Syntha-6

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Revius View Post
    Wil niet heel partijdig overkomen, maar heb gister wat zakjes van power supplements getest, en die smaakt erg goed en is goed + goedkoop.
    Whey - Creatine - Eiwitten - Proteine - Power Supplements

Supps kan je altijd beter online bestellen, zijn heel wat betrouwbare sites (bodyenfitshop, xxlnutrition, powersupplements en nog heel wat anderen die ook vaak hier komen met aanbiedingen.)
    okeyy bedankt, bestel jijzelf ook altijd bij powersupplements?

en wat vind je van die muscle tech als whey isolaat?
    Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
      okeyy bedankt, bestel jijzelf ook altijd bij powersupplements?

en wat vind je van die muscle tech als whey isolaat?
      Muscle tech = duur merk = geldverspilling
      Ik zou het bij het eigen merk houden van Powersupplements of XXL, beiden goede wheys en goed betaalbaar. Als je wat goedkoper zoekt kan je ook het eigen merk van Bodyenfitshop nemen, maar daar ben ik zelf niet echt over te spreken.
      Groeten

Comment

Muscle tech = duur merk = geldverspilling
        Ik zou het bij het eigen merk houden van Powersupplements of XXL, beiden goede wheys en goed betaalbaar. Als je wat goedkoper zoekt kan je ook het eigen merk van Bodyenfitshop nemen, maar daar ben ik zelf niet echt over te spreken.
        ik heb het nooit zo op eigenmerken, dus ik moet even iets anders zoeken voor mijn isolaat i.p.v muscletech

Comment

ik heb het nooit zo op eigenmerken, dus ik moet even iets anders zoeken voor mijn isolaat i.p.v muscletech
          Haha, het eigen merk van XXL overtreft de meeste grote merken (zeer uitgebreid en goede shit), van power supplements alle eiwitten en creatine zijn zeer goed, maar hebben verder geen fancy supplementen.

Vertrouw me als je whey isolaat van power supplements neemt of whey delicious van XXLnutrition, je zal op beiden verliefd worden
          Groeten

Comment

Haha, het eigen merk van XXL overtreft de meeste grote merken (zeer uitgebreid en goede shit), van power supplements alle eiwitten en creatine zijn zeer goed, maar hebben verder geen fancy supplementen.

Vertrouw me als je whey isolaat van power supplements neemt of whey delicious van XXLnutrition, je zal op beiden verliefd worden
            okey ik ga even kijken bij xxl

Comment

Syntha 6 zijn gemengde eiwitten ja, met een hoop onnodige koolhydraten.
              T.o.v. een gewone weishake wel, maar als je op shake/shake basis gaat bekijken valt het echt wel mee. Snap het gezeik op Syntha6 nooit. Is gewoon een mooi product, verschillende eiwitten, fucking goede smaak, en wat MCT vetten. Enige wat je erop kunt afdingen is de prijs, maar die is ook wel enorm gezakt ten opzichte van een halfjaar terug.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Yo bodynetters.
                ik heb syntha 6 aangeschaft sinds vandaag.
                maar waneer is het beste om te nemen .
                ik kan kiezen tussen toevoegen bij maaltijden.
                of in de ochtend als me shake of na me trainen als me shake .
                wat raden jullie aan.
                Lost all i got

Comment

Wat is syntha.. Mix of isolaat?

Mix dus... Zelfde als all day protein, groot stuk kipfilet met snelle/middelsnel/langzame eiwit afname, geschikt als je op school zit of geen tijd hebt.

Iig niet na/voor het trainen en bij het opstaan dan is whey isolate beter

Lol... Leuk om te zien dat ik 1 jaar geleden nog een noob was..
                  Last edited by gain is pain; 17-05-2011, 22:17.

Comment

Wat is syntha.. Mix of isolaat?

Mix dus... Zelfde als all day protein, groot stuk kipfilet met snelle/middelsnel/langzame eiwit afname, geschikt als je op school zit of geen tijd hebt.

Iig niet na/voor het trainen en bij het opstaan dan is whey isolate beter

Lol... Leuk om te zien dat ik 1 jaar geleden nog een noob was..
                    haha is goed :P
                    kan het ook voor het slapen gaan met casseine
                    of in de ochtend met een beetje whey 15/15
                    Lost all i got

Comment

ik blijf het maar een rare volgorde vinden die vele hanteren bij de aanschaf van supps.

je zoek toch uit (voedings schema) wat je nodig hebt aan voeding/supplement en daar zoek je een goed product bij.
                      ipv een product te kopen en dan pas te kijken hoe je dit zou moeten gebruiken. (in je schema)

of denkt ik nu zo raar?
                      Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                      Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Originally posted by Mvos View Post
                        ik blijf het maar een rare volgorde vinden die vele hanteren bij de aanschaf van supps.

je zoek toch uit (voedings schema) wat je nodig hebt aan voeding/supplement en daar zoek je een goed product bij.
                        ipv een product te kopen en dan pas te kijken hoe je dit zou moeten gebruiken. (in je schema)

of denkt ik nu zo raar?
                        klopt maar ze waren in de aanbiedding bij ^^b&f 2potten 24 eu
                        Lost all i got

Comment

klopt ze hebben goeie aanbieding staan

Comment

Die aanbiedingen zullen er altijd blijven, en komen ook telkens terug. En ook al is het een aanbieding, de prijs die je betaald is altijd nog flink. Alleen sta je daar niet altijd bij stil.

Comment

Originally posted by Hermandad View Post
                              Die aanbiedingen zullen er altijd blijven, en komen ook telkens terug. En ook al is het een aanbieding, de prijs die je betaald is altijd nog flink. Alleen sta je daar niet altijd bij stil.
                              Ik weet het niet hoor maar 2,7 kg voor 24 euro vind ik echt niet duur!
                              Heb zelf ook effe 2 potjes besteld!
                              Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

jaa haha wou net zeggen die aanbieding is inkoop prijs .
                                ik ken de prijzen van inkopen maarja..
                                waneer is het beste om syntha te nemen nogsteeds geen antwoord na de training zoiezo niet maar kan ik misschien in de ochtend bijv 15gram whey 15gram sytha
                                Lost all i got

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X