Precision Engineered NOS Blast

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Precision Engineered NOS Blast

hallo allemaal,

Als eerste wil ik mezelf even voorstellen want ik ben nieuw op de site, ik ben michael, 19 jaar ik train nu ongeveer een half jaar.

De reden dat ik dit topic open is als volgt:

Ik gebruik sinds kort Precision Engineered NOS Blast en nu wil ik weten of er nog meer mensen zijn die dit gebruiken en wat hun ervaring met dit product is?

Ik hoor graag van jullie,

Groeten,

Michael

één tip: lees eerst en koop dan! Bespaart geld en teleurstellingen.

Product ken ik zelf niet maar het zal een NO-booster zijn, werken in het begin goed maar naarmate je er langer mee door gaat neemt het af. Ik zou dus week of 3/4 wel en dan een maandje niet gebruiken.

En stel je even voor bij het voorsteltopic.
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

ja het is ook niet dat ik niet op de hoogte ben van wat ik gebruik..... ik vraag alleen maar om ervaringen.

Comment

Wat Shred bedoeld, is dat het handiger is om eerst naar ervaringen te vragen en dan pas eventueel zo'n product kopen. Zo weet je ongeveer wat je kunt verwachten. En je zult misschien denken dat je dat al weet omdat je de beschrijving hebt gelezen, maar ja, die producten promoten zichzelf allemaal alsof ze fantastisch zijn. Maar vaak blijkt toch het tegendeel waar te zijn en word je teleurgesteld.
        Owner of the Iron Playground.

Comment

Moet ik er wel bij zeggen dat hoeveel ervaringen je ook leest, elk lichaam kan weer anders reageren op een product. Dus dan heb je nog niets aan die ervaringen.

Maar over het algemeen zitten er wel weer fijne feitjes tussen.

Comment

volgens mij snapt niet iedereen waarom ik dit topic heb geopend: ik wil alleen weten wie het nog meer gebruikt, en wat zijn ervaring er mee is...

dus als je het niet gebruikt hoef je eigenlijk al niet te reageren, of je moet iemand anders weten die het gebruikt en zijn ervaring vertellen

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
              Product ken ik zelf niet maar het zal een NO-booster zijn, werken in het begin goed maar naarmate je er langer mee door gaat neemt het af. Ik zou dus week of 3/4 wel en dan een maandje niet gebruiken.
              Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                lol

Comment

ja en wat wil je hiernou mee zeggen?

Comment

Dat ik al de ervaring verteld heb met een stikstofbooster/Nobooster. Waar dit product onder valt. Het geeft een geconcentreerder gevoel, sommige worden misselijk andere merken er geen zak van.
                    Feit is dat je het moet proberen, na een paar weken stoppen en rust nemen ivm gewenning.

Dat poppetje is omdat je minimaal 5 tekens of 1 smiley moet neerzetten als je een bericht quote. Heeft met de minimumlengte van berichten te maken. Ter voorkomen dat mensen een reactie als "ja" neerzetten.
                    Wel weer raar dat " ja " dan wel weer kan......
                    Go heavy or go home!

Comment

Hoe bevalt het product je?
                      Ben wel benieuwd of er ook maar iets positief is van dat merk.
                      Groeten

Comment

Heb zelf altijd de BCAA's tabs van dit merk, is niet echt een product waar je iets van merkt maar wel cheap.
                        Tenminste koop ze altijd bij de 50% korting weken. 2 potten 500 tabs voor 30 euro ofzo geloof ik.
                        Go heavy or go home!

Comment

oh oke maar gebruik jij het zelf ook?

Comment

Originally posted by Revius View Post
                            Hoe bevalt het product je?
                            Ben wel benieuwd of er ook maar iets positief is van dat merk.
                            ja ik vind het tot nu toe wel goed eigenlijk.. ik heb er wel meer kracht door merk ik bij het trainen, positiefs aan het merk? is het geen goed merk dan?

wat gebruik jij zelf eigenlijk?

Comment

Originally posted by tismikey View Post
                              ja ik vind het tot nu toe wel goed eigenlijk.. ik heb er wel meer kracht door merk ik bij het trainen, positiefs aan het merk? is het geen goed merk dan?

wat gebruik jij zelf eigenlijk?
                              de whey van hun heeft me zo afgeschrokken dat ik er bij voorbaat al niet zomaar meer iets van koop
                              Groeten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X