crack

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• crack

ik heb een vraag

net zoals vandaag is het vrijdag. en vanavond ga ik opstap

maar ik wil om 7 uur crack pakke en ik ga om half 10 opstap

maar dan is die crack nog niet uitgewerkt want ik kan er snachts ook niet van slapen.

gaat crack en bier wel samen ??

Crack
    Crack is bewerkte cocaïne en is soms 80-100 procent puur en daarom gevaarlijk. Wordt meestal gerookt. Volgens gebruikers is de intensiteit van de werking onvergelijkelijk. De euforie komt binnen seconden op, maar is ook snel weer voorbij. Naast een intense euforie krijgt de gebruiker een energiegolf en een ongelooflijk gevoel van welbehagen en macht. Crack is zwaar verslavend. Na afloop voelt de gebruiker zich zwak, moe, paranoïde en depressief. Dat gevoel kan dagen aanhouden. Crackgebruik kan tot zware psychologische problemen leiden. Gebruikers worden soms psychotisch en gewelddadig en krijgen waanvoorstellingen. Crack combineren met andere drugs kan dodelijk zijn.

Gebruik geen alcohol en drugs door elkaar, dat is gevaarlijk en verslavend.

Bron: www.gezondleven.blessure-aanwijzer.nl/gezondleven_drugs.htm

ik zelf gebruik wel eens coke samen met alchohol. geen problemen ondervonden. alleen dat ik moest kotsen, daarna weer gewoon door gefeest

en het niet kunnen slapen kan je denk ik vrij weinig aan doen, dat is het gevolg van drugs. maar als je bijvoorbeeld naar huis loopt/fietst dan ben je ook een stuk nugterder en slaap je waarschijnlijk wel goed.

XD
    Last edited by Tiboon; 14-05-2010, 16:02.
    You think BIG
    You get BIG

Comment

Originally posted by Tiboon View Post
      Crack
      Crack is bewerkte cocaïne en is soms 80-100 procent puur en daarom gevaarlijk. Wordt meestal gerookt. Volgens gebruikers is de intensiteit van de werking onvergelijkelijk. De euforie komt binnen seconden op, maar is ook snel weer voorbij. Naast een intense euforie krijgt de gebruiker een energiegolf en een ongelooflijk gevoel van welbehagen en macht. Crack is zwaar verslavend. Na afloop voelt de gebruiker zich zwak, moe, paranoïde en depressief. Dat gevoel kan dagen aanhouden. Crackgebruik kan tot zware psychologische problemen leiden. Gebruikers worden soms psychotisch en gewelddadig en krijgen waanvoorstellingen. Crack combineren met andere drugs kan dodelijk zijn.

ik zelf gebruik wel eens coke samen met alchohol. geen problemen ondervonden. alleen dat ik moest kotsen, daarna weer gewoon door gefeest

haha
      uut grunn!

Comment

Als je het voedingssupplement "Crack" van Revolutions Nutrions bedoelt dan kan dat geen kwaad ... Ik pak hem altijd om 19u en hijs wel uitgewerkt om 24u hoor maar je moet wel sporten/trainen ik weet niet hoe lang hij werkt als je hem gwn pakt als pepmiddel want overigens zeer dom zou zijn maja moet je zelf weten maar crack en bier ik weet niet :P bier breek spiercellen af en hersenscellen :P dus sowieso niet goed :P

Comment

't gaat over deze crack tiboon Crack Revolutions :: ? 39,90 :: Nutrimax.be

blijf nog maar ff van de coke af jij
          "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

wat Domenique zegt is idd waar..
            echte top sporters drinken weinig of met mate alcohol omdat het voornamenlijk je spiermassa afbreekt en dus je krachten ook wat af zullen gaan nemen.

het kan idd geen kwaad als je pre-workouts supplementen neemt en wat later op de dag drank drinkt.
            alleen zijn het wel 2 tegen polen van elkaar.

Comment

Originally posted by roelinho View Post
              't gaat over deze crack tiboon Crack Revolutions :: ? 39,90 :: Nutrimax.be

blijf nog maar ff van de coke af jij
              weet ik
              You think BIG
              You get BIG

Comment

ja als je coke snuift kan je veel meer zuipe is da dan met die crack ook ? hah

goande

Comment

Originally posted by Revo Gutjens View Post
                  ja als je coke snuift kan je veel meer zuipe is da dan met die crack ook ? hah

goande

pffff zou het niet weten :P
                  www.google.nl weet het wel denk ik :P
                  You think BIG
                  You get BIG

Comment

Originally posted by Tiboon View Post
                    Crack

en het niet kunnen slapen kan je denk ik vrij weinig aan doen, dat is het gevolg van drugs. maar als je bijvoorbeeld naar huis loopt/fietst dan ben je ook een stuk nugterder en slaap je waarschijnlijk wel goed.

XD

Hahaha, dat was een goeie.. vooral dat je gwn serieus bleef

Comment

Zou der niet bij drinken ik werd der behoorlijk agressief en depresief van. Misschien moet je het is proberen.

Comment

steengoed dit!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X