Testosteronbooster

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Testosteronbooster

Hallo allemaal,

Ik vroeg mij wat af:
    Onderdrukt een testobooster (als deze al werkt) of stimuleert dit juist de aanmaak van je testosteron?

naar mijn mening is er geen supp. die je eigen testosteron kan verhogen, de meeste supps. die dat claimen wel te doen die verhogen dit stikstof balans in het bloed(NO-effect) en daardoor kan je een betere erectie krijgen vandaar dat ze die link hebben gelegt.

Wel geloof ik dat je supps. kan nemen denk dan aan ZMA,Rodiola,MACA enz. wat je testosten kan ondersteunen.
    soort van gronstoffen zeg maar.
    Er is volgens mijn nog nooit een positieve uitslag geweest dat een supp. je testosteron idd verhoogt, hooguit kan het een ondesteuning bieden en dus gaat het niet tenkoste van je eigen aanmaak.
    Last edited by STYLO; 23-05-2010, 11:15.

Comment

waar mensen wel over tevreden zijn zijn de producten 17-hd en de Novedex XT.

niet naar eigen ervaring, maar wel van anderen hier op het forum.

Comment

Originally posted by healthenfitness View Post

Stimuleerde dat ook werkelijk hun aanmaak van testosteron?

Comment

Originally posted by Joris22 View Post
          Stimuleerde dat ook werkelijk hun aanmaak van testosteron?
          ik denk dat je dat beter even kunt googlen met als ervaring met 17-hd en novedex xt.

dan krijg je zelf de ervaring wel naar boven

Comment

als er daadwerkelijk een supp.was die je test. omhoog zou schieten waren er niet zoveel as gebruikers.

Comment

Originally posted by STYLO View Post
              als er daadwerkelijk een supp.was die je test. omhoog zou schieten waren er niet zoveel as gebruikers.
              Mijn vraag was of het de aanmaak van test stimuleert of niet.. niet of het je test omhoog doet schieten.

Verder vind ik op internet enkele positieve reacties over testboosters maar de meeste zijn zwaar negatief

Comment

Mijn vraag was of het de aanmaak van test stimuleert of niet.. niet of het je test omhoog doet schieten.

Verder vind ik op internet enkele positieve reacties over testboosters maar de meeste zijn zwaar negatief
                Tja als je kijkt naar wat de producenten beloven, dan is het begrijpelijk dat de meeste gebruikers teleurgesteld zijn.

In mijn ogen heb je een natuurlijk testosteronniveau. Dit wordt beïnvloed door aanleg en leeftijd, maar dit verhogen zal warschijnlijk enkel door aas kunnen. Het kan natuurlijk altijd zijn dat je testosteron lager is dan normaal, in die gevallen zou een testbooster wel eens kunnen helpen. In die gevallen heb je waarschijnlijk gewoon ergens een tekort aan, en dit tekort moet aangevuld worden.
                @ ketIF

Comment

Naar mijn mening is ieder lichaam op zich afgestelt op het individu zelf, de 1 heeft een hoger gehalte dan de ander, ga je het 1 verhogen dan krijg je dus een soort van disbalans en die moet je dan ook eer in bals zijn te krijgen.
                  Vandaar dat mijn mening is als je een laag test. gehalte hebt of niet(te laag wordt medische opgelost maar dan zou je al bij de huisarts zitten met de nodige problemen,erectie enz).die supps. doen daar helemaal niks aan.
                  Gewoon gezond eten en zwaar trainen.

Comment

Originally posted by STYLO View Post
                    Naar mijn mening is ieder lichaam op zich afgestelt op het individu zelf, de 1 heeft een hoger gehalte dan de ander, ga je het 1 verhogen dan krijg je dus een soort van disbalans en die moet je dan ook eer in bals zijn te krijgen.
                    .
                    Kan je dit onderbouwen?

Comment

Originally posted by healthenfitness View Post

novedex xt heeft zeker wel gewerkt. Dit is ook een testbooster (illegaal in nl.)
                      is nog wel te verkrijgen uit oud-voorraad op sommige webshops.
                      Het is een product dat je oestrogeen verlaagt en niet een standaard N.O verhogende booster. Stof die erin zit heet ATD.
                      Dit wordt voornamelijk gebruikt als nakuur na een pro-hormoon kuurtje.

De rest van de boosters doet niet veel, je kan net zo goed de echte shit gebruiken als je echt 'haast' hebt om groot te worden...

Comment

Originally posted by dedicated_athlete View Post
                        novedex xt heeft zeker wel gewerkt. Dit is ook een testbooster (illegaal in nl.)
                        is nog wel te verkrijgen uit oud-voorraad op sommige webshops.
                        Het is een product dat je oestrogeen verlaagt en niet een standaard N.O verhogende booster. Stof die erin zit heet ATD.
                        Dit wordt voornamelijk gebruikt als nakuur na een pro-hormoon kuurtje.

De rest van de boosters doet niet veel, je kan net zo goed de echte shit gebruiken als je echt 'haast' hebt om groot te worden...
                        Niks overhaasten ga novedex nt wel proberen dan

Comment

Niks overhaasten ga novedex nt wel proberen dan
                          ik heb nog een potje Novedex XT staan op me webshop.
                          Last edited by healthenfitness; 23-05-2010, 13:21.

Comment

ik heb zelf altijd me test. levens laten testen en weet dat er normen voor zijn waar die tussen zou moeten liggen per leeftijd.
                            Als je die leven nou omhoog gaat krikken is het logische dat andere hormonen daar dan ook iets mee gaan doen lijkt me.'
                            Je lichaam zoekt altijd een soort van balans.
                            Meer test. is meer oestrogeen b.v. correct me if i am wrong

Comment

Train gewoon naturel, met genoeg rust en een goed voedingsschema.

Mocht je op een plateau komen en alsnog hulp willen hebben, pak dan iets waarvan je weet dat het werkt ipv je geld te verspillen aan deze supplementen
                              1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X