Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
hoi welkom,
zou ongetwijfeld wel een goede combi zijn.
anyways voorstellen kan geen kwaad. en keer je voedingsschema posten ook niet voordat je in de supplementen duikt. tenzij je natuurlijk denkt dat je alles prima voor mekaar hebt
grtsz
hoi welkom,
zou ongetwijfeld wel een goede combi zijn.
anyways voorstellen kan geen kwaad. en keer je voedingsschema posten ook niet voordat je in de supplementen duikt. tenzij je natuurlijk denkt dat je alles prima voor mekaar hebt
grtsz
Lijkt me wel,
weet niet of epozine werkt maar aan het verhaal te lezen is het weer een supp waarvan ze beweren een soort van legale roid gevonden te hebben...
Anyways zou graag een keer van je weten of het toch iets doet
Ja m'n voedingsschema heb ik al volledig in elkaar zitten.. ik heb gewoon deze vraag over het effect van Epozine O2 en wanneer ik alles het beste kan innemen (hoeveel min. voor/ na de training en hoeveel keer per dag ev.)
Ja m'n voedingsschema heb ik al volledig in elkaar zitten.. ik heb gewoon deze vraag over het effect van Epozine O2 en wanneer ik alles het beste kan innemen (hoeveel min. voor/ na de training en hoeveel keer per dag ev.)
inname staat allemaal bij de product review beschreven op elke site die het aanbied.. en post je voedingsschema dan een keer want je 4 beginners posts in 18+ geil topic laten niet echt indruk achter
Ik heb al wel ervaring met NO Xplode (voor training te nemen natuurlijk) en Syntha 6, maar het is vooral Epozine waar ik meer over wil weten ;-)
Bedankt in ieder geval.
dat had ik al door. vermoed zelf dat het beetje de opvolger van nitrix is. veel gelul over betere zuurstof doorpomping. meer insulino-mimetische agenten dingen :S geen idee wat het is maar als ik het zo lees zal het iets met de inusiline piek te maken hebben na je training dat deze beter gereguleerd word. wat anderzeids overbodig is omdat je juist na je training die piek wilt hebben.
Epozine-O2 deed niets voor mij. Tabletten zijn ook onaangenaam groot (en dat heb ik nog nooit gehad). Daarnaast, je hebt maar een voorraad van 20 dagen, dus het is flink duur.
Wel moet je rekening houden met het feit dat ik sowieso niet reageer op de echte pompproducten, dus wellicht dat dat ook de slechte ervaring verklaart.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Wel moet je rekening houden met het feit dat ik sowieso niet reageer op de echte pompproducten, dus wellicht dat dat ook de slechte ervaring verklaart.
Epozine-O2 deed niets voor mij. Tabletten zijn ook onaangenaam groot (en dat heb ik nog nooit gehad). Daarnaast, je hebt maar een voorraad van 20 dagen, dus het is flink duur.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment