creatine

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

maar er zit 30gram suiker per schep, lijkt me toch dat je daar dik van wordt

Comment

Vertel eerst maar eens welk product je hebt want dit gaat helemaal fout hierzo
      The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

zij ik net al

precision
        enginerred
        high performance creatine

Comment

Originally posted by tinybite View Post
          suiker maakt toch dik ?
          per 43gram ( 1 schep )
          5.25gr creatine

kan ik het ook gewoon met water mengen en dan 2x per dag ?
          sochtends en na training ?
          Autch oke... Koop wanneer deze pot leeg is 100% PURE (smaakloze) creatine!
          Dumbells build a bigger chest
          Barbells build a bigger ego

Comment

Originally posted by Roy- View Post
            Autch oke... Koop wanneer deze pot leeg is 100% PURE (smaakloze) creatine!
            Dat dus
            The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

zal ik doen, gelukkig is die pot dan toch binne 6 dagen leeg ^^
              ik had hiervoor pure creatine maar dat was echt klein potje

Comment

Oke mooi . Ik hoop dat je je niet blauw hebt betaald aan die waardeloze pot met 80% suiker
                Dumbells build a bigger chest
                Barbells build a bigger ego

Comment

ik heb het zelf niet betaald
                  zal wel niet veel zijn geweest haha maar 900gr

Comment

je hebt ook creatine die je niet hoeft op te bouwen en die je alleen gebruikt op trainingsdagen, wat is dat precies en is dat wat?

Comment

Originally posted by tha man View Post
                      je hebt ook creatine die je niet hoeft op te bouwen en die je alleen gebruikt op trainingsdagen, wat is dat precies en is dat wat?
                      Creatine CEE is dat, smaakt ranzig. Creatine monohydraat is enige creatine waar onderzoek op is gedaan en bewezen dat het werkt. De monohydraat heeft ook geen oplaadfase nodig, is achterhaald.

Comment

Originally posted by Lukas View Post
                        Creatine CEE is dat, smaakt ranzig. Creatine monohydraat is enige creatine waar onderzoek op is gedaan en bewezen dat het werkt. De monohydraat heeft ook geen oplaadfase nodig, is achterhaald.
                        maar monohydraat is toch ook vochtvasthoudend en CEE niet?

Comment

maar monohydraat is toch ook vochtvasthoudend en CEE niet?
                          Het kan inderdaad zijn dat het bij jou zo is dat het vocht vasthoud, maar is niet bij iedereen zo, bij mij bvb niet, ik blijf skinny.
                          Heb je het al eens genomen?

Comment

nee maar ik zit te twijfelen of ik het voor een periode van max 6 weken wil gaan proberen. ik zat eerst te denken aan BCAA's maar dat blijkt geen goed idee (naar mijn andere topic: BCAA post workout).
                            ik was laatst in een winkel en mij werd verteld dat CEE alleen op trainingsdagen genomen hoeft worden en hetzelfde effect heeft als mono, alleen dat het geen vocht vasthoudt en je het niet hoeft op te bouwen omdat je die trainingsdag je spieren gewoon van creatine voorziet ipv je creatine pijl omhoog te brengen. maar bs zeg jij dus?
                            jij ervaring met CEE of alleen met mono?

Comment

nee maar ik zit te twijfelen of ik het voor een periode van max 6 weken wil gaan proberen. ik zat eerst te denken aan BCAA's maar dat blijkt geen goed idee (naar mijn andere topic: BCAA post workout).
                              ik was laatst in een winkel en mij werd verteld dat CEE alleen op trainingsdagen genomen hoeft worden en hetzelfde effect heeft als mono, alleen dat het geen vocht vasthoudt en je het niet hoeft op te bouwen omdat je die trainingsdag je spieren gewoon van creatine voorziet ipv je creatine pijl omhoog te brengen. maar bs zeg jij dus?
                              jij ervaring met CEE of alleen met mono?
                              Met allebei, ik ondervind geen verschil in beide producten. Alleen in de prijs, CEE is veel duurder dan monohydraat, maar het probleem is dat je dat zelf zult moeten ondervinden. Er zijn ook mensen bij wie creatine niet werkt! Bij mij geeft het me de kracht om net die herhaling meer te doen die ik anders niet zou kunnen maken. Maar verwacht er geen wonderen van. Het is en blijft een hulpmiddel. De monohydraat is misschien een betere optie als je max 6 weken gaat gebruiken, stel, je houdt vocht vast, dat verdwijnt dan wel weer na de stop.

Comment

in wat voor vorm vind je CEE en mono eigenlijk? en wanneer moet je het innemen?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X