wat zal ik gebruiken??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• wat zal ik gebruiken??

ik ben 16 jaar , 1.83 en 63 Kg, (geen ondergewicht)
    ik wil graag zwaarder worden en meer spiermassa opbouwen, ik train nu met 4 daags split schema. en train een halfjaar, maar wil wat meer resultaat zien!
    wat zal ik moeten gebruiken om deze resultaten te behalen??

Voedsel!

Comment

Voer.
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

ik eet genoeg!!, k eet zo'n 12 boterhammen voor het sporten( aanbevolen) en daarna ook gewoon genoeg!!, ik bedoel wat voor voedingsuplementje

Comment

Havermout, ongeklopte slagroom, noten, pindakaas.
            En een portie niet-zeiken-en-dom-doen-maar-gewoon-doorvreten-en-geduld-hebben!

Mocht je persé een sup willen -> creatine monohydraat.
            Last edited by Shredmaster; 05-02-2010, 16:44.
            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
            Go heavy or go home!

Comment

wow, je snapt er dus geen drol van.

Ik vind het trouwens wel beetje goedkoop van jou om steeds zulke luie vragen te stellen.

Comment

Originally posted by Sheep View Post
                ik eet genoeg!!, k eet zo'n 12 boterhammen voor het sporten( aanbevolen) en daarna ook gewoon genoeg!!, ik bedoel wat voor voedingsuplementje
                De vraag word al vreemder
                Aanbevolen: Door wat?

Heb je wel eens wat stickys gelezen hier?

Comment

tjah, ik stel vragen als ik er mee, zit en daar is volgens mij dit forum ook voor

Comment

je eet niet genoeg!

eetschema posten, dan zal je het zien!

en ja, wel een schema maken

en nee, anders helpt de rest ook niet

en nee, niet zeiken maar schema maken
                    Benen trainen hoeft niet in Spanje, daar voetballen ze allemaal

Comment

tjah, ik stel vragen als ik er mee, zit en daar is volgens mij dit forum ook voor
                      Helemaal waar hoor.......
                      Mijn auto doet het niet, zijn de ramen vuil?

Kijk om antwoorden te kunnen krijgen, moeten mensen meer van je weten..
                      Anders kun je vragen wat je wilt, maar je zal nooit n goed antwoord krijgen..
                      En n uitspraak van: ik eet 12 boterhammen, is niets als niemand weet hoeveel en wat er op zit, bijzit.. Enz..
                      Dus zal je moeten kijken hoe het met jouw voertje gesteld staat...
                      Dat moet je uitrekenen...

Comment

Mischien is dat dan toch niet genoeg, er zijn zat dingen waar veel caloiën in zitten en je bent er niet veel van nodig,
                        Pindakaas, noten, vette vis. Vetten izjn namelij ook erg belangrijk.
                        Post eens wat je eet, ik ben wel nieuwschierig, en de rst ook wel denk ik.

Comment

4 boterhammen met pindakaas hagelsag
                          2 boterhammen met kaas
                          2 boterhammen met vlees ( van die plakjes, naam kwijt)
                          2 boterhammen met nutella ( met heel veel vitaminnen) ( van ovomaltine)
                          2 boterhammen met ham

s'ochtens twee boterhammen daarvan en een glas melk, en muesli ( met veel vitaminnen)( ook van ovomaltine)

's middags: thuis wat muesli met melk, glas sinaasappelsap, en nog wat, hangt er vanaf!!

s'avonds ( wat de pot schaft) meestal altijd wel met vlees

bij elkaar drink ik overigens tussen de 1 a 2l melk per dag en 2l water
                          Last edited by Sheep; 05-02-2010, 17:23.

Comment

Beste Sheep... Je moet de stickys gaan lezen... Dan weet je ook wat/hoe je voeding behoort te zijn...

Comment

Dat had Revius je ook al gezegd op je andere topic.... Herhaling??

@
                              Maak een goed voedingsschema, haal no-xplode als je een extra boost wil voor de training (of een van de andere boosters), en als je creatine wil zou ik monohydraat nemen kijkende naar de gemiddelde resultaten die men er mee boekt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X