Novedex XT om terug te cutten van 17% naar onder de 15% zonder spierverlies.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

anti aromatase toch?
    Groeten

Comment

Originally posted by Cidious View Post
      "Novedex XT is een AI"? Wat is een AI? PH zal wel Pro Hormone zijn

Wat is AI dan? Anabolic Ijsje zeker he!

En even voor de info.. IK BEN NIET SLOOM! Ik ben gewoon iets minder snel van begrip! (soms moet je info met meer dan alleen een hamer erin rammen :P)

Nee ik heb de post denk ik even gemist..
      Aromatase Inhibitor

Comment

Novedex XT zal wel een goed product zijn, maar de opname ervan is ook niet efficient genoeg. Op dit moment gebruik ik als AI:

Advanced Muscle Science - Arom-X UTT (Under the Tongue)

Toedienen onder de tong waarbij het grootste gedeelte niet de lever passeert en dus ook efficienter en sneller wordt opgenomen.
        Zit er bijna een week op en de resultaten zijn niet te vergelijken met Novedex XT. Behalve dat je het voelt, zie je het ook in de spiegel en dat na een week al.
        (Ik overdrijf niet)

Misschien iets voor jou om te proberen Atta?

Comment

Denk dat er in de Arom-X UTT meer zit dan alleen een AI (of hij moet bizar zwaar zijn), als je binnen een week al echt verschil zit. UTT helpt namelijk alleen inzoverre het de passage via de maag omzeilt*, maar je lever staat daar volledig buiten.

*Heb wel enige moeite dit te geloven. Twijfel altijd danig aan het UTT verhaal.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Gen, jij bent een voorstander van fatburners.. is iets als mitotropin op dit moment iets voor mij?

Ik probeer toch in 2 weken nog even snel wat droger te komen staan zonder zichtbaar spierverlies.. ik ben dus nu aan het einde van mijn 1e week novedex xt hiermee hoopte ik toch massa aan te kunnen zetten of iig te behouden terwijl toch snel nog wat droger word.

Nou is het enige vershil in droogte mijn vochtbalans.. als ik in de spiegel kijk schommelt deze op dit moment wel extreem.. zo zie ik er een stuk droger uit en zo lijk ik weer behoorlijk chubby..

het is nu toch wel zaak om het onderliggende vet ook zo snel mogelijk aan te pakken..

En traditioneel cutten is toch moeilijker dan verwacht.. enorme energie dips.. vandaag op het werk was bijna niet te doen..

Fatburners iets voor mij?
            "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Ik heb toch een fatburner in huis gehaald.. B&F had alleen nog maar Stimulant X en ATD2 (of ATP2 ofzo..) liggen.. ik heb de stimx gehaald.. dit is de blauwe verpakking met de vernieuwde formule..

Nou gebruik ik ook een pre-workout supp waar caff in zit en de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid van de stimx is 2 capsules waarin elk 175gram caff in zit.. in 1 dosis XTREME NOX PUMP zit 150gram caff.. Is het wel slim om op trainings dagen 2 caps te nemen? Ik zit te denken om op trainings dagen gewoon 1 te nemen met de nox pump.. om de caff inname toch een beetje binnen de perken te houden..

Comment

Ik zou als ik jou was gewoon traditioneel gaan cutten en als dat niet genoeg voor je is dan ga je aan de ingewikkeldere dieeten. Fatburners moet een aanvulling zijn en niet de drijfveer. Geldt trouwens voor alle supplementen. Vochtbalans kan heel veraderlijk zijn inderdaad.
                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by sch00m View Post
                  Ik zou als ik jou was gewoon traditioneel gaan cutten en als dat niet genoeg voor je is dan ga je aan de ingewikkeldere dieeten. Fatburners moet een aanvulling zijn en niet de drijfveer. Geldt trouwens voor alle supplementen. Vochtbalans kan heel veraderlijk zijn inderdaad.
                  Mijn calorie/carb inname staat nu ook op cutten. Ik zit 400cal onder mijn dagelijkse behoefte. De fatburner maakt het hongergevoel dragelijker en geeft me iets meer energie. Ik heb afgelopen week heel erg last gehad van concentratie en motivatie problemen op het werk. Dingen die ik me niet kan veroorloven op mijn werk. De fatburner gebruik ik in dit geval dus ook als extra en niet als hoofdproduct. De Novedex XT heb ik er bij om het spierverlies zo veel mogelijk te beperken, aangezien ik daar in het verleden nogal last mee heb gehad met cutten.

Het lijkt goed te gaan nu met mijn vetpercentage en spierverlies aangezien ik niet het idee heb dat ik heel veel kleiner wordt maar wel duidelijk meer contouren begin te zien. Ook veel regelmatiger dan eerst. Zal ook zeker komen doordat de fatburner vocht afdrijft, maar zelfs als ik een selderij kuurtje had gedaan hiervoor stond ik niet zo droog als nu.

Zal woensdag even nogmaals mijn vetpercentage opmeten op de sportschool zowel digitaal als met clip. (al is zo'n clip ook niet erg nauwkeurig te noemen omdat deze net zo makkelijk wordt beïnvloed door veel vocht onder de huid.)

Comment

ik ben benieuwd hoe het nou gaat met die Novedex XT en of je er echt iets van merkt

Comment

Ik heb het idee dat ondanks mijn verlaagde calorie inname ik toch meer kracht bezit.. en de contouren van mijn lichaam tekenen zich scherper dan ooit af.. komt natuurlijk ook door de cut.. maar ik heb het idee dat ik nog steeds massa aanzet op dit moment.. maar dat kan ik natuurlijk nooit helemaal met zekerheid zeggen..

Wel gaan alle oefeningen me makkelijker en op een hoger gewicht af.

Comment

Vergeet niet dat je niet aan de test of zo zit he.
                        Groeten

Comment

oke succes met je cut ,zou het blijven volgen hier .
                          ga denk ook die Novedex XT proberen verwacht er gewoon weinig van
                          kan het ook niet tegen vallen

Comment

Originally posted by Revius View Post
                            Vergeet niet dat je niet aan de test of zo zit he.
                            Dat het geen AS is begrijp ik goed. Ik geloof persoonlijk ook meer in de traditionele natuurlijke manier van sporten. Maar een beetje tijdgebrek en een misschien iets te hoog gegrepen doel heeft mij laten verleiden tot dit soort middeltjes..

Toch semi-naturel willen zijn.. maar wel dezelfde resultaten willen behalen als met AS.. naief.. maar ach.. je moet het toch een keer geprobeerd hebben..

Na mijn vakantie ga ik lekker UD2.0 volgen en dat zal ik doen met de volgende supps

Een goede creatine (ik zit te denken aan Creapure)
                            Een goede pre-workout supp (Om af te wisselen nu een keer NO-Xplode ipv NOX PUMP ofzo)
                            Whey hydro/iso shake (Denk gewoon weer Whey Perfection van b&f)
                            EAA's of BCAA's
                            Dextro

Aangevuld door de nodige vitamine, mineralen en visolie supps uiteraard..

Als ik het allemaal zo weer opsom is het wel al weer een hele lijst..
                            Last edited by Cidious; 10-06-2010, 12:11.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X