Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Milkthistle is gewoon mariadistel verkrijgbaar bij de drogist en sommige supermarkten
Er is hier over al in een paar topics over gesproken. Het verhoogt een speciaal enzym dat er voor zorgt dat ldl naar beneden gaat en hdl omhoog. Dus een gewenst effect. Ik weet niet of het precies zo zat, maar wel zo ongeveer
mariadistel nemen na de kuur ..en niet tijdens.
je lever heeft het tijdens de kuur al zwaar en met mariadistel erbij heeft hij nog een brok te verwerken.
en tijdens de kuur heeft het geen zin om je lever te hestellen want je bent nog aan het kuren en dus krijgt hij de kans niet om te herstellen
als je het na je kuur neemt hersteld de lever zich
hoe het precies in zijn werk gaat weet ik niet precies helaas
Ramon....
hoezo heef tje lever het zwaar met de mariadistel?
ik ben ook van mening na kuur, maar missch. is tijdens ook mogelijk. ik heb nog geen aanwijzingen gehad dat het niet kan. (stel dat de mariadistel op dag 2 de schade van dag 1 al beetje verhelpt?)
Ronny van Bodypage mailde dat ik tijdens de kuur mariadistel moest gebruiken, het is n natuurproduct dat je lever helpt te reinigen dus t kan niet belastend zijn voor je lever.
ik heb het ook tijdens mij eerste kuur deca d-bol gebruikt maar werd mij door meerdere mensen ernstig afgeraden omdat me lever het al zwaar had en nog meer moest verwerken met maria dist.
maar als ronnie het zegt (die er veel meer van weet als mij! zal dat wel zo zijn.
mischien hebben anderen hier nog een mening over???
Milkthistle bevat sterke anti-oxidanten en een keur van mineralen. Het krachtigste bestanddeel van de plant is echter silymarin. Er zijn onderzoeken waaruit blijkt dat die stof schade aan je lever en nieren door van alles en nog wat beperkt. Silymarin beschermt hersenweefsel, nieren en lever tegen drugs, zuurstoftekort en anabolen. Daardoor houdt de stof je HDL hoog en je LDL laag.
Wanneer?
Het effect van dit plantje is zo krachtig dat ik huiverig ben om melkdistel aan te raden voor lichte kuurtjes met alleen DHT-anabolen. Onder die omstandigheden daalt het totale cholesterol. Ik ben bang dat de combinatie van melkdistel en DHT-middelen selectief uitpakt: dat het kruidenpreparaat je LDL naar beneden jaagt, en de anabolen je HDL. Dan heb je dus helemaal geen cholesterol meer - en geloof me, dan zit je zwaar in de problemen.
Maar als je zwaar tekeergaat, en testo's gaat spuiten, dan is er zeker wat voor dit middel te zeggen. Datzelfde geldt voor de combinatie van clean trainen en die merkwaardige Amerikaanse diƫten met veel vet. Ook als je van nature een te hoog cholesterol hebt, is melkdistel misschien iets voor jou
At Appliance Repair Service, we specialize in providing expert repair services for a wide range of household appliances. Our team of highly trained technicians...
Vidalista pills are a trusted solution for treating erectile dysfunction (ED), offering various strengths to suit individual needs. Vidalista 20mg is...
An Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Comment