ik kom er niet helemaal uit

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ik kom er niet helemaal uit

heren (en dames)

ik kom er niet helemaal uit

ik wil graag een toevoeging op mijn voeding in de vorm van een supplement

nu kom ik hier en daar wat interessante dingen tegen, maar weet niet precies wat de verstandigste keuze is

het liefst combineer ik onderstaande producten, maar heb daar de financien niet voor

kunnen jullie mij vertellen welk poedertje ik het beste solo kan gebruiken (Constant Muscle Growth Protein of Pure Whey Blend) en waarom

ik hoop dat jullie me kunnen en willen helpen

wellicht belangrijk om te weten dat ik lang (1.90) en slank ben (ongeveer 90 kilo)

alvast bedankt!!!!

Constant Muscle Growth Protein is de definitieve doorbraak naar constante spiergroei!
    Constant Muscle Growth Protein betekent constante spieropbouw...niet meer heel even, de hele dag door, zelfs 24 uur per dag.
    Met elke shake Constant Muscle Growth Protein pomp je je spieren tot 7 uur lang vol met aminozuren.
    Dit was tot voor kort onmogelijk, neem nu Constant Muscle Growth Protein en het kan echt!
    Je spieren blijven de hele dag groeien door de constante aanvoer van aminozuren.
    Hoe groot zal het verschil in spieropbouw ziin dankzij Constant Muscle Growth Protein?
    Gigantisch, dat is een ding wat zeker is, Constant Muscle Growth Protein is de definitieve doorbraak naar constante spiergroei, voor iedereen!
    Elke shake Constant Muscle Growth Protein zorgt 7 uur lang voor aminozuur opname in de spieren.
    Waar alle andere proteines afhaken blijft Constant Muscle Growth Protein je spieren voeden, dag en nacht.
    Je spieren blijven groeien!
    Constant Muscle Growth Protein is het meest pure Micellar Casein product op de markt, compleet vrij van andere soorten eiwit.
    De voordelen van Constant Muscle Growth Protein:
    -7 uur afgifte van aminozuren
    -68% verbetering van de eiwitsynthese in de spieren
    -34% minder spierafbraak
    -Klinisch bewezen
    -Constant gegarandeerde spieropbouw

Pure Whey Blend, kwaliteit(!), zeer snel opneembaar en aspartaam vrij.
    Dezelfde kwaliteit als de grote merken......
    Maar dan voor de beste prijs in Europa!
    Exclusief verkrijgbaar bij bodyenfitshop.nl;
    PURE WHEY BLEND is een kwaliteitsmix van Whey Proteine Concentrate en Whey Proteine Isolate. Vrij van aspartaam, onnodige suikers en absoluut vetarm.
    Pure Whey Blend bevat per serving maar liefst 22 gram hoogwaardige whey proteine, 3.6 gram glutamine, 5 gram BCAA's (Branche Chain Amino Acids), slechts 1 gram koolhydraten en een minimum aan vet en lactose.
    Zuivere ongedenatureerde Whey Proteine, in de natuurlijke vorm.
    De natuurlijke structuur van de eiwitten is niet beschadigd door verhitting.
    Dat betekent dat de eiwitten maximaal werkzaam zijn.
    Daadwerkelijk elke milligram van Pure Whey Blend kan benut worden voor spieropbouw!
    De Feiten:
    ⇒22 gram proteine
    ⇒28,4 gram serving
    ⇒Bestaat voor 35% uit BCAA/EAA's
    ⇒Droge spiermassa en minder lichaamsvet
    ⇒Minder Spierschade en snel spierherstel
    ⇒Versnelt drastisch de spieropbouw
    ⇒Extreem weinig vet
    ⇒Aspartaam vrij
    ⇒Natuurlijke hoogwaardige eiwitten
    ⇒Whey proteine concentrate
    ⇒Whey proteine isolate
    ⇒Optimale opname in de spieren
    Soms moet er iets gebeuren voordat er iets gebeurt.

