creatine

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• creatine

Ik train samen met mijn broer hij traint al een half jaar ik nu 2 maanden
    Ik werd steeds serieuzer begon met shakes goeie voeding, heb nu een goed voedingsschema kom goed bij mijn behoefte's ben gestopt met alcahol ik rookte niet en gebruik geen drugs en neem genoeg rust

mijn broer tegenovergesteld eet wat die wil en is vaak erg moe en als ik zeg dattie een voedingsschema nodig heb is dat niet waar blabla
    hij drink rookt drugs etc. vind benen trainen BS
    en kwa kracht ben ik al een stuk sterker
    dat ziet hij zelf ook
    nu is hij sinds vandaag begonnen met creatine, is dit niet schadelijk in combinatie met de dingen die ik net opnoemde?

en aangezien we broers zijn is competitie tussen ons heel normaal en dat is (denk ik) de rede dat hij creatine gaat gebruiken..
    zou het veel uitmaken?

Hier ben ik ook wel nieuwschierig over!

Zelf ook creatine gebruikt en gedronken, nergens last van gehad! Drug heb ik geen ervaring mee

Comment

creatine zit ook in vlees, dus lijkt me sterk dat dit een of andere chemische reactie zal veroorzaken met drugs/alcohol.
      Groeten

Comment

ik bedoel het meer van: zal het nut hebbe? aangezien alcahol spiere afbreekt en zonder goeie voeding ( lijkt me ) dat je niet groeit..
        op onze fitness hebbe we een apparaat die max en gemiddelde berekent..
        voor benen rug en borst..
        bij het begin was hij sterker in alles we hebbe het net nog gedaan en ik ben nu in alles een stuk sterker
        we hebbe het opgeschreven en over 1 of 2 weken doen we het weer en dan zien we wie het meest groeit

Comment

ja je vroeg of het schadelijk is, alcohol en drugs zijn sowieso schadelijk.
          ik denk dat hij vooral zichzelf voor de gek houdt, maar daar komt hij nog wel achter in de vorm van stoppen met de sport of toch maar schema's hanteren.
          Groeten

Comment

creatine doet zowieso al niet veel, en gaat hem vrijwel niets opleveren zonder fatsoenlijk te eten en te trainen. als hij al vooruitgaat, zal het met mini stapjes vooruit gaan.

jij zal ondertussen rustig aan sterker worden en verder groeien. over misschien 3-4 maanden ben je veeeel verder dan hij.

misschien stopt hij dan wel met de sport, of misschien gaat hij dan een ander middeltje zoeken om zijn gebrek aan goede voeding proberen goed te maken. Misschien AS ofzo. (ik overdrijf graag)
            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
              creatine doet zowieso al niet veel, en gaat hem vrijwel niets opleveren zonder fatsoenlijk te eten en te trainen. als hij al vooruitgaat, zal het met mini stapjes vooruit gaan.

jij zal ondertussen rustig aan sterker worden en verder groeien. over misschien 3-4 maanden ben je veeeel verder dan hij.

misschien stopt hij dan wel met de sport, of misschien gaat hij dan een ander middeltje zoeken om zijn gebrek aan goede voeding proberen goed te maken. Misschien AS ofzo. (ik overdrijf graag)
              jaa hij is opzich wel vooruit gegaan hij heb ook een hele kleine bouw erg dun enzo dus je ziet het we lgoed bij hem maar niet super ofzo en hij groeit in mijn ogen ook nauwelijks

Ik heb vaak gezegd van let goed op je ete enzo en dan zegtie ja ik eet sochtens al genoeg boterhamme

of ze benen die traint die al op ze werk want hij staat hele dag op ze benen
              hij is erg koppig haha

nou AS zie ik hem niet gebruike hoor

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X