verschillende weightgainers

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• verschillende weightgainers

dag mensen,

al een tijdje train in nu gemiddeld drie ( soms 4 ) keer per week in de sportschool, ik wil nodig aankomen maar het wil nog niet echt baten, ik ben al bezig met een goed voedingsschema en ben nu eindelijk 1 kilo aangekomen (in een maand )

Nu ben ik van plan om weightgainers te gebruiken en alhoewel ik dit forum van hoek tot hoek heb doorzocht heb ik toch nog wat vragen

kan ik weightgainers ook gebruiken tijdens of na maaltijden op dagen dat ik niet naar de sportschool ga? Kom ik hier van aan?

kan ik meerder weightgainers gebruiken? Ik was van plan mamoth te gebruiken maar daar heb ik niet veel positieve verhalen over gehoord, het plan is om Dorian Yates te proberen of serious mass, of beide..

kom ik ook aan van Dorian Yates op dagen dat ik niet sport?

mijn lengte is 1.83 en ik weeg nu 68 kilo, ik heb dus een erg snelle stofwisseling, ik hoop meer spier en vetmassa op te bouwen rond de billen, middel en bovenbenen. Met alleen een voedingschema werkt dit nu niet. het belangrijkste vind ik dat het allemaal wat voller lijkt/is, dat mijn middel wat breder wordt, net als mijn billen en bovenbenen,

weightgainers en tips zijn van harte welkom, bedankt!

weightgainers moet je gebruiken als aanvulling op je normale voeding.
    het beste is deze tussen de maaltijden door te gebruiken.
    Ik gebruik ze zelf ook in de bulk omdat ik het makkelijk vind als ik in het weekend ergens heen ga en toch een 'maaltijd' bij te hebben. En na de training neem ik ze in de bulk.
    Ik gebruik True mass van BSN daar ben ik erg over te spreken.
    post anders je eetschema en je voedingsbehoeftes, dat moet ook op orde zijn anders hebben weightgainers ook geen zin

Comment

'mijn lengte is 1.83 en ik weeg nu 68 kilo, ik heb dus een erg snelle stofwisseling'
      Snelle stofwisseling? Hoe weet je dat nou? Je eet gewoon veelste weinig. ETEN DUS
      maak een fatsoenlijk schema en post het hier..weightgainers met 68 kg? Om aan jouw voedingsbehoefte te komen moet je die weightgainers maar laten voor wat ze zijn...
      sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

--------

pfff dat word nog een lang proces gabber.... Je zult eerst je voeding op orde moeten gaan krijgen om echt aan te willen komen, shakes kan je in principe de hele dag doornemen maar je moet het niet vervangen voor je maaltijden.

het is belangrijk als je een snelle stofwisseling hebt extra veel te eten, begin maar eens standaard om de 2 a 3 uur wat te eten zodat je constant energie hebt dit zal al een stuk gaan schelen...

Comment

bedankt voor jullie reacties, ik eet al om de twee drie uur, en ben nu dus in een maand een kilo aangekomen, ik dacht zelf dat dit veel was ( wanneer je dit kunt aanhouden ) maar kennelijk denken jullie daar anders over, ik zal mijn schema snel hier posten. leroyw, waarom een lang proces precies? en kojak, vind je mij te licht om weightgainers te gebruiken, wat bedoel je precies? bedankt gast

Comment

te licht voor weightgainers= eerst meer uit normale vaste voeding halen.
            tot 5000 kcal kun je prima wegstoppen.
            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
            Go heavy or go home!

Comment

met een tijdje bedoel ik trouwens nu zo'n anderhalve maand, niet lang dus, verkeerd beschreven

Comment

Dan moet je helemaal niet miepen en gewoon dooreten en trainen.

Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                Go heavy or go home!

Comment

8:00 brinta met +- 300 ml halfvolle melk ( 10 eetlepels )

10:00 3 roggebrood met appelstroop

13:00 (veel) zilvervliesrijst, vaak met vis

17:00 erwtensoep ( groot pak, 2 kommen ), magere yogurt

20:00 stampot met lamsvlees

22:00 brinta met +- 300 ml halfvolle melk ( 10 eetlepels )

waar ik dus na de maaltijden weightgainers wil gebruiken kan ik beter nog meer eten, meestal ben ik wel verzadigd na mijn maaltijd...

ik ben 21, mijn rug en beenspieren probeer ik nu met krachttraining groter te maken maar mijn middel is lastig om breder te krijgen op deze manier, iemand hier tips voor of ervaring mee? ik zat zelf te denken aan mijn onderrug meer te trainen, maar dan verbrand ik juist ook meer op die plaats

Comment

Originally posted by minimalfox2 View Post
                    bedankt voor jullie reacties, ik eet al om de twee drie uur, en ben nu dus in een maand een kilo aangekomen, ik dacht zelf dat dit veel was ( wanneer je dit kunt aanhouden ) maar kennelijk denken jullie daar anders over, ik zal mijn schema snel hier posten. leroyw, waarom een lang proces precies? en kojak, vind je mij te licht om weightgainers te gebruiken, wat bedoel je precies? bedankt gast
                    Je kunt je voor stellen dat het steeds moeilijker gaat als je steeds zwaarder begint te worden (en je voedingsbehoefte dus omhoog gaat) om je voedingsbehoeftes te halen. Je moet nou eenmaal grote maaltijden nemen. Voor mensen boven de 5000 kcal wat shred al zei vind ik een weightgainer nog wel kunnen. Maar voor jou niet omdat je voedingsbehoefte veel lager is.. concentreer je eerst maar eens op 'normale' voeding
                    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Je eet gewoon weinig, dat heeft geen barst te maken met je stofwisseling.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X