omg, het zijn gewoon eiwitten shakes. geen wondermiddelen.
    ik zou gaan voor de pure whey blend, omdat het lulverhaal van constant muscle growth gewoon te erg voor woorden is.

wil je groeien moet je genoeg eiwitten eten, maar of je dat nou uit whey haalt, of uit kwark, melk, vlees etc. maak niet veel uit.

daarnaast gaat veel eiwitten eten je niet verderhelpen, als je niet ook genoeg kcal vetten en koolhydraten eet.

daarvoor moet je een fatsoenlijk voedingsschema maken, en echt veel gaan eten. er is namelijk een reden waarom je lang en dun bent. (je eet te weinig).

groeten
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Misschien een goeie voordat je aan supplementen gaat toevoegen, heb je al een voedingsschema? Zo niet, dan moet je dat eerst maken.

edit: Had niet gezien dat er al een post was met mijn antwoord erin :P
      DL 90kg, SQ 85kg, BP 80kg @ 70kg

Comment

Allereerst bedankt voor je snelle reactie

wondermiddelen verwacht ik ckr niet en verkoopverhalen zijn ckr niet de meest betrouwbare bron van informatie, deaarom vraag ik om jullie mening

het is alleen zo veel makkelijker om voldoende eiwitten uit een potje te halen
        koolhydraten en vetten zijn toch makkelijker naar mijn idee, hierdoor komt de juiste KVE verhouding toch een stuk dichterbij

mijn lichaamsbouw is helaas een familiekwaal, genoeg eten is niet zozeer een probleem, buikje krijgen kan ik helaas tegenwoordig echt wel, spiermassa is alleen niet echt een ding in mijn genen

ik denk idd whey, maar zijn hier nog meer meningen over?

Comment

Whey is inderdaad goed voor de eiwitaanvulling. Ik heb er zelf nog geen ervaring mee, maar als ik het hier zo op het forum lees, wordt het door veel mensen gebruikt.

Maar heb je nou al een voedingsschema?
          DL 90kg, SQ 85kg, BP 80kg @ 70kg

Comment

in een voedingsschema zal ik het aantal eiwitten op moeten nemen

ik zal dus eerst moeten weten hoeveel eiwitten ik binnen krijg uit mijn shake

een voedingsschema trap je niet ff snel in elkaar (althans ik niet)
            ik moet dus eerst kijken welke shake ik neem en daarna ga ik daar mijn voedingsschema op aanpassen

een schema kan ik nu dus helaas niet geven

Comment

geen andere meningen meer?

Comment

Ga eerst eens sticky's lezen en voedingsschema maken.. dan vind je vanzelf je antwoord

Comment

Eerste sups waar je moet naar kijken zijn je standaard aanvullingen zoals: multi-vitamines (geen groente vervanger, wel een toevoeging), visolie, biergist en dat soort dingen. Dan heb je sups als whey en creatine als zogenaamde 'basis'. Van daar uit kun je weer eens wat anders proberen en wat experimenteren. De een vind een pre work-out booster namelijk heerlijk, knalt er lekker op en de ander vind het juist helemaal niets. Raadt je overigens verder niet echt aan om dat 'experimenteren' uit te voeren. Meeste producten hebben fantastische verkooppraatjes, maar halen alles uit behalve datgene wat jij er van verwacht had. Is bijna altijd een grote teleurstelling en dat zijn dure grapjes, want dat spul is niet goedkoop. Elke keer denk je, dit is hem, nu ga ik groeien, maar nee verwacht dat er maar niet van.

Gebruik dus zelf op het moment whey, creatine en gaba. Moet zeggen dat ik over die laatste wel ontzettend te spreken ben. Heb eigenlijk altijd wel al moeite gehad met nachtrust. Vooral inslapen. Met gaba slaap ik als een baby en word heerlijk uitgerust wakker. Echt een top product wat mij betreft. Weinig sups die je mij zo zult horen promoten. Maar zoals ik zei, je moet zelf ook eens wat proberen. Maat van mij kwam een keer af met labrada supercharge, hij vertelde mij dat het een superproduct was, knalde er keihard op en zo, maar voor mij was het een ramp en flipte er helemaal op. Dus iets heeft ook niet altijd voor iedereen dezelfde waarde en dezelfde uitwerking.

