Novedex XT om terug te cutten van 17% naar onder de 15% zonder spierverlies.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Novedex XT om terug te cutten van 17% naar onder de 15% zonder spierverlies.

Nou ben ik aardig tevreden met het resultaat dat ik behaald heb in de afgelopen tijd.. (voor wie mijn andere posts niet gevolgd heeft: 62kg naar 85kg in ongeveer anderhalf jaar.)

Maar nu heb ik een vetpercentage van rond de 17% en wil ik graag terugcutten naar 12-13% om vanuit daar weer keihard door te bulken naar de 90kg

Alleen nu weet ik uit ervaring dat cutten bij mij problematisch is.. per kg vet die ik verlies, verlies ik ook al gauw een kwart kilo massa.. en slink ik razendsnel in tot die kleine gup die ik een paar jaar terug was..

Dit schijnt te maken te hebben met het feit dat ik gewoon slechte genen heb. Helaas! niet iedereen kan pro bb-er worden..

Nou zoek ik naar een hulpmiddeltje om ervoor te zorgen dat ik ietsje meer massa overhoud in de cut. AS zijn voor mij voorlopig not-done, in ieder geval tot ik tegen mijn genetische grens aan loop waar ik voorlopig nog lang niet ben. Maar zoals ik al zei, zoek ik toch een middeltje om moeder natuur een klein handje te helpen..

NOVEDEX XT.. Verboden.. maar nog wel via webshops te bestellen.. ik lees alleen maar goede reacties.. Dat het wel een heftig goedje is.

Ik hoop met dit product een lager vetpercentage te kunnen realiseren terwijl ik geen of weinig massa verlies.. het is natuurlijk geen wondermiddel dat begrijp ik. Maar wat denken jullie? Zal dit mogelijk zijn?

Ik wil graag onder de 15% uitkomen zodat ik over kan gaan op UD2.0

Eerst 6 weken Novedex XT en vervolgens 6 weken ultiem dieeten naar 12%

Goed idee? of praat ik poep?
    "The only thing worse than failing is not trying."

Novedex is gewoon een Test Booster. Lezend uit ervaring van mensen die Test boosters gebruikt hebben is het schijt.

Nu begrijp ik wat je bedoeld dat je denkt snel massa te verliezen. Maar het kan ook dat het gewoon puur tussen de oren zit. Wie weet is het gewoon vet wat je kwijt raakt waarvan je dacht dat het massa was.

Iig mocht het toch massa zijn, misschien val je te snel af en moet je je calorieëen een beetje opkrikken.
    You can be part of my meal tonight.

Comment

gewoon nu al ud2 doen.
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by Joshua90 View Post
        Novedex is gewoon een Test Booster. Lezend uit ervaring van mensen die Test boosters gebruikt hebben is het schijt..
        Novedex XT is meer een oestrogeen onderdrukker.. dus als mijn theorie klopt zou je dan meer vet verbranden en minder vet aanzetten. Even los van de spierwinst..

Originally posted by dynobet View Post
        gewoon nu al ud2 doen.
        Volgens het UD2.0 boek, is het dieet niet voor mensen met een vetpercentage boven de 15%

Maar om even op mijn vetpercentage terug te komen.. ik heb het alleen maar elektronisch gemeten.. en de laatste 3 keer altijd nadat ik een NOX XTREME PUMP shake op had.. waar creatine in zit.. ik denk persoonlijk dat mijn vetpercentage lager uitvalt dan dat elektrische ding aangeeft.. en ik ga straks ff een clipmeting doen.

Comment

een elektrische meting is dus de slechte meting die je kan doen.
          Daarnaast is een meting met een tang ook niet 100%
          Het beste kan je oordelen in de spiegel.
          En zo te horen dat jij niet goed weet te schatten zou ik zeggen, post wat pics en dan kunnen wij hier jou vertellen wat je Vet percentage ongeveer is.
          Post Exercise Carbohydrates May Be Counter-Productive by Dr. Mauro DiPasquale
          http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-voeding/28728-post-exercise-carbohydrates-may-be-counter.html

Comment

Ik zou zeker geen geld uitgeven om oestrogeen te blokken. Why?

