Milkthistle

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Milkthistle

Wie weet er wat meer over milkthistle ?
    Klopt het dat het voor je lever is na of tijdens een orale kuur?

Greetz
    SURVIVAL OF THE FITTEST ONLY THE STRONG SURVIVE!!!!!!!!

Milkthistle is gewoon mariadistel verkrijgbaar bij de drogist en sommige supermarkten
    Er is hier over al in een paar topics over gesproken. Het verhoogt een speciaal enzym dat er voor zorgt dat ldl naar beneden gaat en hdl omhoog. Dus een gewenst effect. Ik weet niet of het precies zo zat, maar wel zo ongeveer
    I live to end the game

Comment

Helpt je lever te beschermen tijdens de kuur. Ondersteunt de lever met de afbraak van giftige stoffen zoals as, alcohol etc...

Dus tijdens de kuur mariadistel gebruiken.
      -_>Sweat blood,bleed iron<_-

Comment

mariadistel nemen na de kuur ..en niet tijdens.
        je lever heeft het tijdens de kuur al zwaar en met mariadistel erbij heeft hij nog een brok te verwerken.
        en tijdens de kuur heeft het geen zin om je lever te hestellen want je bent nog aan het kuren en dus krijgt hij de kans niet om te herstellen

als je het na je kuur neemt hersteld de lever zich
        hoe het precies in zijn werk gaat weet ik niet precies helaas

Comment

Ramon....
          hoezo heef tje lever het zwaar met de mariadistel?

ik ben ook van mening na kuur, maar missch. is tijdens ook mogelijk. ik heb nog geen aanwijzingen gehad dat het niet kan. (stel dat de mariadistel op dag 2 de schade van dag 1 al beetje verhelpt?)
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Ronny van Bodypage mailde dat ik tijdens de kuur mariadistel moest gebruiken, het is n natuurproduct dat je lever helpt te reinigen dus t kan niet belastend zijn voor je lever.

Ik gebruik t tijdens en n week na de kuur nog.
            -_>Sweat blood,bleed iron<_-

Comment

ik heb het ook tijdens mij eerste kuur deca d-bol gebruikt maar werd mij door meerdere mensen ernstig afgeraden omdat me lever het al zwaar had en nog meer moest verwerken met maria dist.

maar als ronnie het zegt (die er veel meer van weet als mij&#33 zal dat wel zo zijn.

mischien hebben anderen hier nog een mening over???

grtjs

Comment

hier er wat over.

Hoe werkt het?

Milkthistle bevat sterke anti-oxidanten en een keur van mineralen. Het krachtigste bestanddeel van de plant is echter silymarin. Er zijn onderzoeken waaruit blijkt dat die stof schade aan je lever en nieren door van alles en nog wat beperkt. Silymarin beschermt hersenweefsel, nieren en lever tegen drugs, zuurstoftekort en anabolen. Daardoor houdt de stof je HDL hoog en je LDL laag.

Wanneer?

Het effect van dit plantje is zo krachtig dat ik huiverig ben om melkdistel aan te raden voor lichte kuurtjes met alleen DHT-anabolen. Onder die omstandigheden daalt het totale cholesterol. Ik ben bang dat de combinatie van melkdistel en DHT-middelen selectief uitpakt: dat het kruidenpreparaat je LDL naar beneden jaagt, en de anabolen je HDL. Dan heb je dus helemaal geen cholesterol meer - en geloof me, dan zit je zwaar in de problemen.

Maar als je zwaar tekeergaat, en testo's gaat spuiten, dan is er zeker wat voor dit middel te zeggen. Datzelfde geldt voor de combinatie van clean trainen en die merkwaardige Amerikaanse diƫten met veel vet. Ook als je van nature een te hoog cholesterol hebt, is melkdistel misschien iets voor jou
                eat eat eat and look like a freak!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X