Maar neem maar van mij aan, whey, creatine en eventueel een pre workout booster (raad je aan om als je daar naar gaat kijken eerst een sample aan te vragen, om te kijken hoe je er op reageert.) (als je bij xxl nutrition bestelt krijg je vaak ook gratis samples.) die je af en toe pakt als de drive ver te zoeken is, je geen zin hebt, vermoeid bent of wat dan ook, zodat je er verder wel vrij zuinig mee bent. En ja, veel meer heb je eigenlijk niet nodig als je training, voeding, rust en inzet voor de rest gewoon op orde is. Sups beloven meer dan dat ze uithalen. Trap er niet in.
                  Owner of the Iron Playground.

Comment

Als ik naar mezelf kijk en het postuur dat ik had lang en slank
                    (voordat ik helaas stopte met sporten)
                    Dan had ik niet veel aan de producten die jij noemt.. het zijn wat eenvoudige supps die in ontelbare vormen op de markt gebracht zijn.

De beste resultaten heb ik behaald op V12 van SAN en Pump EFX van Maximize, deze geven bij een goede voedingsbasis een stapje extra in explosieve kracht inspanningen en geven je een goede pump.

Je zal met jouw postuur ook erg goed naar je training moeten kijken... proberen gewicht goed op te voeren en met minder reps meer gewicht te doen. als in, beter 8 x 75 kg dan 20 x 40 kg... je doel is spiermassa...
                    Maar zal allemaal wel herhaling zijn voor je.

Maar hierboven in eerdere posts staat je meest waardevolle advies.... VOEDING!!!

Comment

idd, naast je training moet ook je voeding 100% oké zijn om te kunnen gainen en ong. 8 uur slapen (===> voedingsschema vragen in de gym of zelf ene maken ==> sticky onderwerpen in dit forum).

Je mag gerust nu al starten met Whey Protein, (drink 1 's morgens bij je onbijt en 1 vlak na de training met een banaan OF DEXTROSE!!!) in afwachting van je nieuw voedingsschema.
                      Als je een erg laag vetpercentage hebt (laat je Vetperc. meten in de gym), neem dan Mass Gainer (= Weight Gainer). Dit bevat ong. evenveel kcal als een volledige maaltijd (=maaltijdvervanger).

Naast Whey protein / OF MASS GAINERS, is CREATINE dé bom voor BB'ers.
                      Can you handle it?

Comment

heren bedankt voor het commentaar

ik eet reeds gezond, veel, maak gebruik van vitamines (c en multi)

whey zal een goede aanvulling worden op mijn voeding

trainen is en blijft natuurlijk de basis!!!!!!!

Comment

- Body en Fitshop

zat hier ff te spieken, nu nog uitdokteren welke whey het wordt

als vader van drie en kostwinner moet ie lekker goedkoop zijn, maar ja wil natuurlijk ook het beste in de goedkopere categorie

dus als iemand een tip heeft in de categorie van zo een 32 a 33 euri? zou dat mooi zijn

mag uiteraard ook op een andere website

Comment

Mijn persoonlijke favoriet is die van powersupplements, 2,5 kilo isolaat voor 46,90, je kunt ook nog een kilo proberen als je nog niet zeker bent van de smaak. Deze is iets duurder dan die van bodyenfitshop (4,5 kilo voor 50 euro of zoiets meen ik) maar wel vele malen lekkerder, hoger eiwitgehalte en minder lactose (licht verteerbaar).

Pure Whey Protein Isolate 2500g - De voordeligste whey isolaat in de benelux

Comment

thnx

nog meer (goedkopere)reacties

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X