combinatie suplementen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

s'ochtends- twee broodjes met kipfilet 3 plakjes per boterham+ 1 banaan+glas chocomel+ bordbrinta met eventueel whey- eind ochtend tot middag- 2 broodjes met kipfilet twee broodjes met pindakaas en twee broodjes met kaas en limonade 0,75 en whey met brinta en glas frisdrank- avond- wat de pot schaft bijv. gebakken aardappeltjes met spinazie en stuk vlees en glas frisdrank en weightgainer+vla/kwark/yogurt tussendoor nootjes/ koek+ banaan en frisdrank en voor slapen gaan kwark

Comment

Originally posted by Kraakerd View Post
      s'ochtends- twee broodjes met kipfilet 3 plakjes per boterham+ 1 banaan+glas chocomel+ bordbrinta met eventueel whey- eind ochtend tot middag- 2 broodjes met kipfilet twee broodjes met pindakaas en twee broodjes met kaas en limonade 0,75 en whey met brinta en glas frisdrank- avond- wat de pot schaft bijv. gebakken aardappeltjes met spinazie en stuk vlees en glas frisdrank en weightgainer+vla/kwark/yogurt tussendoor nootjes/ koek+ banaan en frisdrank en voor slapen gaan kwark
      Dat is geen schema kerel.
      Een schema is waar alles op een rijtje staat met daarbij alle voedingswaarden.
      Tevens als ik zo snel kijk is het veels te weinig.

Comment

ah kan ik weer overnieuw ik kom hier andere keer op terug thnx voor moeite

Comment

@ bb1990 : leucine voegt dit nu iets toe ? werkt dit?

Gelezen dat dit je eiwitsynthese verhoogt met 50%
          Mind is everything.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X