Verschil

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Verschil

Hé jongens en meisjes,

weet iemand het verschil ( of wel welke beter is ) tussen de multivit van xxl zelf en ADAM van NOW Foods....

Ik kan als leek niet veel verschil zien, misschien jullie wel...

Als er iemand is die het verschil ziet in de verschillende is het snuff san wel, misschien dat die er wat over te melden heeft.

Als je echter niet zo neurootisch bent zou ik me er niet zo'n zorgen over maken en die van XXL pakken, meer caps, minder geld en het verschil zal er waarschijnlijk toch niet zijn. Zorg dat je een goede visolie erbij pakt, wat biergist indien je last hebt van vetbultjes/puistjes en you're good to go.

Zou zorgen dat je voldoende groenten binnen krijgt, de goede groenten tenminste en dan zal een multivit waarschijnlijk niks waarevols toevoegen tenzij je een zeer zwaar tekort hebt aan iets (en dan nog heb ik me twijfels hoe effectief een multivit is).

Maar zoals gezegd, als je het zelf wel erg belangrijk vind moet je even wachten op snuff, kerel neemt 3 vitamine potten in per dag dus die kan je wel wat zinnige informatie geven.
    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Oke man,

dan denk ik er nog wel even over na of ik multivit neem.

Tijdens mijn zoektocht kwam ik ZMA en tribulus tegen, als dit klopt zijn dit ontzettend hulpzame middeltjes?

Kan dit?

Comment

ZMA hoor ik op US board heel veel goeds over, vooral m.b.t. nachtrust eigenlijk niet zozeer wat anders. Tribulus geen ervaring mee, kan je niks over vertellen
        The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X