Ik denk persoonlijk dat je het mis hebt over je genetische benadeling. Zeeeeeker met zo'n hoog vetpercentage denk ik het meer ligt aan je manier van dieëten dan aan je genen. Te streng, te snel te veel, onaccurate meting, vocht en ga zo maar door.

Ik sluit me aan bij Dyno. Lekker nu al beginnen met UD2. Ik zat ook zwaar over de 15% toen ik begon.
            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by _joker_ View Post
              een elektrische meting is dus de slechte meting die je kan doen.
              Daarnaast is een meting met een tang ook niet 100%
              Het beste kan je oordelen in de spiegel.
              En zo te horen dat jij niet goed weet te schatten zou ik zeggen, post wat pics en dan kunnen wij hier jou vertellen wat je Vet percentage ongeveer is.
              check ff het foto's van leden topic.. daar sta ik wel.. progressie cidious..

oh en ik zal ff eerlijk zijn.. ik moet over 3 weken op vakantie en ben dan niet in staat om het UD2.0 dieet helemaal correct te volgen.. daarom wil ik eerst iets anders.. en na de vakantie keihard dieeten..
              Last edited by Cidious; 27-05-2010, 21:54.

Comment

heb fotos gezien, schat je op 16%. Ud2 werkte voor mij ook perfect op 18% (dit was mijn vet% toen ik het voor het eerst deed), en na 1-2 cycles zit je zowieso al onder die 15

Ik zou gewoon volledige 8 weken ud2 doen (en daarna nog 2 weken onderhoud, dus totaal 10 weken). Als je je netjes aan de regeltjes houd, moet je zeker de 10% halen. vanuit daar kun je dan gewoon lekker verder bulken en massa pakken.
                More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

nox pump heeft trouwens eerder een vochtafdrijvend effect naar mijn ervaring
                  Groeten

Comment

OK UD2.0 dus.. maar dan wacht ik wel even tot na de vakantie. Kan ik meteen de rest van het UD2.0 boekwerk even doornemen op de vakantie en me helemaal eigen maken.. heb nu net de eerste 27 pagina's gehad..

Ik zal voordat ik begin even een vetpercentage meting zowel elektronisch als met clip doen.. en dan logje bijhouden over de trainingen en resultaten.

Ben zeer benieuwd naar de effecten van UD2.0

Comment

Ik zou nog eens kritisch naar je voedings en trainingsschema kijken, want van 17 naar 15% is echt wel goed te doen hoor. En anders een fatburner erbij om eea te versnellen.
                      Elke training afsluiten met cardio en/of circuittraining/tabata bv...SHRED THE FAT!
                      1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

overigens waarom mag je niet met een BF boven 15% UD gaan doen want ik was het ook van plan, maar ik heb ook iets van 17% vet daarom vroeg ik me af waarom dat dan niet kan ?

Comment

Lyle mcdonald zegt dat in zijn boek
                          Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Originally posted by janjaap2 View Post
                            overigens waarom mag je niet met een BF boven 15% UD gaan doen want ik was het ook van plan, maar ik heb ook iets van 17% vet daarom vroeg ik me af waarom dat dan niet kan ?
                            Het kan makkelijk.
                            Ik zit nu in mijn laatste week. Het is echt een super dieet.

Comment

Novedex XT (ik heb het gebruikt) deed voor mij weinig. Had vooral minder sexdrive. Wel klinisch bewezen product, dus in die zin prima, maar geloof niet dat de verhoging van je testosteron hoog genoeg is om daadwerkelijk opeens meer spiermassa aan te zetten. Wellicht in combinatie met nolvadex ofzo...
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X