Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Stel dat ik over ga naar een ander merk creatine, moet ik dan 2 weken rust nemen voordat ik aan het nieuwe merk begin of kan ik gewoon doorgaan met het nieuwe merk?
Stel dat ik over ga naar een ander merk creatine, moet ik dan 2 weken rust nemen voordat ik aan het nieuwe merk begin of kan ik gewoon doorgaan met het nieuwe merk?
sinds 1 jaar geleden voor de tweede keer mono gebruikt, merk er geen reet van.... op de opgeblaasde kop erop na dan, maar dat kan ook komen omdat ik 3 dagen op 60 gram mono ging zitten verkeerd gelezen wat erop de verpakking stond pfff.....
ik ga morgen met creatine beginnen (zonder oplaadfase, reden: het resultaat duurt miss. wat langer maar het resultaat schijnt hetzelfde te zijn zonder oplaadfase, scheelt dus creatine)
nu had ik een vraag over de momenten van inname:
ik heb gehoord dat je op trainingsdagen creatine het beste na de training kan innemen, dan is de toevoer open (dacht ik).
maar wanneer neem je creatine op rustdagen? gewoon 's ochtends op een lege maag?
alvast bedankt !
ik ga morgen met creatine beginnen (zonder oplaadfase, reden: het resultaat duurt miss. wat langer maar het resultaat schijnt hetzelfde te zijn zonder oplaadfase, scheelt dus creatine)
ik heb gehoord dat je op trainingsdagen creatine het beste na de training kan innemen, dan is de toevoer open (dacht ik).
maar wanneer neem je creatine op rustdagen? gewoon 's ochtends op een lege maag?
alvast bedankt !
alvast bedankt !
Welk merk heb je? bij mij staat het op de verpakking en bij een ander merk ook nog op de site dan kun je je gewicht/leeftijd invullen.
En ik neem het in net voor een maaltijd of training en zo lang mogelijk na de laatste maalijtd.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment