NO-Xplode - Epozine O2 - Syntha 6

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• NO-Xplode - Epozine O2 - Syntha 6

Goede combo om samen te nemen? En wat is de werking van Epozine O2 nu net?

Hartelijk bedankt!

hoi welkom,
    zou ongetwijfeld wel een goede combi zijn.
    anyways voorstellen kan geen kwaad. en keer je voedingsschema posten ook niet voordat je in de supplementen duikt. tenzij je natuurlijk denkt dat je alles prima voor mekaar hebt
    grtsz

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
      hoi welkom,
      zou ongetwijfeld wel een goede combi zijn.
      anyways voorstellen kan geen kwaad. en keer je voedingsschema posten ook niet voordat je in de supplementen duikt. tenzij je natuurlijk denkt dat je alles prima voor mekaar hebt
      grtsz

Lijkt me wel,
      weet niet of epozine werkt maar aan het verhaal te lezen is het weer een supp waarvan ze beweren een soort van legale roid gevonden te hebben...
      Anyways zou graag een keer van je weten of het toch iets doet

Comment

Ja m'n voedingsschema heb ik al volledig in elkaar zitten.. ik heb gewoon deze vraag over het effect van Epozine O2 en wanneer ik alles het beste kan innemen (hoeveel min. voor/ na de training en hoeveel keer per dag ev.)

Comment

Ik heb al wel ervaring met NO Xplode (voor training te nemen natuurlijk) en Syntha 6, maar het is vooral Epozine waar ik meer over wil weten ;-)

Bedankt in ieder geval.

Comment

Originally posted by Yves91 View Post
            Ja m'n voedingsschema heb ik al volledig in elkaar zitten.. ik heb gewoon deze vraag over het effect van Epozine O2 en wanneer ik alles het beste kan innemen (hoeveel min. voor/ na de training en hoeveel keer per dag ev.)
            inname staat allemaal bij de product review beschreven op elke site die het aanbied.. en post je voedingsschema dan een keer want je 4 beginners posts in 18+ geil topic laten niet echt indruk achter

Originally posted by Yves91 View Post
            Ik heb al wel ervaring met NO Xplode (voor training te nemen natuurlijk) en Syntha 6, maar het is vooral Epozine waar ik meer over wil weten ;-)

Bedankt in ieder geval.

dat had ik al door. vermoed zelf dat het beetje de opvolger van nitrix is. veel gelul over betere zuurstof doorpomping. meer insulino-mimetische agenten dingen :S geen idee wat het is maar als ik het zo lees zal het iets met de inusiline piek te maken hebben na je training dat deze beter gereguleerd word. wat anderzeids overbodig is omdat je juist na je training die piek wilt hebben.

maar zou zeggen probeer het gewoon een keer.

hoe reageerde je overigens op de noxplode?

Comment

7:30u: ontbijt
              - Magere melk 300 ml
              - Brinta 40 gr
              - Banaan 1 maal
              - Koffie 1 kopje
              - (ev Yoghurtje)

9:30u: tussendoor
              - Brood 4 sneetjes
              - Pindakaas voor 2 sneetjes + banaan / mandarijn
              - Koffie 1 beker met 1 suiker klontje

12:15 u
              - Macaroni 100 gr
              - Bolonese saus een flinke lepel
              - Magere melk 250 ml
              - En een stuk fruit (appel banaan of mandarijnen )

- 2:30u: tussendoor
              - Bruinbrood 4 sneetjes
              - Soms kaas of lever of ham voor de variatie
              - Koffie 1 beker met en klontje suiker

18:00u: avondeten
              - Meestal kipfilets / steak etc

22:00u: voor het slapen
              - Yoghurt 200 ml of ev 2 sneetjes brood met tonijn + pinda's

Comment

Volgens mij kom jij niet echt aan de juiste hoeveelheid eiwitten , misschien moet je even de k.e.v verhoudingen erbij zetten .
                Mind is everything.

Comment

+ 4x per dag eiwit shake (300ml)

Comment

Epozine-O2 deed niets voor mij. Tabletten zijn ook onaangenaam groot (en dat heb ik nog nooit gehad). Daarnaast, je hebt maar een voorraad van 20 dagen, dus het is flink duur.

Wel moet je rekening houden met het feit dat ik sowieso niet reageer op de echte pompproducten, dus wellicht dat dat ook de slechte ervaring verklaart.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post

Wel moet je rekening houden met het feit dat ik sowieso niet reageer op de echte pompproducten, dus wellicht dat dat ook de slechte ervaring verklaart.
                      En dat komt door langdurig gebruik?
                      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                        Epozine-O2 deed niets voor mij. Tabletten zijn ook onaangenaam groot (en dat heb ik nog nooit gehad). Daarnaast, je hebt maar een voorraad van 20 dagen, dus het is flink duur.

Is het niet te verkrijgen in poedervorm?

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                          En dat komt door langdurig gebruik?
                          Nee, heb nooit gereageerd op NO-producten of creatine.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X