Super omega-3

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Super omega-3

Hallo mensen heb gister een potje Super omega-3 (visolie capsules) gekocht.ingr:EPA (Eicosapentaeenzuur)264 mg en (DHA(Docosahexaeenzuur) 136 mg en Vit E.
    Nou heb ik begrepen dat je vooral de vetten van vette vis moet hebben ,dus ik dacht wel makkelijk in Capsules .
    Gebruiken jullie zelf ook zo iets.
    VR GROET HERR
    Back in Town !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik gebruik het niet. Als je ook lijnzaadolie en/of ander soorten vet die meervoudig onverzadigde vetten bevatten heb je die capsules ook niet nodig.

Essentiele vetzuren zijn: linoleenzuur (omega 6) en alpha-linoleenzuur (omega 3) In principe is het niet waarschijnlijk dat je een tekort hebt aan deze essentiele stoffen.
    Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

vroeger nam ik ook mijn lijnzaadolie in capsule vorm deze zijn evengoed als die in de fles enkel ze kosten het tienvoudige.
      stil growing

Comment

Gebruik zelf geen lijnzaadolie.
        Zou ik dat er eventueel bij moeten nemen of alleen Omega3 of alleen lijnzaadolie?
        Wat raden jullie mij aan,ben namelijk bezig met het vinden van een goed suppelement.(voor vetten dan)

Comment

super omega-3 zijn altijd goed. maar persoonlijk vind ik het eten van verse vette vis de beste keuze. (paling, haring, makreel, tonijn, zalm......)->niet tong, schol, kibbeling, kabeljauw, etc. is wel gezond maar niet zo vet.
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

super omega-3 zijn altijd goed. maar persoonlijk vind ik het eten van verse vette vis de beste keuze. (paling, haring, makreel, tonijn, zalm......)->niet tong, schol, kibbeling, kabeljauw, etc. is wel gezond maar niet zo vet.
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Ik eet zelf ook regematig vis zoals haring,makreel,en inderdaad ook wel een gebakken visje tis niet goed maar wel lekker.
              Maar om elke dag wat vis tenemen nee dat vind ik niets hou het meenstal op 2x per week,met uitzondering van tonijn dat mag ik nog al graag door de salade doen.

Comment

Bedoelen jullie nou gerookte paling,dat is echt vet ja.
                Wist niet dat dat goed was,dus is gerookte zalm ook goed als ik het goed begrijp.
                Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Ja vooral vette vis is goed(goede vetzuren)
                  Groet HERR

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X