)

kijk ook op de vergelijkpagina daar (weliswaar de solgar vm-75)
              Last edited by misterrific; 30-11-2009, 14:04.

Comment

Originally posted by misterrific View Post
                Rolls Royce? Nou, die Omnium haalt het dus in de verte niet bij deze: Vitaminecompleet > Multivitamine > Overzicht ingredinten

Omnium bevat geen vitamine K2, geen p-5-p variant B6 (goedkopere), geen vetoplosbare C, geen D3 (goedkopere D2), geen 8 soorten natuurlijke vit E, veel lagere doseringen van de duurdere grondstoffen, soms erg (amerikaans) hoog andere enz enz. kijk ook op de vergelijkpagina daar (weliswaar de solgar vm-75)
                Gaarne kappen met je reclamemakerij. Het is nu duidelijk dat je Vitaminecompleet helemaal de bom vindt.
                "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

geen vetoplosbare C,
                  Het lichaam kan geen vitamine C opslaan. Dus waarom zou je in vetoplosbare vitamine C nodig hebben? En het lichaam kan een vetoplosbare vitamine C ook weer omzetten in een wateroplosbare vitamine C, zodat het voor andere organe gebruikt kan worden. Dus 'voor de hersenen' gaat dan niet echt op lijkt me zo.

En volgens mij is juist een teveel aan vetoplosbare vitamines minstens net zo schadelijk als een tekort daaraan.
                  En vitamine D maak je bij zonlicht zelf ook aan..
                  Last edited by Patricia86; 30-11-2009, 14:43.

Comment

C en D

Precies omdat je het niet op kan slaan: het is normaal dus maar heel kort werkzaam en je gaat niet (zoals Linus Pauling zelf deed) de hele dag door vit C toedienen. De vetoplosbare werkt dus nog iets langer door (is ook duurder, zoek maar als los product op). Wat bedoel het met 'hersenen' trouwens?

Vetoplosbaar kan idd gevaarlijk zijn, vooral te veel vit A moet je voor uitkijken (als vrouw vooral). Vit D kun je (in de zomer) inderdaad zelf aanmaken, maar tekort is volgens gezondheidsraad bepaald geen uitzondering. In Canada is vit D sinds kort zelfs officiele belangrijkste aanbeveling als preventie tegen kanker: 24Medica - Canadian Cancer society Recommends Vitamin D Supplements En D3 is beter dan de goedkopere D2 omdat omzetting niet bij iedereen even goed verloopt

Comment

Precies omdat je het niet op kan slaan: het is normaal dus maar heel kort werkzaam en je gaat niet (zoals Linus Pauling zelf deed) de hele dag door vit C toedienen. De vetoplosbare werkt dus nog iets langer door (is ook duurder, zoek maar als los product op). Wat bedoel het met 'hersenen' trouwens?

Vetoplosbaar kan idd gevaarlijk zijn, vooral te veel vit A moet je voor uitkijken (als vrouw vooral). Vit D kun je (in de zomer) inderdaad zelf aanmaken, maar tekort is volgens gezondheidsraad bepaald geen uitzondering. In Canada is vit D sinds kort zelfs officiele belangrijkste aanbeveling als preventie tegen kanker: 24Medica - Canadian Cancer society Recommends Vitamin D Supplements En D3 is beter dan de goedkopere D2 omdat omzetting niet bij iedereen even goed verloopt
                      Een tekort is geen uitzondering nee. Maar dat komt mede doordat hier steeds meer mensen zijn die bijvoorbeeld een burka dragen. Met een donkere huid neemt vitamine D al lastiger op, draag je dan ook nog zon ding, dan heb je snel een tekort.
                      Dat er steeds meer een tekort is, zegt relatief weinig. Een tekort is makkelijk te voorkomen, zelfs in de winter. Dit maakt jouw vitamine dus al ongeschikt voor mensen die bijvoorbeeld veel buiten werken/zijn.

Als ik mij niet vergis, wordt vitamine D3 verwonnen door dieren te laten verbranden. Immers, dieren maken het aan door UV straling. Vitamine D2 kan ook uit schimmels komen, zoals kaas paddenstoelen en gist. Indien dat waar is, zou het voor mij al een reden zijn om geen vitamine D2 te nemen.

Bij vitamine C neem je op wat je nodig hebt. Het overige verlaat je lichaam via je urine. Het gevaar bij vetoplosbare vitamines zit het juist in wanneer je het gaat opslaan (vitamine A is bij normale dosering ook niet slecht). Teveel is minstens zo slecht als te weinig.
                      Dus waarom zou je een vetoplosbare vitamine c wíllen?

En of dingen duurder zijn zal mij een worst wezen. Gaat om het nut.

Comment

Beste Patricia,

Volgens onderzoek van de universiteit van a'dam is vit D tekort onder (zwangere) allochtonen inderdaad 'zeer ernstig', maar ook bij de gewone blanke bevolking is er regelmatig tekort. De ondergrens is afgelopen jaren al 5-7x naar boven bijgesteld, optimaal is onderwerp van onderzoek maar gaat nog hoger, en voordat het een keer toxisch wordt al helemaaal veel meer. Mensen die buiten werken lopen met een beetje suppletie dus echt geen risico (bovendien is zowel D2 als D3 vetoplosbaar, daar is geen onderscheid tussen). Ik weet niet hoe je bij dode dieren komt, maar dat lijkt me nogal dure oplossing voor iets wat gemaakt kan worden uit simpele cholesterol.

Je zou vetoplosbare vitamine C bijvoorbeeld willen omdat dat je celmembranen beschermt en je zenuwstelsel (brein). Bovendien helpt het andere anti-oxidanten. Tenslotte wordt het inderdaad gewoon naar wateroplosbaar omgezet en verlaat het gewoon het lichaam als er verder geen behoefte aan is. Ook wordt het gewoon in allerlei voeding gebruikt. Vitamine A tot slot lijkt juist in gewone doseringen al verdacht.

Als je 't echt nog gedetailleerder wilt weten moet je internationale wetenschappelijke vakliteratuur induiken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X