Echte werkende supps.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

heb een hele mooie e-book voor je

RapidShare: 1-CLICK Web hosting - Easy Filehosting
    18 jaar, 105 kg,

DL:
    210 BP: 130 NP:100 SQ:175

Comment

ik heb ook crack gekocht en voel er gewoon niks van. eerst één maatschep vol verwachting maar niks, laatste keer 4 maatscheppen genomen doet gewoon niks bij mij. Ik ben jaloers op mensen die er goede ervaring mee hebben.

Comment

Alle 1001 ingredienten supps koop ik sowieso niet. Als je zoals de topic titel vermoed kritisch bent naar supps dan wil je alleen die paar dingen hebben waarin je bewijs gezien hebt dat het werkt of in geloofd en niet die andere bende. En als ik die reclame van Crack gezien heb hoef ik al helemaal niet meer. Een gehyped product als Crack en echt werkende supps zijn imo elkaars tegenovergestelde.

Voor mij:
        -creatine
        -beta alanine
        -BCAA en EAS
        -citrulline malate
        -Taurine
        Last edited by Erik77; 22-05-2010, 21:16.

Comment

Originally posted by robbier6 View Post
          ik heb ook crack gekocht en voel er gewoon niks van. eerst één maatschep vol verwachting maar niks, laatste keer 4 maatscheppen genomen doet gewoon niks bij mij. Ik ben jaloers op mensen die er goede ervaring mee hebben.
          Ik zou vandaag beginnen met de crack dus ik ook eerst 1 schep vol goede moet naar de sportschool kom ik daar aan, Is hij dicht.
          Nou heb ik het dus niet kunnen tsten in de gym. Maar zo ver ik vandaag beleeft heb had ik ook niet de indruk dat het werkt.
          Maar zal het maandag weer gaan proberen 2 scheppen en dan proberen te knallen in de gym
          Als je het antwoord toch al denkt te weten, waarom vraag je het dan ???

Comment

ja echt jammer dat we altijd zoveel beloven en we vaak niks van de supps merken.
            het wachten is nog steeds op HET supplement

Comment

Ik ben geen expert op dit gebied, maar volgens mij moet je wel erg oppassen met het te lang en te vaak gebruiken van dit soort spul. Volgens mij is het met veel supplementen die bestaan uit lichaamseigenstoffen, dat als je het te lang neemt, dat je lichaam het niet meer zelf aan gaat maken. Als ik zo hoor wat er allemaal in dat Crack zit, zou ik het niet te lang gebruiken.

(nogmaals, ben geen expert hierin dus: correct me if I am wrong)
              "I said a glass of juice not gas the jews" - Hitler

Comment

de ene hype naar de andere hype komt eraan met dat spul.
                ik zeg besteed je geld aan goede voeding en alleen de basis supps.
                vroeger hadden ze dat toch ook niet allemaal en kijk hoe ze er toen al uitzagen(schwarzenegger enz.)
                ik vind zelfs dat de meeste er toen nog beter uizagen dan nu.

Comment

Originally posted by BdeB View Post
                  Ik ben geen expert op dit gebied, maar volgens mij moet je wel erg oppassen met het te lang en te vaak gebruiken van dit soort spul. Volgens mij is het met veel supplementen die bestaan uit lichaamseigenstoffen, dat als je het te lang neemt, dat je lichaam het niet meer zelf aan gaat maken. Als ik zo hoor wat er allemaal in dat Crack zit, zou ik het niet te lang gebruiken.

(nogmaals, ben geen expert hierin dus: correct me if I am wrong)
                  nee je hebt gelijk, dan wordt je lichaam lui en maakt het het niemaar aan.
                  The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
                  Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Originally posted by STYLO View Post
                    de ene hype naar de andere hype komt eraan met dat spul.
                    ik zeg besteed je geld aan goede voeding en alleen de basis supps.
                    vroeger hadden ze dat toch ook niet allemaal en kijk hoe ze er toen al uitzagen(schwarzenegger enz.)
                    ik vind zelfs dat de meeste er toen nog beter uizagen dan nu.
                    arnold is wel niet natural.... en ik vind de mensen er nu beter uit zien dan vroeger, maar dat is mijn mening
                    The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.

Comment

Gebruik zelf alleen eiwitpoeder en multivitaminen met extra vit. B op trainingsdagen
                      "I said a glass of juice not gas the jews" - Hitler

Comment

Dat de mensen er nu zo uitzien, nog groter enz. heeft niks te maken met supps. maar de nieuwere soorten a.s. en groeihormonen enz. in dat opzicht vind ik dat ze er vroeger beter uitzagen nu slaan ze vaak door en is het verschil tussen de zelfde persoon clean of on cylce veelste groot.

Comment

Crack werkt super, maar er zit voor mij 1 dikke vette nadeel aan. (misschien meerdere mensen met hetzelfde probleem)
                          Ik nam het voor de training in (19:00)..... om 12 uur wordt je ontzettend moe...gaat slapen waarna je na een half uurtje de hele nacht wakker ligt en te piekeren over alles en nog wat. Ik slaap er gewoon niet van.
                          Neem nu creatine, glucosamine, whey en visolie werkt super.

Comment

Ot:
                            pre-workouts supps (NO Xplode, NOX pump etc.)
                            Caffeine tabs
                            Whey

Niet werkende supps bij mij:
                            Creatine
                            Test boosters
                            Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
                              Ot:
                              pre-workouts supps (NO Xplode, NOX pump etc.)
                              Caffeine tabs
                              Whey

Niet werkende supps bij mij:
                              Creatine
                              Test boosters
                              je bent 17, je hebt test. genoeg.
                              Test. boosters zijn er voor als je 30-40j bent, om je test. terug op peil te brengen.
                              De jouwe is al zowiezo hoog omdat je in de puberteit bent, dus zal die test. booster niets meer verhogen en is het dus pure money waste.

Comment

Originally posted by ironbrotherhood View Post
                                je bent 17, je hebt test. genoeg.
                                Test. boosters zijn er voor als je 30-40j bent, om je test. terug op peil te brengen.
                                De jouwe is al zowiezo hoog omdat je in de puberteit bent, dus zal die test. booster niets meer verhogen en is het dus pure money waste.
                                daarom zeg ik toch ook dat ze niet werken bij mij..

en er is nog een reden waarom je test boosters kun gebruiken iron..
                                om na een kuur je eigen test weer te stimuleren.
                                Last edited by gain is pain; 18-07-2010, 18:18.
                                Make it happen, shock everyone!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X