heren (en dames)
ik kom er niet helemaal uit
ik wil graag een toevoeging op mijn voeding in de vorm van een supplement
nu kom ik hier en daar wat interessante dingen tegen, maar weet niet precies wat de verstandigste keuze is
het liefst combineer ik onderstaande producten, maar heb daar de financien niet voor
kunnen jullie mij vertellen welk poedertje ik het beste solo kan gebruiken (Constant Muscle Growth Protein of Pure Whey Blend) en waarom
ik hoop dat jullie me kunnen en willen helpen
wellicht belangrijk om te weten dat ik lang (1.90) en slank ben (ongeveer 90 kilo)
alvast bedankt!!!!
Constant Muscle Growth Protein is de definitieve doorbraak naar constante spiergroei!
Constant Muscle Growth Protein betekent constante spieropbouw...niet meer heel even, de hele dag door, zelfs 24 uur per dag.
Met elke shake Constant Muscle Growth Protein pomp je je spieren tot 7 uur lang vol met aminozuren.
Dit was tot voor kort onmogelijk, neem nu Constant Muscle Growth Protein en het kan echt!
Je spieren blijven de hele dag groeien door de constante aanvoer van aminozuren.
Hoe groot zal het verschil in spieropbouw ziin dankzij Constant Muscle Growth Protein?
Gigantisch, dat is een ding wat zeker is, Constant Muscle Growth Protein is de definitieve doorbraak naar constante spiergroei, voor iedereen!
Elke shake Constant Muscle Growth Protein zorgt 7 uur lang voor aminozuur opname in de spieren.
Waar alle andere proteines afhaken blijft Constant Muscle Growth Protein je spieren voeden, dag en nacht.
Je spieren blijven groeien!
Constant Muscle Growth Protein is het meest pure Micellar Casein product op de markt, compleet vrij van andere soorten eiwit.
De voordelen van Constant Muscle Growth Protein:
-7 uur afgifte van aminozuren
-68% verbetering van de eiwitsynthese in de spieren
-34% minder spierafbraak
-Klinisch bewezen
-Constant gegarandeerde spieropbouw
Pure Whey Blend, kwaliteit(!), zeer snel opneembaar en aspartaam vrij.
Dezelfde kwaliteit als de grote merken......
Maar dan voor de beste prijs in Europa!
Exclusief verkrijgbaar bij bodyenfitshop.nl;
PURE WHEY BLEND is een kwaliteitsmix van Whey Proteine Concentrate en Whey Proteine Isolate. Vrij van aspartaam, onnodige suikers en absoluut vetarm.
Pure Whey Blend bevat per serving maar liefst 22 gram hoogwaardige whey proteine, 3.6 gram glutamine, 5 gram BCAA's (Branche Chain Amino Acids), slechts 1 gram koolhydraten en een minimum aan vet en lactose.
Zuivere ongedenatureerde Whey Proteine, in de natuurlijke vorm.
De natuurlijke structuur van de eiwitten is niet beschadigd door verhitting.
Dat betekent dat de eiwitten maximaal werkzaam zijn.
Daadwerkelijk elke milligram van Pure Whey Blend kan benut worden voor spieropbouw!
De Feiten:
⇒22 gram proteine
⇒28,4 gram serving
⇒Bestaat voor 35% uit BCAA/EAA's
⇒Droge spiermassa en minder lichaamsvet
⇒Minder Spierschade en snel spierherstel
⇒Versnelt drastisch de spieropbouw
⇒Extreem weinig vet
⇒Aspartaam vrij
⇒Natuurlijke hoogwaardige eiwitten
⇒Whey proteine concentrate
⇒Whey proteine isolate
⇒Optimale opname in de spieren
ik kom er niet helemaal uit
ik wil graag een toevoeging op mijn voeding in de vorm van een supplement
nu kom ik hier en daar wat interessante dingen tegen, maar weet niet precies wat de verstandigste keuze is
het liefst combineer ik onderstaande producten, maar heb daar de financien niet voor
kunnen jullie mij vertellen welk poedertje ik het beste solo kan gebruiken (Constant Muscle Growth Protein of Pure Whey Blend) en waarom
ik hoop dat jullie me kunnen en willen helpen
wellicht belangrijk om te weten dat ik lang (1.90) en slank ben (ongeveer 90 kilo)
alvast bedankt!!!!
Constant Muscle Growth Protein is de definitieve doorbraak naar constante spiergroei!
Constant Muscle Growth Protein betekent constante spieropbouw...niet meer heel even, de hele dag door, zelfs 24 uur per dag.
Met elke shake Constant Muscle Growth Protein pomp je je spieren tot 7 uur lang vol met aminozuren.
Dit was tot voor kort onmogelijk, neem nu Constant Muscle Growth Protein en het kan echt!
Je spieren blijven de hele dag groeien door de constante aanvoer van aminozuren.
Hoe groot zal het verschil in spieropbouw ziin dankzij Constant Muscle Growth Protein?
Gigantisch, dat is een ding wat zeker is, Constant Muscle Growth Protein is de definitieve doorbraak naar constante spiergroei, voor iedereen!
Elke shake Constant Muscle Growth Protein zorgt 7 uur lang voor aminozuur opname in de spieren.
Waar alle andere proteines afhaken blijft Constant Muscle Growth Protein je spieren voeden, dag en nacht.
Je spieren blijven groeien!
Constant Muscle Growth Protein is het meest pure Micellar Casein product op de markt, compleet vrij van andere soorten eiwit.
De voordelen van Constant Muscle Growth Protein:
-7 uur afgifte van aminozuren
-68% verbetering van de eiwitsynthese in de spieren
-34% minder spierafbraak
-Klinisch bewezen
-Constant gegarandeerde spieropbouw
Pure Whey Blend, kwaliteit(!), zeer snel opneembaar en aspartaam vrij.
Dezelfde kwaliteit als de grote merken......
Maar dan voor de beste prijs in Europa!
Exclusief verkrijgbaar bij bodyenfitshop.nl;
PURE WHEY BLEND is een kwaliteitsmix van Whey Proteine Concentrate en Whey Proteine Isolate. Vrij van aspartaam, onnodige suikers en absoluut vetarm.
Pure Whey Blend bevat per serving maar liefst 22 gram hoogwaardige whey proteine, 3.6 gram glutamine, 5 gram BCAA's (Branche Chain Amino Acids), slechts 1 gram koolhydraten en een minimum aan vet en lactose.
Zuivere ongedenatureerde Whey Proteine, in de natuurlijke vorm.
De natuurlijke structuur van de eiwitten is niet beschadigd door verhitting.
Dat betekent dat de eiwitten maximaal werkzaam zijn.
Daadwerkelijk elke milligram van Pure Whey Blend kan benut worden voor spieropbouw!
De Feiten:
⇒22 gram proteine
⇒28,4 gram serving
⇒Bestaat voor 35% uit BCAA/EAA's
⇒Droge spiermassa en minder lichaamsvet
⇒Minder Spierschade en snel spierherstel
⇒Versnelt drastisch de spieropbouw
⇒Extreem weinig vet
⇒Aspartaam vrij
⇒Natuurlijke hoogwaardige eiwitten
⇒Whey proteine concentrate
⇒Whey proteine isolate