Fatburners

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Mito = king
    Ben ook meestal sceptisch over wat producten allemaal beloven maar dit spul werkt gewoon echt.
    " Failure is not an option "

Comment

Luisteren naar uw admin dus.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik ben stiekem toch minder enthousiast dan iedereen die aan het hallelujah-en, of bijna, is.
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
          Ik ben stiekem toch minder enthousiast dan iedereen die aan het hallelujah-en, of bijna, is.
          Over Mito bedoel je dan ?

Comment

Originally posted by crescere View Post
            Over Mito bedoel je dan ?

Correct.
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

want.......?

je zal er ongetwijfeld een goede reden voor hebben???

Comment

Omdat ik bij mij minder effect zie dan je zou verwachten als je afgaat op de enorm enthousiaste verhalen (en nee, ik vret me niet kle of zo ). Dus of ik interpreteer de verhalen van anderen anders dan ze bedoeld hebben, of het heeft bij mij evenveel effect, maar ik breng het minder enthousiast, of ik reageer er minder op dan anderen of iets anders...

Comment

Ik sluit me bij Pinada aan , er zijn hier zoveel enthousiaste reacties over Mito maar bij mij heeft het ook weinig effect gehad. Met Stackers 4 heb ik nog de meeste vooruitgang geboekt.

Zit nu aan de tcx fatburner, die werkt ook wel redelijk.

Comment

gezien de reacties die overwegend meer dna positief zijn ga ik volgende week beginnen met mito...
                    Mocht het onvoldoende voldoen aan mn verwachting, wacht ik een maandje en zal ik stackers oid proberen...

Comment

zit nu op 1,8 gram caffeine per dag ex koffie en een energiedrankje voor t trainen.

Gaat best lekker moet k zeggen
                      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                      Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                        zit nu op 1,8 gram caffeine per dag ex koffie en een energiedrankje voor t trainen.

Gaat best lekker moet k zeggen
                        Misschien tijd om te gaan cyclen shred?
                        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Ik vraag me eigenlijk af, als er nu 900mg guarana in fatburner zit, hoeveel caffeine zit er dan in ? ik kan me moeilijk voorstellen dat guarana voor 100% caffeine is.

(zou eens de vergelijking willen doen met red bull, ... )

Iemand daar een idee over?

Comment

Hmmm, ik ben van plan morgen met m'n Cut schema te beginnen, ik hoop dat ie een beetje goed is. Maar om dit bij dat schema te gebruiken klinkt ook vrij verleidelijk.

Jullie raden allemaal Mito aan? Want dan haal ik dat even binnen zodat ik daar ook volgende week mee kan starten
                            Ga uit mijn vaarwater want ik ga rechtdoorzee.

Comment

Originally posted by Sinister View Post
                              Zit nu aan de tcx fatburner, die werkt ook wel redelijk.
                              Heb ik ook gebruikt, toen ik bijna met de pot klaar was kreeg ik elke keer een rode kop en handen. Alsof je verbrand was...

Ik ben ermee gestopt dus.
                              I shit you not!

Comment

Originally posted by Sili View Post
                                Hmmm, ik ben van plan morgen met m'n Cut schema te beginnen, ik hoop dat ie een beetje goed is. Maar om dit bij dat schema te gebruiken klinkt ook vrij verleidelijk.

Jullie raden allemaal Mito aan? Want dan haal ik dat even binnen zodat ik daar ook volgende week mee kan starten
                                Hoe lang denk je te gaan cutten? Als je meerdere maanden zou gaan cutten zou ik het de laatste maand gebruiken, beetje als finishing touch

Ik ben er vandaag mee begonnen.
                                Pluspunten: meer energie als normaal (en in tegenstelling tot caffeine blijft dit duren), hongergevoel verdwijnt (goed tijdens het vasten), niet nerveus of trillen.
                                Minpunten: niet echt een "warm gevoel" zoals ik in enkele reviews las, hongergevoel verdwijnt (niet echt goed tijdens eetwindow).
                                @ ketIF

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X