Multi vit

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Multi vit

Ik vreet normaal nooit multi vitaminen maar nu ik laag zit in cals krijg ik nooit alles binnen vandaar een multi vit.
    Wat vinden jullie van deze, deze heb ik gekregen voorige week van iemand die er opvliegers van krijgt ofzo.

http://www.derodepilaren.nl/00000095180999301/01c2c4995c0cb29a0.html

lijkt me wel goede ik vind die altijd te duur en ik koop gewoon eigenmerk van etos of kruitvat.

Comment

Hij is idd duur maar heb hem gekregen, kan er zelf 90 dagen mee doen.

Comment

prima, maar ik denk ook dat er niet veel verschil zit tussen de pillen. ik koop zelf bruistabletten(van de kruitvat), die vind makkelijker adje te trekken
        Benen trainen hoeft niet in Spanje, daar voetballen ze allemaal

Comment

ja dat is zeker beter

Comment

Mijn vader eet die.

Ik slik zelf geen multi, maar als je onder behoefte eet
            kunnen extra vitaminen natuurlijk handig zijn.

Comment

als je boven behoefte zijn multi vits en mineralen ook een goede aanvulling. het heeft niks te maken met boven of onder behoefte eten.

Comment

Maar ik weet dat ik minder vitaminen binnen krijg dan als ik onder mijn behoefte eet.
                Zonder shakes zit ik nu iig op 2300cals
                Last edited by LittleMofo; 08-02-2010, 13:04.

Comment

Solgar schijnt heel goed te zijn, net als centrum(die voor sporters)
                  Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                  Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                    als je boven behoefte zijn multi vits en mineralen ook een goede aanvulling. het heeft niks te maken met boven of onder behoefte eten.
                    Dat weet ik, maar het lijkt mij meer van belang dan als je boven behoefte eet met een diverse voeding.

Heb laatst een nieuwe goede multi voor mijn vader gekocht, bij de tuinen, daar zijn heel vaak leuke aanbiedingen.

Weet zo snel helaas de naam niet meer, maar was zeer hoog gedoseerd.

Comment

daily vits voor sporters van nowfood's.
                      Niet al te duur volgens mij wel een goeie aanvulling.
                      Mind is everything.

Comment

Originally posted by LittleMofo View Post
                        Ik vreet normaal nooit multi vitaminen maar nu ik laag zit in cals krijg ik nooit alles binnen vandaar een multi vit.
                        Wat vinden jullie van deze, deze heb ik gekregen voorige week van iemand die er opvliegers van krijgt ofzo.

http://www.derodepilaren.nl/00000095180999301/01c2c4995c0cb29a0.html
                        Hoe bedoel je krijgt niet genoeg binnen?
                        Je bent gezakt in je kH en iets in je vet. Kan je alsnog 5 kg groente eten.
                        Wat Fallus zegt heeft niks te maken met laag of hoog in je kcal zitten.
                        Genoeg groente eten kom je al een aardig eind en ter aanvulling een multi-vitaminen.

Wat betreft dat merk multi....komt volgens mij bij de tuinen vandaan.
                        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Dat is natuurlijk waar, je kunt veel uit groenten halen, zit toch weining cals in en je krijgt je extra portie vezels,

Qwa goente eet ik altijd 200 gram wortelen, 2 hele tomaten, 150 gram gekookte groenten
                          150 gram komkommer in azijn. Dat laatsteis echt heerlijk komkommer in azijn met wat zwarte peper er door.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X