Mitotropin

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mitotropin

De laatste dagen is er op het forum al behoorlijk veel te doen geweest over fatburners, in het bijzonder mitotropin. Ik wilde het al langer uitproberen, dus heb ik het besteld. Ik weet dat het "maar" een supplement is, maar toch wil ik er zoveel mogelijk over weten om er al het mogelijke uit te halen.

Voorgeschiedenis:

Ik ben nu 2,5 maand bezig met een keto dieet gecombineerd met IF en dit bevalt me erg goed. Mijn vetpercentage weet ik niet precies, maar mijn buikomtrekt is op die tijd van 87,5cm naar 78cm gegaan terwijl ik niet zo veel gewicht kwijt ben. De laatste weken vertraagde het vetverlies wel wat, dus daarom ben ik vorige week een kleine bulk begonnen (3000kcal, 200 boven behoefte) en dit zo ik deze week ook willen doen.

Vraagjes:

1) Gaan keto en mitotropin goed samen? Ik vraag me dit vooral af ivm het extra vochtverlies dat mito met zich meebrengt. Door keto alleen al verlies je veel vocht, als daar het vochtverlies van mito nog eens bijkomt. Ik dacht al gelezen te hebben dat een gedehydrateerd lichaam meer spier verbrand en minder vet... En zijn er nog andere redenen waarom keto en mito niet goed samengaan? Of juist wel goed samengaan?

2) Gaan IF en mitotropin goed samen? Een volledige dosis op een nuchtere maag zal waarschijnlijk een groter effect hebben dan wanneer je nog ontbijt enzo.

Zo, voorlopig heb ik niet meer vragen. Als die er nog zouden komen stel ik ze hier wel.
    @ ketIF

2) Ik doe ook IF en mito samen. Heb het ook eens zonder IF gehad. De eerste dosis (op nuchtere maag dus) slaat wel iets harder in, maar heb er verder geen last van of zo. Kwestie van uitproberen.
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
      2) Ik doe ook IF en mito samen. Heb het ook eens zonder IF gehad. De eerste dosis (op nuchtere maag dus) slaat wel iets harder in, maar heb er verder geen last van of zo. Kwestie van uitproberen.
      Oké bedankt!
      @ ketIF

Comment

Jongens, mss helemaal in de evrkeerde hoek aan het denken...

maarre,, IF ???? what`s that?

grtz

Comment

Originally posted by Mister J View Post
          Jongens, mss helemaal in de evrkeerde hoek aan het denken...

maarre,, IF ???? what`s that?

grtz
          klik op de link.

met dank aan Generalix.

Intermittent Fasting - Bodybuilding Maaltijdindeling

Comment

Dank je wel.. net verhaal, heldere boodschap.
            Snap de controverse prima, druist in tegen een heel vast geloof in 7 maaltijden per dag.

IF heeft wel punten van logica waarop ik zeg, als je het trekt, hey, waarom niet,,,

Het is kortzichtig en erg vastgeroest in oude gewoonten om er bullshit discussies om te krijgen... dat is het vaak niet waard haha

Ik vrees dat ik er de discipline en er iets teveel eetlust voor heb,,,,
            Last edited by Mister J; 12-04-2010, 18:58.

Comment

Even een nieuwe vragen ivm mitotropin: Moet ik het ook nemen tijdens de 36u carb up? Ik ben van plan die 36u (of toch de eerste 24u) redelijk hoog te gaan in kcal intake. Dit omdat ik tijdens de week erg laag wil gaan qua kcal intake. Daarom vraag ik me af of een fatburner dan wel nodig is?
              @ ketIF

Comment

Ik weet niet precies wat mito doet en wat er voor ingrediënten inzitten maar persoonlijk zou ik tijdens de carbload geen fatburners gebruiken. Deze verlagen je insuline gevoeligheid en dat is nou juist wat je niet wil hebben. Zou alleen tijdens de lowcarb/lowcal fatburners, caffeine en dergelijke gebruiken.
                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by sch00m View Post
                  Ik weet niet precies wat mito doet en wat er voor ingrediënten inzitten maar persoonlijk zou ik tijdens de carbload geen fatburners gebruiken. Deze verlagen je insuline gevoeligheid en dat is nou juist wat je niet wil hebben. Zou alleen tijdens de lowcarb/lowcal fatburners, caffeine en dergelijke gebruiken.
                  Wil je daar iets meer over uitleggen?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X