Goede fatburner

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Goede fatburner

Ik heb het er eens met een paar mensen over fatburners gehad. Aangezien ik nu 4 à 5 keer in de week train en mijn voedingsschema goed op orde heb, wil ik wel eens een fatburner gebruiken. Om alles nog even wat te versnellen.
    Deze vraag ik waarschijnlijk al vaker gesteld, maar welk merk is nou goed en kan ik die gewoon bij De Tuinen kopen?
    En hoeveel moet je innemen, gaat dat per dag of per week? Voor de training/na de training?

Originally posted by freeb View Post
    Ik heb het er eens met een paar mensen over fatburners gehad. Aangezien ik nu 4 à 5 keer in de week train en mijn voedingsschema goed op orde heb, wil ik wel eens een fatburner gebruiken. Om alles nog even wat te versnellen.
    Deze vraag ik waarschijnlijk al vaker gesteld, maar welk merk is nou goed en kan ik die gewoon bij De Tuinen kopen?
    En hoeveel moet je innemen, gaat dat per dag of per week? Voor de training/na de training?

Allereerst wilde ik even zeggen dat je deze vraag op google en zoekfunctie al beantwoord kunnen krijgen maar goed.
    Als je voeding al op oorde zit en je wil voor een langere tijd cutten zou ik waneer je vastloop met vetverlies beginnen met een fatburner/caffeine de inname van de fatburners verschillen nogal bij de een moet je er 3 voor het onbijt en daarna 6 uur later weer 3, bij de ander weer alleen 1 bij het ontbijt en 1 voor het trainen, maar altijd staat het op de doos/box zelf hoeveel en wanneer je de tabs/cabs moet innemen en voor hoelang.

Fatburners
    Goeie reacties gehoord over de volgende fatburners.
    -hydroxycut
    -mitotropim
    -animal cuts
    -caffeine cabs ( geen "officieele" fatburner)
    let wel op dat de meeste fatburners niet langer als 1-2 maanden achter elkaar mag gebruiken omdat het dan schade aan kunt richten aan je gezondheid.

Edit: de tuinen verkoopt meestal alleen maar rotzooi voor de fitnesswereld je kunt het beste gewoon langsgaan bij een speciaal zaak of een betrouwbare webwinkel.

Betrouwbare webwinkel: www.xxlnutrition.nl
    Last edited by gain is pain; 15-04-2010, 21:17.
    Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
      Allereerst wilde ik even zeggen dat je deze vraag op google en zoekfunctie al beantwoord kunnen krijgen maar goed.
      Als je voeding al op oorde zit en je wil voor een langere tijd cutten zou ik waneer je vastloop met vetverlies beginnen met een fatburner/caffeine de inname van de fatburners verschillen nogal bij de een moet je er 3 voor het onbijt en daarna 6 uur later weer 3, bij de ander weer alleen 1 bij het ontbijt en 1 voor het trainen, maar altijd staat het op de doos/box zelf hoeveel en wanneer je de tabs/cabs moet innemen en voor hoelang.

Fatburners
      Goeie reacties gehoord over de volgende fatburners.
      -hydroxycut
      -mitotropim
      -animal cuts
      -caffeine cabs ( geen "officieele" fatburner)
      let wel op dat de meeste fatburners niet langer als 1-2 maanden achter elkaar mag gebruiken omdat het dan schade aan kunt richten aan je gezondheid.

Edit: de tuinen verkoopt meestal alleen maar rotzooi voor de fitnesswereld je kunt het beste gewoon langsgaan bij een speciaal zaak of een betrouwbare webwinkel.

Betrouwbare webwinkel: www.xxlnutrition.nl
      Aha! Maar stel dat ze een van die merken gewoon bij De Tuinen verkopen, is het dat ook betrouwbaar om deze te kopen of kan er dan toch nog verschil in zitten? Bedankt voor de info trouwens

Comment

Aha! Maar stel dat ze een van die merken gewoon bij De Tuinen verkopen, is het dat ook betrouwbaar om deze te kopen of kan er dan toch nog verschil in zitten? Bedankt voor de info trouwens
        Als dat product bij de tuinen licht ( waar ik niet van uit zo gaan ) zal het hetzelfde product zijn als bij de webwinkels en speciaalzaak

Comment

Lange tijd fatburners gebruiken is niet slecht voor je gezondheid.
          Wel voor je portemonnee, plus het feit dat je er minder op reageerd.
          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
          Go heavy or go home!

Comment

Verkopen ze daar niet.

Overigens wat meer burners met goede reviews:

Energize van XXL
            Lipo 6
            Lipo 6x

En volgens mij had bodyenfitshop een sterke eigen merk burner, ben alleen de naam kwijt.
            Groeten

Comment

Dit topic hoort niet thuis in dit gedeelte van het forum maar in het subforum "supplementen".
              Geniet, en drink met maten!

Comment

@DSO: Thanks voor de oplettendheid. Topic verplaatst.
                "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Revius View Post
                  Verkopen ze daar niet.
                  En volgens mij had bodyenfitshop een sterke eigen merk burner, ben alleen de naam kwijt.
                  Volgens mij is dat Fast Diet. Ik wil deze volgende maand eens gaan proberen. Is een stuk goedkoper dan de overigen (maarja soms is goedkoop duurkoop...) en hoor goede berichten. Ook op dit forum btw...
                  30 jr / 185 cm / 80,6 kg / BF: 15,3% @ onderhoud

Comment

Originally posted by Revius View Post
                    Verkopen ze daar niet.

Overigens wat meer burners met goede reviews:

Energize van XXL
                    Lipo 6
                    Lipo 6x

Lipo6 (weet niet of ik de "x" variant had) heb ik gewoon weggepleurd. Ik werd er heel naar van in mijn hoofd, constante aanvoer van depressieve gedachten, ook in dromen e.d. Mijn moeder had dezelfde ervaring met deze, dus ik zou die niet nemen. Uiteraard is het puur anekdotisch, maar voor hetzelfde geld kun je betere dingen halen.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by CorbertCoCo View Post
                      Volgens mij is dat Fast Diet. Ik wil deze volgende maand eens gaan proberen. Is een stuk goedkoper dan de overigen (maarja soms is goedkoop duurkoop...) en hoor goede berichten. Ook op dit forum btw...
                      Ja juist die shit met geranamine erin.

Originally posted by GeneralIx View Post
                      Lipo6 (weet niet of ik de "x" variant had) heb ik gewoon weggepleurd. Ik werd er heel naar van in mijn hoofd, constante aanvoer van depressieve gedachten, ook in dromen e.d. Mijn moeder had dezelfde ervaring met deze, dus ik zou die niet nemen. Uiteraard is het puur anekdotisch, maar voor hetzelfde geld kun je betere dingen halen.
                      Das kut, maar over het algemeen vind je toch wel redelijke positieve reviews toch?
                      Groeten

Comment

Niet in verdiept. Maar ik zou het dus niet kopen.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik ook niet, denk inderdaad dat er wel betere zijn.
                          Groeten

Comment

Op het moment vind ik mitotropin en stimulant x de betere
                            (De nieuwe muscle tech is minder dan voorheen)
                            De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

Originally posted by Sports-Nutrition View Post
                              Op het moment vind ik mitotropin en stimulant x de betere
                              (De nieuwe muscle tech is minder dan voorheen)
                              Laatst wilde ik een potje mito halen bij de tnhc in DEN haag toen ik ernaar vroeg zeiden ze dat mitotropin uit de handel gaat is er al iets bekend bij jullie.? Toen maar 2 potjes bij xxl besteld.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X